Na even terug gezocht te hebben waren er toch nog een paar rate verzoeken. Laat ik weer eens wat leven blazen in dit topic
Punten:
Begonnen op 23 juni en nu een redelijke 127k punten. Had wellicht meer kunnen zijn als je op spelersdorpen gegaan was ipv die BB's?

Er zit soms ook wat meer tijd tussen je dorp veroveringen? Misschien wat activiteitsproblemen gehad?
Cijfer [6.3]
Rang:
Beste rang 49, momenteel 57. Een nette positie om te hebben.
Cijfer [6.5]
Verslagen tegenstanders:
Voor het aantal dorpen wat je momenteel hebt geen slecht aantal. De aanvallen over en weer met Site zullen er geheid aan bijgedragen hebben.
Cijfer [7.0]
Ligging:
Een mooi clustertje met een interessante ligging recht tussen REL en ~Site~ in. Qua edelrichting heb je niet veel keus, je zult door Site heen moeten. Zal REL echter het conflict gaande willen houden met Site nu dat P. opgestaan is en de complete zuidelijk en westelijke flank bedreigt? En al zou REL vrede willen sluiten met Site, wat dan voor jou edelrichting? Zeker interessant
Cijfer [6.5]
REL :Blauw
Site: Zwart
Stam:
Tjah het is welbekend dat de top 5 van REL overgestapt is naar P. en daar zal ik maar niet teveel woorden aan vuil maken. Daar zijn andere topics voor

De overige leden van REL zijn kleiner van formaat maar ik heb deze echter goed zien communiceren/samen werken. Ik denk dat als de jongens deze goede samenwerking vast kunnen houden ze het de omliggende stammen best nog eens lastig kunnen maken. Niet zomaar te onderschatten
Cijfer [7.0]
Eindcijfer [6.7]
Afgezien van die paar BB'tjes zeker geen slecht account. Er kunnen echter problemen ontstaan voor de groei mogelijkheden mocht REL vrede willen zoeken met Site wegens P.