Rate de speler!

DeletedUser51839

Guest
En om heel eerlijk te zijn ik ben ook wel een speler die ervan houdt de grens op te zoeken(zoals mensen van 38 weten).

Nu twijfel ik terug wie het was, jij of ferrybroeren. Maar ik heb vv gehad allesinds van beide als ik mij niet vergis en die ene was toch een topdefer (sarcasme), als frontspeler al tijdje lichtjes onder vuur liggen en dan toch maar geen stacks zetten, wel je safedef niet dodgen lol. Hoop voor jou dat het ferrybroeren was.
 

DeletedUser48033

Guest
Nu twijfel ik terug wie het was, jij of ferrybroeren. Maar ik heb vv gehad allesinds van beide als ik mij niet vergis en die ene was toch een topdefer (sarcasme), als frontspeler al tijdje lichtjes onder vuur liggen en dan toch maar geen stacks zetten, wel je safedef niet dodgen lol. Hoop voor jou dat het ferrybroeren was.

Ja dat was idd Ferry. Toen heb ik nog 10 dorpen overgenomen met een looptijd van 3.5 dag :D
 

DeletedUser66265

Guest
Nu twijfel ik terug wie het was, jij of ferrybroeren. Maar ik heb vv gehad allesinds van beide als ik mij niet vergis en die ene was toch een topdefer (sarcasme), als frontspeler al tijdje lichtjes onder vuur liggen en dan toch maar geen stacks zetten, wel je safedef niet dodgen lol. Hoop voor jou dat het ferrybroeren was.

Maak je geen zorgen, dat was ACAP niet. Hij had een uitnodiging liggen voor viral als nihilo, nihilo was een veilige keus geweest. Ondanks dat viral joinen een 360 graden front opleverde kwam hij toch naar ons. En daar heeft hij zich toch verdomd goed staande weten te houden zonder veel vv's of stamdeff. De enige keer dat ik bij hem vv heb gedraaid stond er zelfs helemaal niks aan stamdeff.

Je doelt dus overduidelijk op ferry die inderdaad een flopspeler is.
 

DeletedUser48033

Guest
Maak je geen zorgen, dat was ACAP niet. Hij had een uitnodiging liggen voor viral als nihilo, nihilo was een veilige keus geweest. Ondanks dat viral joinen een 360 graden front opleverde kwam hij toch naar ons. En daar heeft hij zich toch verdomd goed staande weten te houden zonder veel vv's of stamdeff. De enige keer dat ik bij hem vv heb gedraaid stond er zelfs helemaal niks aan stamdeff.

Je doelt dus overduidelijk op ferry die inderdaad een flopspeler is.

Dit hoort thuis in het topic top/flopspelers ;-)
 

DeletedUser74358

Guest
Rate EagleE10
EagleE10 wordt beoordeeld op:
1. Puntenaantal
2. ODA/ODD
3. Ligging
4. Stam
5. Reputatie


1. Puntenaantal
FWQc0bB.png

nNqLaN2.png


Allereerst het puntenaantal zelf. Eagle staat op het moment van schrijven op de 28ste plek. Gestart op 3 September 2015, waardoor het misschien iets hoger had kunnen zijn. Qua overnames valt mij het barbarendorp van 252 punten op. Zonde van de edel, zeker in dat stadium in mijn ogen. Tevens de overname die meteen gerecapped werd, waarna het dorp niet meer is aangevallen. Toch twee punten waardoor ik het niet super vind. Ook lijken mij de overnames van Shredder een intern? Binnen 2 uur, en tevens een dorp in de NB, lijkt mij nogal makkelijk. Ik geef een 6.5/10

2. ODA/ODD
aaHYX7b.png


Een rang van 424 op de ranglijst van verslagen tegenstanders totaal met een score van 52616. Deze bestaat uit een ODA van 51868 en tevens een ODD van 748. Allereerst de ODD, die is bijna te verwaarlozen. Misschien ooit een klein aanvalletje of scoutje afgeweerd, voorderest geen aanvallen gehad wat de groei bevordert. Qua ODA gezien redelijk laag voor iemand met 95k punten. Is dit nou goed, of zal er wat niet kloppen? Bij de overnames van Shredder, die hebben plaats gevonden op 1-11-2015 en 3-11-2015 zijn geen ODA stijgingen te zien.
jDJGFUW.png

Al met al blijft het de ODA discussie. Moet hij laag zijn zodat je zo min mogelijk verliest, of verwacht men toch een kleine ODA om te laten zien dat je voor je dorpen strijdt..? Ik blijf hierin neutraal, een lage ODA duidt op weinig verliezen, wat in mijn ogen goed is. Ik geef een 8/10



3. Ligging

Om de ligging duidelijk te maken, heb ik een kleine kaart gemaakt. Hier heb ik de stam van Eagle zelf, maar ook de twee ‘dreigende’ stammen in de buurt meegenomen in mijn oordeel over de ligging.

PEtuGJs.png

891zm92.png


Eagle ligt in het zuiden van zijn stam. Hij ligt volledig tegen T.U aan, zonder enige spelers naast hem uit zijn stam. Het front zal goed gestackt moeten worden, wil hij T.U overleven. De andere stamspelers liggen ver van hem weg, waardoor ik de ligging nogal matig vind.
Ik geef een 4/10.

Zag achteraf dat Devo niet echt invloed had op de rate nu, maar geen zin om nieuw kaartje te maken.

4. Stam
SfYTdxb.png


De stam is gisteren opgericht, samen met een paar Trust leden zit hij in de stam. Ik weet dat Eagle heeft gesolliciteerd bij T.U, maar hier is afgewezen. Daardoor denk ik dat K. een stam is die hij heeft gekozen omdat hij iets ‘moest’ joinen.

De stam zelf bevat een paar bekende namen, maar die hebben zich in de oorlog tegen Nah & Au. Niet laten zien.. Al met al schat ik de stam niet hoog in, maar ken geen spelers dus blijf deels neutraal. Ik verwacht niet dat K. zich in de top van de wereld zal gaan bevinden, of nog lang zal overleven, maar dat zal met de tijd bewezen worden. Ik geef hiervoor een 6/10.

5. Reputatie
Op het AF weet ik niet onder welke naam je post, dus daaruit kan ik geen conclusie trekken. Wel weet ik hoe je ingame fungeert, en dat vind ik minder. Bij de sollicitatieprocedure van T.U, waar ik niet diep op in zal gaan, vond ik sommige berichten vanaf het account apart.
Ik geef hiervoor een 6,5/10

Dat maakt een gemiddelde van: 6.2

Next Rate: Tears of the River
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48033

Guest
Mooie rate. Hij was me zelf ook al opgevallen als een interessante speler om te raten van daar dat ik hem had genomineerd.
Zou je meer uitleg kunnen geven bij hetgeen je aanhaalt onder reputatie? Je zegt namelijk dat er specifiek aparte berichtgeving was omtrent zijn solli. Van mijn part mag er dieper op ingegaan worden hoor :D
 

DeletedUser74358

Guest
Mooie rate. Hij was me zelf ook al opgevallen als een interessante speler om te raten van daar dat ik hem had genomineerd.
Zou je meer uitleg kunnen geven bij hetgeen je aanhaalt onder reputatie? Je zegt namelijk dat er specifiek aparte berichtgeving was omtrent zijn solli. Van mijn part mag er dieper op ingegaan worden hoor :D

Thanks. Moet zeggen dat het best leuk was om te raten, helaas is de stam gister opgericht, waardoor die niet echt valt te raten.

Sollicitatieprocedures zijn intern binnen een stam, ik ga niet op het AF vertellen wat er besproken is, waarom hij afgewezen is etc. Dat zou Eagle ten eerste niet ten goede doen, ten tweede vind ik dat die punten intern horen te blijven.
Maar het kwam erop neer dat hij nogal rare conclusies trok in PM. Hier is hij niet alleen op afgewezen, maar dit heeft mijn mening over de reputatie gevormd.
 

DeletedUser74358

Guest
Dat er nog een voldoende uit komt! Maar een rim speler...?


Mjah, de neutrale reputatie en het OD cijfer halen het gemiddelde natuurlijk omhoog.

Waar ligt de precieze scheiding tussen rim/ niet rim speler dan precies? Ik vond hem er nog een klein beetje in liggen dus benoemde ik hem zo. Maar hoe zie jij het dan meer? Altijd handig, tips voor mn volgende rate

Imo, ligt die een beetje tussen core en rim in, maar ben ik uiteindelijk voor de rim gegaan hehe
 
Reactiescore
1.532
Mjah, de neutrale reputatie en het OD cijfer halen het gemiddelde natuurlijk omhoog.

Waar ligt de precieze scheiding tussen rim/ niet rim speler dan precies? Ik vond hem er nog een klein beetje in liggen dus benoemde ik hem zo. Maar hoe zie jij het dan meer? Altijd handig, tips voor mn volgende rate

Imo, ligt die een beetje tussen core en rim in, maar ben ik uiteindelijk voor de rim gegaan hehe

Mijn screenshot programmatjes werken slecht de laatste tijd, maar het is te zien. Btw, core had nog wel ietsje kleiner gemogen op m'n kaart maargoed. Tussen de binnenste en buitenste ring wat mij betreft rim. Iedereen zijn visie hierop is anders. Denk wel dat 95% een speler als Eagle niet als rimspeler zal beschouwen. Ja sure, vanaf zijn stam gezien wel. En hij zal misschien ook wel die richting hebben. Maar dit is voor mij overduidelijk core :).

5a066454ab.jpg
 

DeletedUser74358

Guest
Mijn screenshot programmatjes werken slecht de laatste tijd, maar het is te zien. Btw, core had nog wel ietsje kleiner gemogen op m'n kaart maargoed. Tussen de binnenste en buitenste ring wat mij betreft rim. Iedereen zijn visie hierop is anders. Denk wel dat 95% een speler als Eagle niet als rimspeler zal beschouwen. Ja sure, vanaf zijn stam gezien wel. En hij zal misschien ook wel die richting hebben. Maar dit is voor mij overduidelijk core :).

5a066454ab.jpg

Oké thanks, ik zie nu inderdaad dat hij nogal naar binnen lag. Volgde t kaartje wat ik erbij heb gepost en tevens mijn gedachte van zijn ligging. Ik pas het eventjes aan ^^
 

DeletedUser48033

Guest
2dseija.png



Zo ziet de verdeling er uit.

De Hardcore: Daar heb je de spelers die gebonden zijn aan het core spelen.
De Softcore: Deze spelers hebben nog de keuze of ze naar de hardcore of rim groeien
De Rim: Hier zijn de spelers verplicht om defdorpjes te bouwen om hun stamgenoten te deffen , pfff

Zelf ben ik een fan van Hardcore maar de spelers die meer Softcoreminded zijn hebben ook wel recht van spreken. Van Rimmen ben ik niet zo'n fan maar ik heb vrienden van me die het graag doen en ze zijn daar zeer gelukkig mee :D


Gelieve deze post niet te serieus op te vatten!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Uhm beetje dubbelzinnig:D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Dat weet jezelf wel:rolleyes:
 

DeletedUser74358

Guest
Spammer,viespeuk, Martin wat ben jij allemaal wel niet..
 
Bovenaan