Rate de speler!

DeletedUser76417

Guest
Ghehe ik ben wel nieuwsgierig hoe jullie EchoForce beoordelen!
:rolleyes:
 

DeletedUser64230

Guest
Dat mag je altijd doen! Had het al eens eerder zitten proberen maar het ging langs geen kanten. Ook niet met die
.

En ik weet dat er nog best wat top 25 spelers niet zijn gerate waaronder ikzelf maar ik heb toch alleen nog maar commentaar gezien over mijn ligging en dergelijke dus ja. :(

Gyazo > opslaan > imgur > resizen > invoeren met
 

DeletedUser48033

Guest
Bij deze meld ik gewoon dat ik momenteel bezig ben met de rate van Dei Medici... tot dadelijk.
 

DeletedUser48033

Guest
Dei Medici.
k3ubet.png


Punten:
Zoals je kan zien heeft deze speler een mooi aantal punten gezien zijn ligging, reeds verspeelde troepen (op beide kom ik later meer uitgebreid op terug) en tegenslagen.
Hij leunt dicht bij de 100 k aan met een mooi aantal dorpen. Zo is hij recent in de top 25 beland en met een beetje geluk zal hij misschien binnenkort in de top 10 te bewonderen zijn. Aan skils zal het zeker niet ontbreken maar elke ervaren speler weet dat er meer dan alleen skils nodig zijn om het wel of niet te maken in dit spel. Zoals je merkt in de overname uren neemt hij de meeste dorpen in de latere avond over. Dit om backtimes te vermijden? De dorpen die van hemzelf overgenomen werden was steeds vroeg in de ochtend of zelf in nachtbonus. Ikzelf snap niet hoe je een dorp kan verliezen in nachtbonus tenzij je gewoon niet online was om de aanval te zien aankomen. Wat me ook opvalt is dat deze speler vooral spelers van dezelfde stam heeft overgenomen. Zeer slim om op deze manier te spelen doch riskant.

8.0/10

2u88glj.png


ODA:
Dei heeft op dit ogenblik al veel troepen verloren. Zowel aanvallend als verdedigend staat hij hoog genoteerd in de ODA,ODD rangschikking. Hij heeft geen simpele ligging zoals eerder al vermeld en dat zal er voor zorgen dat hij verdedigend in de toekomst nog wat werk voor de boeg zal hebben. Naar mijn persoonlijke en zeer bescheiden mening spaar ik liever mijn troepen zo vroeg in het spel maar ieder zijn speelstijl natuurlijk. Zijn ODA is niet overdreven hoog en rechtvaardigt zijn aantel punten maar zijn ODD lijkt me echt te hoog en ook al kan je daar niets aan veranderen of voorkomen kan ik hier geen hoge punten voor geven. excusie :D
6.0/10

Ligging:

28lc513.png


Zucht. Dit is niet goed dus.
In mijn vorige rate (OrAsU) heb ik reeds aangehaald dat ik geen fan ben van verscheidene clusters in één stam. .Au had een lelijke cluster maar ze hebben dit al gedeeltelijk weggewerkt door spelers van de hand te doen en naar elkaar toe te groeien. Nu heeft Devo besloten om Ikbenmathijs (die helemaal niet echt mathijs heet????) en Dei Medici te integreren in hun stam. Deze 2 spelers zijn volledig omsingeld door .Au . Dit zal voor Devo een zeer dure grap worden en de ODD van de spelers zal op korte termijn de hoogte in vliegen. Ik verwacht op korte termijn wel strubbelingen tussen Devo en .Au . Ik vraag me reeds af hoeveel OS het Devo en hun BG's zal kosten om deze 2 spelers (een enorme clusterfuck voor .Au) te behouden.

3.5/10

Stam:

2q1e3aq.png


Persoonlijk vind ik Devo de beste stam op deze wereld met uitzondering op hun 2de cluster. Ze hebben in het algemeen slim gerecruteerd en al hun spelers hebben zich reeds bewezen op verscheidene werelden. Nu zou het goed en wel kunnen dat ze heel goed weten wat ze doen door hun stamcluster op te splitsen in 2 delen maar dan zou ik het graag in de nabije toekomst bewezen willen zien. Ik kan hier nog lang over uitwijden maar ik denk dat elke speler op deze wereld ondertussen bekend is met de stam en zijn leden en hier verder geen onnodig lange uitleg bij nodig heeft.
8.5/10

Reputatie:

Misschien ligt het aan mij maar ik weet eigenlijk niet wie je bent op het AF, of je al dan niet te vinden bent op het AF en IG ken ik je evenmin. Ik heb gekozen om jou te raten puur en alleen omdat ik je één van de meer interessante accounts in de top 25 vind. met een beetje geluk zal je het ver schoppen en met geluk bedoel ik hulp van je stam en hun BG's. Ik wens het je alleszins toe en hopelijk zie ik je eens reageren over wat je van deze rate vindt. voor reputatie kan ik niet meer of minder geven dan een neutrale 7.
7.0/10

Totaal 6.6/10


Next rate EagleE10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73382

Guest
Dei Medici.
k3ubet.png



Zoals je kan zien heeft deze speler een mooi aantal punten gezien zijn ligging, reeds verspeelde troepen (op beide kom ik later meer uitgebreid op terug) en tegenslagen.
Hij leunt dicht bij de 100 k aan met een mooi aantal dorpen. Zo is hij recent in de top 25 beland en met een beetje geluk zal hij misschien binnenkort in de top 10 te bewonderen zijn. Aan skils zal het zeker niet ontbreken maar elke ervaren speler weet dat er meer dan alleen skils nodig zijn om het wel of niet te maken in dit spel. Zoals je merkt in de overname uren neemt hij de meeste dorpen in de latere avond over. Dit om backtimes te vermijden? De dorpen die van hemzelf overgenomen werden was steeds vroeg in de ochtend of zelf in nachtbonus. Ikzelf snap niet hoe je een dorp kan verliezen in nachtbonus tenzij je gewoon niet online was om de aanval te zien aankomen. Wat me ook opvalt is dat deze speler vooral spelers van dezelfde stam heeft overgenomen. Zeer slim om op deze manier te spelen doch riskant.

8.0/10




Dei heeft op dit ogenblik al veel troepen verloren. Zowel aanvallend als verdedigend staat hij hoog genoteerd in de ODA,ODD rangschikking. Hij heeft geen simpele ligging zoals eerder al vermeld en dat zal er voor zorgen dat hij verdedigend in de toekomst nog wat werk voor de boeg zal hebben. Naar mijn persoonlijke en zeer bescheiden mening spaar ik liever mijn troepen zo vroeg in het spel maar ieder zijn speelstijl natuurlijk. Zijn ODA is niet overdreven hoog en rechtvaardigt zijn aantel punten maar zijn ODD lijkt me echt te hoog en ook al kan je daar niets aan veranderen of voorkomen kan ik hier geen hoge punten voor geven. excusie :D
6.0/10





Zucht. Dit is niet goed dus.
In mijn vorige rate (OrAsU) heb ik reeds aangehaald dat ik geen fan ben van verscheidene clusters in één stam. .Au had een lelijke cluster maar ze hebben dit al gedeeltelijk weggewerkt door spelers van de hand te doen en naar elkaar toe te groeien. Nu heeft Devo besloten om Ikbenmathijs (die helemaal niet echt mathijs heet????) en Dei Medici te integreren in hun stam. Deze 2 spelers zijn volledig omsingeld door .Au . Dit zal voor Devo een zeer dure grap worden en de ODD van de spelers zal op korte termijn de hoogte in vliegen. Ik verwacht op korte termijn wel strubbelingen tussen Devo en .Au . Ik vraag me reeds af hoeveel OS het Devo en hun BG's zal kosten om deze 2 spelers (een enorme clusterfuck voor .Au) te behouden.

3.5/10



Persoonlijk vind ik Devo de beste stam op deze wereld met uitzondering op hun 2de cluster. Ze hebben in het algemeen slim gerecruteerd en al hun spelers hebben zich reeds bewezen op verscheidene werelden. Nu zou het goed en wel kunnen dat ze heel goed weten wat ze doen door hun stamcluster op te splitsen in 2 delen maar dan zou ik het graag in de nabije toekomst bewezen willen zien. Ik kan hier nog lang over uitwijden maar ik denk dat elke speler op deze wereld ondertussen bekend is met de stam en zijn leden en hier verder geen onnodig lange uitleg bij nodig heeft.
8.5/10



Misschien ligt het aan mij maar ik weet eigenlijk niet wie je bent op het AF, of je al dan neit te vinden bent op het AF en IG ken ik je evenmin. Ik heb gekozen om jou te raten puur en alleen omdat ik je één van de meer interessante accounts in de top 25 vind. met een beetje geluk zal je het ver schoppen en met geluk bedoel ik hulp van je stam en hun BG's. Ik wens het je alleszins toe en hopelijk zie ik je eens reageren over wat je van deze rate vind. voor reputatie kan ik niet meer of minder geven dan een neutrale 7.
7.0/10

Totaal 6.6/10


Next rate EagleE10

Leuke post naar mijn mening, en zoals ik zie kan er wel het één en ander op aangemerkt worden;). Maar dit is natuurlijk niet te verwijten aangezien je niet op Dei medici. kan kijken en de verhalen rondom de spelers hebt.

Ik wil je sowieso bedanken voor de complimenten die je gemaakt hebt, ik had eerlijk gezegd een veel negatievere rate verwacht over mijn account in deze fase.


Aangezien je niet weet wie ik ben, kan ik hier redelijk kort op antwoorden. Ik ben namelijk de hoofdspeler en tevens de oprichter van Dei Medici., ik hou het forum wel bij hoor:rolleyes:. Ik ben alleen niet zo actief aangezien het hier naar mijn mening voornamelijk schreeuwen tegen elkaar is. Hiernaast ben ik de laatste weken wat drukker en zijn er wat verkeerde beslissingen genomen op mijn account. De discussies die nu gaande zijn op het forum over ligging etc, (waar ik me graag in zou mengen), kan jammer genoeg nu niet het geval zijn door omstandigheden. Plus het feit dat ik niet tevreden ben over de positie van mijn account, waardoor ik ook liever deze rate een maandje later had gezien:D.

Hoe je een drop in de nachtbonus kan verliezen? Destijds speelde ik solo, en wanneer een speler twee uur loopt en dit in de nacht stuurt kan hier niks aan verweten worden denk ik. Echter het verlies van het andere dorpje was puur door een beslissing die ik genomen heb die niet goed uitgepakt is, met betrekking tot het probleem dat ik solo speelde. Hier hoeft naar mijn mening verder geen aandacht aan besteedt te worden.

OD,

Dat mijn OD tegen de hoge kant is, kan ik je in vinden. Ik zie ook liever alle paardjes die ik geproduceerd heb farmende, maar wat je niet op je kaart hebt weergegeven is de stam R.W.
http://nl.twstats.com/nl45/index.php?page=map&ti0=1655&tc0=fa2360&pi0=487830029&pc0=ebce11&zoom=600&centrex=500&centrey=500&nocache=1&fill=000000

Zoals op het (simpele kaartje) te zien is, is deze stam qua ligging een directe bedreiging voor mij, ik ervaar tegenstand en zeker door enkele foute beslissingen heeft dit schade voor mijn account opgeleverd. Hier neem ik natuurlijk alle verantwoording voor op. Vanwaar mijn hoge OD.

Ligging,

Waarom niet au joinen? Om eerlijk te zijn, waarom wel? Au is een stam die al sinds het begin van de wereld in de top staat. Is een stam die naar mijn mening opgebouwd is uit deels 'mindere' spelers, hierin wil ik zeker niet de leiding of andere spelers te kort doen. Maar ik zag er simpelweg niet zoveel toekomst in een stam te joinen waar ik geen plezier in zou hebben. En om heel eerlijk te zijn ik ben ook wel een speler die ervan houdt de grens op te zoeken(zoals mensen van 38 weten). Mijn ligging krijgt naar mijn mening zeker een 8, waarom? Ik kies waarvoor ik sta! Ik sta voor spelers die het spelletje spelen zonder gs koop! Ik sta voor plezier in het spelletje. Maar ik sta voornamelijk voor spelers die het spel op een leuke en fair manier spelen. En om heel eerlijk te zijn, die mensen vind ik naar mijn mening in Devo.

Of de mensen in Devo pp gebruikt hebben? Ehh ja? Of ik pp gebruikt heb, nee. Waarom? Omdat ik kies waar ik voor sta. En hier voel ik mij goed bij.
 

DeletedUser48033

Guest
Of de mensen in Devo pp gebruikt hebben? Ehh ja? Of ik pp gebruikt heb, nee. Waarom? Omdat ik kies waar ik voor sta. En hier voel ik mij goed bij.


Ik heb het woord pp niet gebruikt in mijn rate aangezien ik ook niet verwachtte dat er pp in eht spel zou zijn. Dat dit bij Devo wel het geval is geweest bij bepaalde spelers wisten we al langer maar persoonlijk heb ik daar weinig problemen mee.

Op welke account speel je op w38?
 

DeletedUser73382

Guest
Ik heb het woord pp niet gebruikt in mijn rate aangezien ik ook niet verwachtte dat er pp in eht spel zou zijn. Dat dit bij Devo wel het geval is geweest bij bepaalde spelers wisten we al langer maar persoonlijk heb ik daar weinig problemen mee.

Op welke account speel je op w38?

Doe maar een privé berichtje voor skype, of een pm IG. Dan kan hier verder op ingegaan worden;).

Exact acap, ben daar destijds gestopt in verband met motivatie. Waarna het account de afgrond in verdween.
 

DeletedUser48033

Guest
Mooie reet. Jij weet blijkbaar wel hoe je afbeeldingen mooi neer kan zetten :)

Ik weet het idd :D

Gewoon je afbeelding uploaden in tinypic en de link hierin kopieren.
Wel eerst de fototjes met paint juist krijgen natuurlijk. Het is wel arbeidsintensief.
 

DeletedUser76162

Guest
Mooi inhoudelijke rate Carlos, had eerlijk gezegd minder van je verwacht :eek: Je hebt jezelf overtroffen, ben trots op je. Eet je koekje nu maar op :D
 

DeletedUser48033

Guest
Mooi inhoudelijke rate Carlos, had eerlijk gezegd minder van je verwacht :eek: Je hebt jezelf overtroffen, ben trots op je. Eet je koekje nu maar op :D

Ik heb dan ook iemand ingehuurd om dit in mijn naam te doen... Sukkeltje toch :D
 
Bovenaan