Rate de speler

DeletedUser

Guest
w29 is flop geweest verder (met de johnys als stam)
was een groep reallife vrienden die lol wou beleven,
toch leuke tijd gehad hoor;)

en men niveau kun je hier niet uithalen hoor...
(is jaaaaaaaaaaaaaren terug).....

ook zeg k niet de beste te zijn.
ik vind het alleen waardeloos dat jullie betweters alles moeten proberen te ontkrachten;)
 
Reactiescore
2.039
Tgoh omdat de stats er niet meer bij staan betekent het niet dat je maar gewoon dingen kunt gaan verzinnen. Het is gewoon simpelweg niet waar dat je tot 260k 1e hebt gestaan. Zou ook wel erg vreemd zijn aangezien Saccha als eerste 25 dorpen had en bovendien alle rovers voor een maand lang.
 

DeletedUser

Guest
Nu weer terug naar het heden van wereld 44.

Ook wel grappig dat hij poste dat wij er bij zijn verdediging niet doorheen kwamen. De eerste dag hadden we inderdaad maar 1 dorpje winst maar, gewoon een paar dagen druk houden en nu zijn er al 2 spelers kapot gespeeld en 8 dorpjes gepakt. Weerstand is nu ook compleet verdwenen inclusief de honderden posts in onze inbox over hoe goed gimp ons wel niet aanpakte
 

DeletedUser74005

Guest
In de volgende post wordt weer een speler gerated. Zo niet, heeft dit consequenties.
 

DeletedUser6395

Guest
Na even terug gezocht te hebben waren er toch nog een paar rate verzoeken. Laat ik weer eens wat leven blazen in dit topic :cool:



vmue5x.png




Punten:
Begonnen op 23 juni en nu een redelijke 127k punten. Had wellicht meer kunnen zijn als je op spelersdorpen gegaan was ipv die BB's? :rolleyes: Er zit soms ook wat meer tijd tussen je dorp veroveringen? Misschien wat activiteitsproblemen gehad?
Cijfer [6.3]

dlp27m.png




Rang:
Beste rang 49, momenteel 57. Een nette positie om te hebben.
Cijfer [6.5]



Verslagen tegenstanders:
Voor het aantal dorpen wat je momenteel hebt geen slecht aantal. De aanvallen over en weer met Site zullen er geheid aan bijgedragen hebben. :)
Cijfer [7.0]

2ut2gzd.png




Ligging:
Een mooi clustertje met een interessante ligging recht tussen REL en ~Site~ in. Qua edelrichting heb je niet veel keus, je zult door Site heen moeten. Zal REL echter het conflict gaande willen houden met Site nu dat P. opgestaan is en de complete zuidelijk en westelijke flank bedreigt? En al zou REL vrede willen sluiten met Site, wat dan voor jou edelrichting? Zeker interessant ;)
Cijfer [6.5]

3358wb4.png

REL :Blauw
Site: Zwart



Stam:
Tjah het is welbekend dat de top 5 van REL overgestapt is naar P. en daar zal ik maar niet teveel woorden aan vuil maken. Daar zijn andere topics voor ;)
De overige leden van REL zijn kleiner van formaat maar ik heb deze echter goed zien communiceren/samen werken. Ik denk dat als de jongens deze goede samenwerking vast kunnen houden ze het de omliggende stammen best nog eens lastig kunnen maken. Niet zomaar te onderschatten :rolleyes:
Cijfer [7.0]

29n9jeo.png




Eindcijfer [6.7]
Afgezien van die paar BB'tjes zeker geen slecht account. Er kunnen echter problemen ontstaan voor de groei mogelijkheden mocht REL vrede willen zoeken met Site wegens P.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76153

Guest
Of Clah Morrow :D (niet op startdatum letten if you do, restart was eerst pp account)

Als ik straks tijd heb rate ik iemand.
 

DeletedUser74396

Guest
Om het topic terug leven in te roepen:
Rate Lazarus Mumble maar even.

Of als jullie echt enkel een hate-rate willen geven doe dan desnoods de mijne. I don't give a f*ck
 

DeletedUser

Guest
jemag de mijne ook doen,
ben wel benieuwd hoe negatief ieder kan wezen haha
 

DeletedUser75413

Guest
Lazarus Mumble


Punten:
Je bent gestart op 21 Juni, 4 dagen na opening van W44 als ik het goed heb?
Dan is je puntenaantal heel erg laag.

219ntb7.jpg

3/10

ODA:
497k van de 562k is ODA. Is voor je puntenaantal netjes!
2mmit1u.jpg


8/10

Ligging:
2q1hz7p.jpg

Je hebt een gemixt cluster met een stamlid. Hieruit kun je ook niet opmaken wat je groeirichting is?

3/10

Stam:
2w3ouo0.jpg

Lazarus zit in KT. Dit is een kleine rimstam, maar er zitten geen toppers in.
Ik ken 1 iemand uit de stam (stamgenoot W41) en die wil zich nu meer gaan focussen op W44.
Dat is dan ook de enigste speler waar ik potentie in kan zien.

2rfqbf6.jpg

Groot gedeelte van de stam ligt dicht op elkaar, waardoor er edel problemen kunnen ontstaan. Ook kan KT nog een lastig obstakel worden voor grotere spelers (Laag Moraal) die vanuit meerdere kanten front beginnen te krijgen.

De stam past wel bij dit acc en daar baseer ik het cijfer dan op.
6/10

Reputatie:
Je hoort er niks van dus dit kun je niet echt beoordelen. -

20 punten /4 is een 5!\

Rate SBI (Surrounded by Idiots)
 

Bijlagen

  • Profiel.JPG
    Profiel.JPG
    46,7 KB · Weergaven: 2
  • tegen.JPG
    tegen.JPG
    10,6 KB · Weergaven: 0
  • Stamprofiel.JPG
    Stamprofiel.JPG
    28 KB · Weergaven: 3
  • Stam ligging.JPG
    Stam ligging.JPG
    23,5 KB · Weergaven: 2
  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    16,1 KB · Weergaven: 1
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72985

Guest
Surrounded By Idiots


Punten:
17 Juni 2015 ben jij begonnen, gewoon top 15 met op het moment van typen: 693.041 punten verdeelt over 81 dorpen dus prima zou ik zeggen. 7/10


ODA:
Verslagen tegenstanders: 3.633.683 (3.) waarvan 2.26M ODA. Ietwat veel voor je puntenaantal, maar je hebt dan ook 27(!!) dorpen gepakt de laatste week, wat erg netjes is natuurlijk. 9/10.

Ligging:
SnCV7pv.png
Goede groeimogelijkheden richting het Noord-westen (zuid wellicht ook), compact cluster en een mooi toekomstig frontje in aankomst met P. Je moet hier echter wel recht doorheen edelen wat een mooie uitdaging voor jou zal zijn. 8/10

Stam
MEnvjdo.png
Snow is een van de twee stop stammen op deze wereld. Wel wat veel leden naar mijn mening dus we zullen nog moeten afwachten hoe dit verder zal verlopen. Met P. als tegenstander heeft Snow een moeilijke en het zal mij ook benieuwen hoe Snow dit aan gaan pakken. Snow heeft een mooie halve maan als cluster wat om P. heen krult, er moet nog wat voor ge-edelt worden maar het is een sterk front in wording.
9/10

Reputatie:
Je kan het af en toe allemaal net wat te serieus nemen en hebt niet echt een fijne persoonlijkheid naar mijn ervaring. maar dat moet je allemaal zelf weten. Spel-ervaring heb je volgens mij wel en in de toekomst kun je wellicht nog wel meespelen voor de gratis premium puntjes. 5/10

Een keurige: 7.6/10
 
Bovenaan