Rate de speler!

Reactiescore
1.168
Doe nou keertje Keepers :(
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Dan doe die maar, i dont realy care. Ik wil er vandaag of morgen ook nog wel een doen.
 

DeletedUser72857

Guest
Ik beloof binnen een weekje of 2 er ook eentje te maken, denk dat sotr ook nog niet gerate is :)
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Neen, we doen eerst wel Sick en SOTR denk ik, zal het wel even overleggen met Richard
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Rate .Sick Individuals

De tweede rate van mij, wat is hij goed bezig he. Deze keer voor een lid van Fire! genaamd .Sick Individuals. Laat ik maar eens kijken wat voor oninteressante dingen daarover te vinden zijn.

a70db7181eb9813536bce5dda35c31b9.png


1. Punten

.Sick heeft de laatste tijd geen geweldige groei doorgemaakt, zeker de laatste week niet. 4 weken terug hadden ze nog wel een groei van 300k in een week. De 2 weken daarna bleven ze steken op ongeveer 100k, en de afgelopen 7 dagen komen ze zelfs niet boven de 0k uit. Waardoor een schaarste 12k in de min staan. .Sick staat momenteel op rang 43, met een punten aantal van 1.716.814, verdeeld over 168 dorpen. Niet geweldig, maar ook niet slecht. Voor een rim account mocht het naar mijn mening toch wel wat hoger zijn.

Afijn, ik ga weer eens iets verder kijken dan alleen de punten aantal en dorpen. Hoe is .Sick aan hun punten gekomen. Ik sla de eerste 50 dorpen over die .Sick gepakt heeft, tot we de eerste opmerkelijke actie tegen komen. Het weg spelen van pp abuser Chna-nung, wat natuurlijk een lekkere prestatie is, en ook wel eentje die vernoemd moet worden. Daarna is .Sick begonnen met 2 accounts, waar hij tot heden nog druk mee bezig is. Dit is het internen van mede stam lid Keepers of Hell, waar het account ondertussen al 50 dorepn van heet overgenomen. En het aanvallen van het account de beer van zwolle, waar al zeer duidelijke winsten of zijn gemaakt, maar het is ook te zien dat het niet zonder slag of stoot gaat.

8b3b56adbde79fc37ae73f974f5aebbe.png
Nog even een plaatje waar je mooi de strijd kan zien tussen de twee accounts.

Al met al ben ik niet echt onder de indruk van de punten van het account, en de manier waarop het bereikt is. Daarom een matige beoordeling van: 6/10

2. Verslagen tegenstanders

Het volgende puntje dan, het eerste wat mij opviel was dat het ook aan de oda en de odd goed te zien was dat de er de laatste tijd flinke strijd is tussen de twee accounts. Ik ga daar niet nogmaals op in. Als eerste de oda, .Sick heef top dit moment een oda van 12,05 Mil, wat zeker niet slecht is voor een account dat rang 43 staat. De oda is vooral behaald door Chna-nung en de beer van zwolle. De oda is in ieder geval netjes.

Dan de odd, die nog beter is dan de oda. .Sick heeft maar liefst 15,99 Mil oda. En staat daar door op rang 11 in de odd categorie. Het bewijst dus wel dat het account al zeker wat tegenstand heeft gehad, vooral de laatste tijd dus. Een rang 11 oda voor een rang 43 account? Naar mijn idee zeer netjes.

Het account staat dan ook vrij hoog als je kijkt naar het od van het account in het algemeen, hierbij staat het account 13e met 28,20 Mil od, ik kan er niet mooier maken dan dat dit gewoon een prima od is: 8/10

3. Ligging

52294f53574a76e5b1f05557c30a91d8.png
Opzich een prima ligging, zeker voor een account dat gericht gaat zijn op de rim. Meer dan genoeg groei mogelijkheden de rim in. Zeker als het account klaar is met het internen van Keepers of Hell, heeft het een sterk cluster waarmee het veel zou moeten kunnen. Lijkt mij dat het account tot het eind van de wereld kan groeien richting de rim, mits dit het doel is.

Eerlijk is eerlijk valt hier niet heel veel meer over te vertellen, voor de ligging krijgt het account een: 7,2/10

4. Stam


f1010ac2bd15bfcf5ea8dd02dfd05f73.png
De beste stam van W47? Misschien wel. Fire! is naar mijn idee een stam met in ieder geval heel veel potentie. Of het op dit moment er beter voor staat dan Meow, weet ik niet. Echter denk ik dat Fire! een zeer goede ligging heeft waardoor ze nog veel kunnen bereiken. Ik ken de Jordi als leider van Angels, waar ik hem als zeer prettig heb ervaren. Ik weet niet of hij nog steeds heel actief is, maar ik hoor goede verhalen over de leiding van Fire! Fire! heeft een groot front met de stam Dark, een stam die vooral word bespeeld door minder ervaren spelers. Ik denk dan ook dat Fire! daar niet heel veel moeite mee zal hebben, en de ze hard opweg zijn naar Meow. En dan word het pas interessant voor deze stam! Ook heeft Fire! een klein front met de stam bier, waar het voorlopig nog zeer rustig is.

Voor de stam krijgt dit account een rate van een: 8,5/10

5. Reputatie

Het account word bespeeld door 4 spelers (?), dus een redelijk groot team. Zeker voor een rim account moet dit meer dan genoeg activiteit zijn. Ik weet wel niet hoe actief elke speler is omdat ze toch geen geweldige groei hebben. Los daarvan is elke speler actief op het AF, met accounts die toch wel redelijk bekend zijn bij een hoop mensen. Ik heb zelfs nog nooit negatieve verhalen gehoord over deze spelers. En ook in de stam chat van Angels kwamen ze op mij over als prima gasten.

De reputatie van deze spelers is naar mijn idee gewoon goed: 8/10

Wat ons alweer aanbrengt bij het einde, de score van alle categorieën waren een: 6 + 8 + 7,2 + 8,5 + 8 / 5 = 7,5. Een redelijk gemiddelde dus.

Wederom dank aan Martin voor het helpen met de linkjes, sorry voor mijn veel voorkomende spelfouten. De volgende rate zal SOTR zijn.​
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74267

Guest
Mooie rate Pim, thanks. Als alle cf's van beer v zwolle erbij zouden staan zou ik me misschien minder schamen voor de verloren dorpen afgelopen week :eek:.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Mooie rate Pim, thanks. Als alle cf's van beer v zwolle erbij zouden staan zou ik me misschien minder schamen voor de verloren dorpen afgelopen week :eek:.

Beer van zwolle heeft inderdaad een flink aantal vervelende cf's, zeker aangezien dit gewoon barbaren dorpen zijn die hij pakt. Dat is het vervelende aan het niet fronten met een van de grote stammen. Dan heb je dit niet, meestal dan.
 

DeletedUser61134

Guest
Het Onkruid van Zwolle.
Hardnekkig zolang er nog barbaren in bereik zijn.
 

DeletedUser74267

Guest
Beer van zwolle heeft inderdaad een flink aantal vervelende cf's, zeker aangezien dit gewoon barbaren dorpen zijn die hij pakt. Dat is het vervelende aan het niet fronten met een van de grote stammen. Dan heb je dit niet, meestal dan.

Vervelend, maar ook wel onze eigen schuld :p.

Het Onkruid van Zwolle.
Hardnekkig zolang er nog barbaren in bereik zijn.

You hit the spot.
 
Reactiescore
656
Ben benieuwd wie er .Royalist. een keer gaat raten :p.
 
Bovenaan