Rate de speler

DeletedUser77118

Guest
Tegen wie is dit want ik snap je post niet zo goed.

Was voor weutel, bedoelde dat je farmen wel veel gs binnenhaalt om te groeien, maar dat verder niks zegt over een speler

Dit bedoel ik dus al de hele tijd. Als je veel farmt kun je enkel maar sneller stijgen, niet sneller dalen. Dus hoe meer je farmt, hoe sneller je stijgt. Ik zeg niet dat je enkel snel stijgt door farmen, ff voor de duidelijkheid. Maakt echt niet uit welke uitzonderingen er zijn en welke spelers het ver gebracht hebben zonder farmen. Ik ben er zeker van, moesten ze toen wel gefarmd hebben stonden ze waarschijnlijk nog hoger/verder op die wereld waar ze het 'zogezegd' zonder farmen ver gebracht hebben.

Het gaat ook niet om stijgen of dalen, dat is wel duidelijk, het gaat erom dat je iemand zijn reputatie beoordeelt op basis van farmen wat relevant is..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77455

Guest
Rate voor : Weutel


Punten: met 138.474 punten staan jullie momenteel op rang 8. Jullie hebben er op 2 weken 100k punten bijgelapt, jullie gaan hard! :eek: Ik zie wel dat jullie 6 dorpen geïnternd hebben, altijd mooi meegenomen, voor mij een 9/10

OD: Jullie totale OD bedraagt 220.560 wat jullie op een 41ste plaats brengt. Is ongeveer gelijk verdeeld tussen ODA en ODD. ODA wat lage kant, waarschijnlijk door het internen: niet slecht, een 7,5/10

Ligging: Je ligt nogal dicht tegen Grande en je cluster is langwerpig, wat je een lang front geeft met hen. Je ligging is riskant maar wel mooi, qua groeimogelijkheden kunnen jullie zowel rim als core op dus geef ik daar een 7,5/10

Stam: Invictus, staat momenteel rang 2 met 19 spelers, ziet er een aangename bende uit. Weet eigenlijk niet veel van deze stam maar ik denk dat ze in de toekomst wel nog iets zullen waarmaken. 8/10

Reputatie : Je reputatie op het AF kan samengevat worden in 1 woord: “Kortzichtig” :p Ik heb al redelijk wat contact met jullie gehad en vind niet echt dat deze term bij jullie team past, gezellig team: voor mij een 9/10

Gemiddelde score: 8,2/10

Aangezien ik “meelift” op de populariteit van hammer bro en blijkbaar na IG checken toch helemaal mis was (ofwel trollt hij mij dubbel) speel ik op:
Son of Azuma
 

DeletedUser

Guest
Huh wie ben jij dan :eek:

EDIT: nevermind
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.853
Gaan we nou een keer gewoon accepteren dat veel farmen je groei enorm bevorderd. En niet aldoor gaan vergelijken met hele andere aspecten van het spel.

Farmen heeft niks te maken met je skills, positionering of stamgenoten/bondgenoten in een war. Dus als je later weggespeelt word, omdat je 1 of meerdere van die mist heeft dat totaal niks met farmen te maken.

Stop aub met die over 1 slag te slaan. Ieder logisch denkend iemand snapt wel dat als je veel farmt het niet persee wil zeggen dat je alles kan.
Dat farmen niks te maken heeft met positionering e.d is onjuist. Heb weinig tijd het uitgebreid toe te lichten maar ik denk dat je het zelf wel zal snappen. Mocht dit niet zo zijn; lemme know en ik zal het je op een later moment duidelijker uitleggen.
 

DeletedUser77159

Guest
Dat farmen niks te maken heeft met positionering e.d is onjuist. Heb weinig tijd het uitgebreid toe te lichten maar ik denk dat je het zelf wel zal snappen. Mocht dit niet zo zijn; lemme know en ik zal het je op een later moment duidelijker uitleggen.

Ik begrijp wat jij bedoelt, maar dan lees je niet goed genoeg. Ik heb het over positionering in een war i.v.m. het weggespeeld worden. Niet de positionering van je dorpen voor je farm cluster.
 
Reactiescore
1.853
Ook je positionering in/tijdens een war maakt een noemenswaardig verschil. Zal hier later op terugkomen.
 

DeletedUser77159

Guest
Ook je positionering in/tijdens een war maakt een noemenswaardig verschil. Zal hier later op terugkomen.

Nou ik ben heel nieuwsgierig wat je nou precies wil gaan vertellen. En of dat ook iets anders is dan wat ik hier neer zit te gooien :D Alles wat je gaat zeggen gaat denk ik heel erg voor zich spreken...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68816

Guest
Rate voor : Weutel


Punten: met 138.474 punten staan jullie momenteel op rang 8. Jullie hebben er op 2 weken 100k punten bijgelapt, jullie gaan hard! :eek: Ik zie wel dat jullie 6 dorpen geïnternd hebben, altijd mooi meegenomen, voor mij een 9/10

OD: Jullie totale OD bedraagt 220.560 wat jullie op een 41ste plaats brengt. Is ongeveer gelijk verdeeld tussen ODA en ODD. ODA wat lage kant, waarschijnlijk door het internen: niet slecht, een 7,5/10

Ligging: Je ligt nogal dicht tegen Grande en je cluster is langwerpig, wat je een lang front geeft met hen. Je ligging is riskant maar wel mooi, qua groeimogelijkheden kunnen jullie zowel rim als core op dus geef ik daar een 7,5/10

Stam: Invictus, staat momenteel rang 2 met 19 spelers, ziet er een aangename bende uit. Weet eigenlijk niet veel van deze stam maar ik denk dat ze in de toekomst wel nog iets zullen waarmaken. 8/10

Reputatie : Je reputatie op het AF kan samengevat worden in 1 woord: “Kortzichtig” :p Ik heb al redelijk wat contact met jullie gehad en vind niet echt dat deze term bij jullie team past, gezellig team: voor mij een 9/10

Gemiddelde score: 8,2/10

Aangezien ik “meelift” op de populariteit van hammer bro en blijkbaar na IG checken toch helemaal mis was (ofwel trollt hij mij dubbel) speel ik op:
Son of Azuma


Punten: +- 100k punten, deze week alleen 40k gestegen, met het verlies van een dorpje. Geen intern of barbaren dorp verover.
8.5/10


OD:
totaal:256,493 score, hiervan is 251k ODA, wat je op plaats 4 brengt, dit is zeker niet mis. Zo zie je wel dat je je dorpen verdient hebt.
9/10


Ligging: je ligt mooi aan de core- zijde van je stam, wat je nu wel voldoende edelruimte geeft en veiligheid. Dit kan later een groot front worden (wat niet altijd een probleem is).
7.5/10


Stam:er zitten (voor mij) geen bekenden in je stam. 10 leden is vrij weinig voor een stam, maar als er veel teamwork is en iedereen helpt elkaar is dat ideaal. Voor de rest heb ik nog niet veel gehoord van deze stam. Wel een mooi punten gemiddelde, 70k gemiddeld is niet slecht.
8.5/10


Reputatie: ziet er me wel vriendelijk uit, je hebt ook een zeer mooi plaatje op w 48! Voor de rest ken ik je totaal niet ;).
7.5/10


totale score: 41/ 50 = 8.2/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77430

Guest
Ik zal jullie doen Fairscript,

Heb nog wel eens zin om te raten :D

Punten: Bijna 100k punten, 17 dorpen waarvan 4 geïnternd. Rang 26, dus is wel mooi. Geef ik je een 8/10 voor.

ODA: 64K ODA vind ik nogal aan de lage kant, vergeleken met je punten. Je hebt 4 dorpen geïnternd. Ik denk dat je nog niet al te veel moeite hebt moeten doen voor je dorpjes, vandaar geef ik hiervoor een 6,5/10.

Ligging: Mooie ligging, richting rim. Goede aansluiting met je stam waardoor je een comfortabele safe-zone hebt. :) Hiervoor geef ik je een 8.5/10


Stam: Ik heb al eerder m'n mening gegeven over Only, maar ik denk dat ik ze een beetje onderschat had toen. Zitten paar goede leden in en een mooi cluster. Daarom een 8,5. Kan wel stevige 'gevechten' geven in de toekomst met je buren. 8.5/10

Reputatie: Ken je niet echt, maar je komt vriendelijk over. Ik vind reputatie eerlijk gezegd hier niet echt bijhoren op dit moment van het spel. 7.5/10

=30,5/40 ofwel een + 7,5
 
Reactiescore
111
The Cheap Dealer

Punten:
d53ac30343.jpg

72k, rang 68. Rang 81 op de groeiranglijst
1 BB geedeld en recent een speler weg geedeld. Al de laatste 7 dagen geen dorp meer geedeld.

[7,5/10]
ODA:
Het opedelen van die speler heeft je 80k ODA opgeleverd.
Dit tegen de 6 dorpen die je hebt geedeld lijkt me dat een prima investering :bijl:

Ook rang 68 ODA wat me perfect lijkt
[9/10]

Ligging:
3de7fb6eea.png

Dat gele stipje rechtsboven bestaat niet :p

Opzich een prima ligging. Je loopt iets achter met je phanlanx tegen .I. ten opzichte van je buren dus even doorfarmen/edelen en dan lig je perfect :) Met farmen lig je misschien een beetje dicht op elkaar maar mis ben je net zo lui als ik ben :D
[8/10]

Stam:
4f8b36b3ea.jpg

Ik ken deze stam als een goede stabiele factor in de wereld. Voor zover je dat nu al kan zeggen :p
Zie ook de potentie om de rim te pakken en zo makkelijk een safezone te creeren.
[8,5/10]

Reputatie:
Ik ken je verder niet, ook je AF acc is redelijk nieuw maar je spamt grappig mee met wel wat pogingen serieus over te komen. De accounts in je handtekening zeggen me niks, maar heb ook niet gespeeld op die werelden :(
Jullie hebben wel een afschuwelijk plaatje ingame dus daar krijgen jullie strafpunten voor
[7]

Totaal prima score!
40/5=8

/me speelt op Fichtme
 
Bovenaan