DeletedUser61161
Guest
Je moet ook altijd een weerwoord hebben hè?
Meh valt wel, enkel degene die het verdienen om mijn aandacht te krijgen reageer ik op, dat ik dan het laatste woord heb kan ik dan ook niets aan doen he
Je moet ook altijd een weerwoord hebben hè?
Bedankt dat ik het verdient . Betekent veel voor me brah.
Ahja, ben niet de moeilijkste he
Maar even on-topic, wie had de laatste rate, zal ik wel even iemand raten ofzo in plaats van te spammen.
Westelijke vgm
Tegen wie is dit want ik snap je post niet zo goed.
Dit bedoel ik dus al de hele tijd. Als je veel farmt kun je enkel maar sneller stijgen, niet sneller dalen. Dus hoe meer je farmt, hoe sneller je stijgt. Ik zeg niet dat je enkel snel stijgt door farmen, ff voor de duidelijkheid. Maakt echt niet uit welke uitzonderingen er zijn en welke spelers het ver gebracht hebben zonder farmen. Ik ben er zeker van, moesten ze toen wel gefarmd hebben stonden ze waarschijnlijk nog hoger/verder op die wereld waar ze het 'zogezegd' zonder farmen ver gebracht hebben.
Dat farmen niks te maken heeft met positionering e.d is onjuist. Heb weinig tijd het uitgebreid toe te lichten maar ik denk dat je het zelf wel zal snappen. Mocht dit niet zo zijn; lemme know en ik zal het je op een later moment duidelijker uitleggen.Gaan we nou een keer gewoon accepteren dat veel farmen je groei enorm bevorderd. En niet aldoor gaan vergelijken met hele andere aspecten van het spel.
Farmen heeft niks te maken met je skills, positionering of stamgenoten/bondgenoten in een war. Dus als je later weggespeelt word, omdat je 1 of meerdere van die mist heeft dat totaal niks met farmen te maken.
Stop aub met die over 1 slag te slaan. Ieder logisch denkend iemand snapt wel dat als je veel farmt het niet persee wil zeggen dat je alles kan.
Dat farmen niks te maken heeft met positionering e.d is onjuist. Heb weinig tijd het uitgebreid toe te lichten maar ik denk dat je het zelf wel zal snappen. Mocht dit niet zo zijn; lemme know en ik zal het je op een later moment duidelijker uitleggen.
Ook je positionering in/tijdens een war maakt een noemenswaardig verschil. Zal hier later op terugkomen.
En nog steeds snap je het niet?
Rate voor : Weutel
Punten: met 138.474 punten staan jullie momenteel op rang 8. Jullie hebben er op 2 weken 100k punten bijgelapt, jullie gaan hard! Ik zie wel dat jullie 6 dorpen geïnternd hebben, altijd mooi meegenomen, voor mij een 9/10
OD: Jullie totale OD bedraagt 220.560 wat jullie op een 41ste plaats brengt. Is ongeveer gelijk verdeeld tussen ODA en ODD. ODA wat lage kant, waarschijnlijk door het internen: niet slecht, een 7,5/10
Ligging: Je ligt nogal dicht tegen Grande en je cluster is langwerpig, wat je een lang front geeft met hen. Je ligging is riskant maar wel mooi, qua groeimogelijkheden kunnen jullie zowel rim als core op dus geef ik daar een 7,5/10
Stam: Invictus, staat momenteel rang 2 met 19 spelers, ziet er een aangename bende uit. Weet eigenlijk niet veel van deze stam maar ik denk dat ze in de toekomst wel nog iets zullen waarmaken. 8/10
Reputatie : Je reputatie op het AF kan samengevat worden in 1 woord: “Kortzichtig” Ik heb al redelijk wat contact met jullie gehad en vind niet echt dat deze term bij jullie team past, gezellig team: voor mij een 9/10
Gemiddelde score: 8,2/10
Aangezien ik “meelift” op de populariteit van hammer bro en blijkbaar na IG checken toch helemaal mis was (ofwel trollt hij mij dubbel) speel ik op:
Son of Azuma
En nog steeds snap je het niet?