Rate de speler!

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Ik wil jullie best raten, lijkt me alleen niet zn goed plan aangezien ik je stamgenoot ben en veel samen werk met Robin :p
 

DeletedUser66129

Guest
Ja sorry Daan maar had gewoon echt geen tijd.

Nee eigenlijk had ik geen zin :rolleyes:
 

DeletedUser66129

Guest
Nee want jij bent toch alleen maar de mascotte van het account. Je doet geen fuck.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Nee want jij bent toch alleen maar de mascotte van het account. Je doet geen fuck.

Ik ben er als het nodig is. Dat lijkt me het belangrijkste. Heb momenteel weinig tijd ja :(


Gevoelige persoonlijkheden zijn goed voor de diversiteit binnen een stam! Zeker als je van die alphamannetjes zoals Laurens of Emile in je stam hebt zitten.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Rate Droit Divin

Bij deze dan toch maar de rate, omdat niemand anders het doen. Let op: Ik zit bij dit account in de stam, de rate kan dus enigszins subjectief zijn daardoor. Ik probeerde dit zo veel mogelijke te vermijden. :eek:

a797af447e7f31e74c281b8aace343f2.png


1. Punten

Droit Divin heeft de laatste maand een enorm goede groei gehad, het account staat nu op een 4 plek met maar liefst 3.601.791 punten verdeeld over de 352 dorpen. Naar mijn mening is dit helemaal niet slecht voor een account dat gericht is op de core, en normaal gesproken toch niet door de gemakkelijkste spelers door moet.

Als ik verder kijk naar welke spelers dit account dan overgenomen heeft kom ik betere en mindere dingen tegen, de laatste tijd heet droit zich bezig gehouden met het edelen van the owner, die toch wel enigszins bij meow hoort. (y) Daarnaast heeft droit ook een van de twee grootste abuser van deze wereld weg gespeeld, namelijk Chna-nung. Echter heeft het account ook wel wat makkelijkere dorpen gehad zoals bijvoorbeeld die van demon from above, die zonder enige moeite binnen liepen.

Overal een mooi punten aantal voor een niet heel gemakkelijke ligging, het account krijg van mij voor deze categorie een 8,5/10

2. Verslagen tegenstanders

Zoals in mijn eerste plaatje te zien heeft droit de laatste tijd een flinke oda groei gehad, en een kleine odd groei. Wat natuurlijk te verklaren is met de recente aanval op TO. Als eerste de oda, het account staat momenteel op rang 1 als het gaat om oda! Met maar liefst 25,61 Mil verslagen tegenstanders staat het account net boven prins pils. Daar valt niet heel veel meer over te zeggen dat dan dit gewoon zeer goed is. (Behalve dat ze dan misschien niet slim zouden hebben aangevallen bla bla bla)

Als je kijkt naar de odd van het account, is dit toch een stuk minder dan de oda. Het account staat op de 37ste plaats met de een odd van 7,04 Mil, wat toch een stuk minder is dan de oda. Het account heeft dus nog niet heel veel tegenstand gehad in defensief opzicht. Het account stond 2 weken terug zelfs nog maar op ongeveer 3 miljoen odd.

In totaal staat droit op een 7de plek met od, met 32,65 Mil od. Voor een rang 4 account is dit niet slecht, en zeker met een rang 1 oda is dit eerder goed. Ik geef droit hier voor weer een 8,5/10

3. Ligging

14b7d509b1b21730bd2373e33b37c8ae.png

Opzich ook een mooie ligging aan de zijkant van zijn stam, het account heeft een mooi front tegen xyro (zwart), die op het eerste oog in het voordeel lijkt te zijn van droit. Ook heeft het account in de rim nog een stuk front. Echter denk ik niet dat droit daar heel veel moeite voor hoeft te doen, en daar de focus ook niet oplegt. Wat opvalt is dat droit ook een heel groot front heeft met de stam Fire, het lijkt er op dat deze accounts iets van een afspraak hebben waardoor ze elkaar niet aanvallen.

Als je dat weg laat heeft droit een mooi front met genoeg safe, waar ze eventueel ook nog meer safe bij zouden kunnen pakken in de rim. Ik geef de ligging een 7,5/10

4. Stam

7ba2a56eced1c7ec5cf94ec090e03dbd.png

Een stam dat op het eerste blik onserieus lijkt, maar wel degelijk serieus is. Bier is een stam die ontstaan is na de val van angels met wat nieuwe (vooral) rim spelers erbij. De stam heeft een groot front met de nummer 1 stam, en een klein front met de stam fire. Maar zoals al eerder gezegd is het daar tot nu toe zeer rustig. Bier heeft redelijk veel rim controle, maar ook nog genoeg groei mogelijkheid in de rim voor de accounts daar.

De stam heeft tot nu toe wat wisselende succes gehad aan het west front van de stam met Meow, waar Meow tot nu toe het sterkst uit de strijd blijkt te komen. Echter heeft droit zelf al veel schade aangericht aan het account the owner die samen werkte met de stam meow.

Ik geef Bier als stam een rate van 7/10

5. Reputatie

Het account heeft een groot team, waarvan niet elke speler even actief op het moment. Echter heeft wel elke speler die kan loggen naar mijn een prima reputatie. Waar niet heel veel op aan te merken is, ik draai nog niet heel lang mee maar op het AF komen ze toch over als prima spelers. Als stamgenoot van dit account weet ik dat ze ook regelmatig vv pakken binnen de stam en bereid zijn hun mening te geven over de dingen die gebeuren in de stam.

Naar mijn idee niks aan te merken op de reputatie van deze spelers, ik geef ze een 8,5/10


Het gemiddelde van dit account komt dan uit op een: 8,5 + 8,5 + 7,5 + 7 + 8,5 / 5 = 8. Een mooi gemiddelde denk ik zo

Bedankt Martin voor het helpen met de linkjes. Het boeit mij niks wie de volgende rate is, waarschijnlijk doet toch niemand dit. Sorry voor mijn taal fouten die er ongetwijfeld in zitten.​
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser61161

Guest


Als je kijkt naar de odd van het account, is dit toch een stuk minder dan de oda. Het account staat op de 37ste plaats met de een odd van 7,04 Mil, wat toch een stuk minder is dan de oda. Het account heeft dus nog niet heel veel tegenstand gehad in defensief opzicht. Het account stond 2 weken terug zelfs nog maar op ongeveer 3 miljoen oda.



Denk dat je odd bedoeld?:eek:
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Ja inderdaad, gewijzigd. Leuk om te weten dat er tenminste iemand is die het leest :D
 
Reactiescore
656
Mooie rate Pimsie!

Droit is vooral laatste tijd als een speer gegaan.
Ben benieuwd hoe het door gaat groeien in de toekomst!
 
Bovenaan