Rate de speler

DeletedUser70435

Guest
Bedankt voor de rate :biggrin:
Front is er gekomen/is aan het groeien aangezien ik al wat dorpjes van Fortune te pakken heb. Op naar de volgende uitbreiding van de aanvalsregel!
 
Reactiescore
127
Duurt lang voordat er een nieuwe rate is....
 

DeletedUser76198

Guest
Pikapika is aan de beurt :eek: dus gaat Insane/Rain dat doen? Ik ben te lui
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zucht, Hypo/Reign is aan de beurt officieel maar het duurt een beetje lang :eek:
 

DeletedUser

Guest
Maar ik was al de laatste reet :( Dan staan er straks in dit topic alleen maar reten van mij en dat willen we niet :p
 

DeletedUser69112

Guest
gonywbl8vdqco.png


pikapika

http://nl.twstats.com/nlp3/index.php?page=player&id=2228583

Punten: met 3,375,608 punten staat Pikapika voorlopig op een mooie 8e plaats op deze casual. Dit is zeker een mooi resultaat. Door de vele BBs in zijn main cluster zal hij hoogstwaarschijnlijk nog stijgen in de ranglijsten. Echter een top10 of een top20 plaats in een casual maakt van jou niet direct een topspeler. Ik vind het eerder een teken van constante activiteit doorheen de gehele tijdsduur van casual 3. Ikzelf ben hier een mooi voorbeeld van, heb een tijdje top25 mee kunnen draaien in het begin van de wereld maar door inactiviteit ben ik nu ook op rang 58 terechtgekomen. Daarnaast heeft deze speler, exclusief de overnamens van Reverse psychology, enkel BBs geedelt. Enkel BBs dus wetende dat het hier om een een donatie van dorpen ging. Kortom, pikapika is een actieve speler waarbij de uitbreiding van de aanvalsregel in de toekomst uitsluitsel zal geven of hij zijn plekje waardig is of niet.
8/10

OD:
vob2bynpkusan.png

De ODA bevestigd wat ik bij ‘punten’ al heb aangehaald: enkel gefocused op BBS edelen en dat verklaard ook zijn lage ODA rang. Dit doet ook blijken dat deze speler weinig clears doneert aan zijn stamgenoten, ik denk maar aan massas etc. Zijn lage ODD rang geeft aan dat hij nog niet veel defwerk achter de rug heeft, hopelijk komt hier verandering in bij de uitbreiding van de aanvalsregel! Verder vindt ik de ODO rang wel opmerkelijk, slechts rang 66. Als leider zijnde zou je toch denken dat je je stamgenoten wat meer ondersteunt kwestie het goede voorbeeld te geven. De kans is echter groot dat Pika liever alles mobiel houdt vanwege zijn ‘groot’ front. Daarnaast (Aangezien ik C niet al te hoog inschat) kan het een probleem met communicatie zijn, weinig gebruik van forums, inactieve leden waardoor pika de kans niet heeft om zijn leden te ondersteunen al ga ik hier wel redelijk ver met veronderstellingen…
5/10 (niet gebuisd aangezien de fout niet bij de speler zelf kan liggen)

Ligging
scr0kqstawuwl.png

Zeer mooi main cluster, groot front en een mooie open edelruimte richting het Westen. Echter wordt die mooie edelrichting teniet gedaan door de spelers waarmee Pika front. Voorlopig komt die niemand tegen in zijn edelrange en zal die voornamelijk BBs moeten blijven edelen. Aan zijn jumpcluster fronten ook niet veel grote spelers, contradistinctions kan binnenkort wel in zijn range komen. Ik voorspel dat hij het gevecht daar zal verliezen, Contra zijn goede spelers zoals ze laten zien op w50. In zijn Main cluster liggen nog veel BBs die geedelt moeten worden.
8/10 (met het oog op de toekomst)

Stam
tuwwiq3a1b2oj.png
De stamligging zelf is gefocused op het noord-westelijk continent
fm8wbig30rvfm.png
Crusaders, [C.]. Ze hebben een voorlopige 2e rang in de wereld. Van alle 28 leden is er slechts één speler die bij mij een lichtje doet branden, en dat is .CreaTech. Qua spelers volgens mij dus niet veel soeps. De groei van de stam is sinds een paar weken gestagneerd, een kleine 40% van de stam blijkt ook niet echt meer te groeien of lijden verliezen. Verder heeft C deze maand alleen al 5 spelers moeten laten gaan, waarvan ééntje zelfs gekicked werd (Cyclopswarrior). Al deze factoren maken dat deze stam niet lang meer op rang 2 zal blijven, zeker niet na de uibreiding van de aanvalsregel, al valt het af te wachten hoe C het diplomatiek gaat spelen.
4/10

Reputatie Geen idee wie er speelt.
Neutrale 7

Eindscore: 6.4 (=8+5+8+4+7/5)

Volgende rate: keuze tussen ..Rainbow.. of WhyAmIDoingThis? (mijn accie)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76198

Guest
Ik mag niet raten :( iemand anders die het op zich wilt nemen?
 

DeletedUser19709

Guest
Rate mij :D.The Void
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
273
Mensjes. Waarom gaan jullie het best account van Casual 3 niet nog eens raten?

The Best of the West.
The Beast against the East.
The one and only.... Final 24
 
Bovenaan