Rate de speler

DeletedUser64807

Guest
ALGEMEEN FORUM! (AF)

dus voor iedereen:D
en hoe meer jullie je ergeren hoe meer lol ik beleef.
grote praatjes op het AF doet niks IG;)

dat blijkt maar weer,
we komen elkaar ooit nog wel tegen. kijken wat deze 10 jarige dan allemaal in petto heeft....

Die reacties zijn niet lullig bedoeld, op de pannekoek na dan. Probeer aub gewoon je taalgebruik wat te verbeteren zodat het in ieder geval duidelijk is waar je op doelt. Zo help je niet enkel jezelf maar gaan mensen ook de moeite nemen je posts te lezen en te begrijpen.
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg niet dat je IG niks kan, en dat zal ik ook niet beweren. Enige wat ik zeg is dat ik jouw posts tamelijk irritant vind. Een paar keer halve zinnen die op niks slaan posten oké dat is wel even grappig. Maar als jij de hele tijd het niet voor elkaar krijgt een post te maken die ik in 1 keer begrijp wordt het, zoals net gezegd, tamelijk irritant.

Maar je hebt het recht hier te praten hoor, tis tenslotte een Algemeen Forum waar je IG niks aan hebt :D

Kijk hier kan ik inkomen!

ik zal het even uitleggen,
ten eerste ben ik een fries (sorry voor mijn onduidelijke soms hoor ik wel vaker haha)
ten tweede kan ik een heel net iemand zijn hoor, ook gewoon vriendelijk met inhoud.

Maar zoals ik eerder al aangaf, was beetje op mijn teentjes getrapt door n1k1k1i.
Ik deed een rate (had inderdaad anders gekund) maar was op mijn werk en dacht het even snel te doen.
Rate was overigens heel positief bedoeld! want de nachtapotheker doet goede zaken!

dutchgangster kan blijkbaar geen post met inhoud plaatsen en moet mensen alleen maar afzagen.
Ik kan hier niet zo goed tegen dus ga me dan zo opstellen, (ik noem het onaanraakbaar....)

maar k had bijvoorbeeld beloofd om de nachtapotheker een nette rate te doen, deze zal ook vandaag verschijnen.
Ben eerlijk heb nog nooit TW op een telefoon gespeeld, en nu moest ik vannacht ineens zonder de TW app op TW timen en communiceren met mijn buren omtrent aanvallen van REL.

Dit is ook de reden dat ik slechte teksten schrijf, ik heb maar 1 oog werkend, zie dus geen diepte. Kan daarom ook vrij weinig met mijn smartphone door dat verdomde touchscreen.

Maar we willen het niveau wel omdraaien hier hoor.
Als dit dan ook gewaardeerd wordt door de andere AFers. (want net zo snel weer terug bij af)



@ dutchgangster,

of je speelt tw zeer recentelijk of je hebt ook je ogen dicht gehad net als mij?
Draai toch al mee sinds Duits 1 hoor:$ (en toch wel bekend onder de vele tw spelers) dat jij mij niet kent hoeft niet meteen iets te betekenen, kan net zo goed eigen onkunde zijn;)


Groet Gerard,
Trotse speler van Team Gimp, 13lad3r, magnar, 1sander1, el panda en blitzbaas.
(nu is het duidelijk wie ik ben?)
 

DeletedUser

Guest
ps,
ik ben een stoner (en kom net uit de nachtdienst) dus ook dat zal wel eens invloed hebben...
 

DeletedUser75767

Guest
Kijk hier kan ik inkomen!

ik zal het even uitleggen,
ten eerste ben ik een fries (sorry voor mijn onduidelijke soms hoor ik wel vaker haha)
ten tweede kan ik een heel net iemand zijn hoor, ook gewoon vriendelijk met inhoud.

Maar zoals ik eerder al aangaf, was beetje op mijn teentjes getrapt door n1k1k1i.
Ik deed een rate (had inderdaad anders gekund) maar was op mijn werk en dacht het even snel te doen.
Rate was overigens heel positief bedoeld! want de nachtapotheker doet goede zaken!

dutchgangster kan blijkbaar geen post met inhoud plaatsen en moet mensen alleen maar afzagen.
Ik kan hier niet zo goed tegen dus ga me dan zo opstellen, (ik noem het onaanraakbaar....)

maar k had bijvoorbeeld beloofd om de nachtapotheker een nette rate te doen, deze zal ook vandaag verschijnen.
Ben eerlijk heb nog nooit TW op een telefoon gespeeld, en nu moest ik vannacht ineens zonder de TW app op TW timen en communiceren met mijn buren omtrent aanvallen van REL.

Dit is ook de reden dat ik slechte teksten schrijf, ik heb maar 1 oog werkend, zie dus geen diepte. Kan daarom ook vrij weinig met mijn smartphone door dat verdomde touchscreen.

Maar we willen het niveau wel omdraaien hier hoor.
Als dit dan ook gewaardeerd wordt door de andere AFers. (want net zo snel weer terug bij af)

Mooi dat je erin kan komen :) Dus dat betekent dat we ophouden met onzinnige posts van beide kanten en dat we iets meer inhoud proberen toe te voegen? Zal denk ik iedereen blij mee zijn :)
 

DeletedUser

Guest
Juist zoals het hoort,
was niet zo bedoeld hoor;)

maar wordt niet graag afgezeken door spelers die zichzelf veel te groot vinden..
(ik kom miss zo over denken sommige) maar ik leer nog steeds elke dag hoor.


vroeger was alles anders haha
 

DeletedUser

Guest
dat is mijn account;)
en dat je alleen 13lad3r kent betekend dat je alleen oude werelden speelde?
of net de werelden die ik heb overgeslagen,
alle namen (op magnar w12 na) zijn mijn eigen acc's.

ik heb co switch gedaan van w7 naar w12 met magnar;)
maar toch weer terug op 15 naar eigen acc;)
 

DeletedUser66265

Guest
El panda en 1sander1 waren dezelfde werelden, blitzbaas waren wat noobjes op w 29..
Woah, ik ben onder de indruk zeg.
 

DeletedUser

Guest
el panda kreeg onterecht een ban,
(ben begonnen als 1sander1 en switch gedaan door de haat aan FRE indo) maar deze man had blijkbaar een manier om het acc te bannen.
En w29 noob? ben niet van eerste plaats geweest daar...... (dus welke rank moet je dan behalen om geen naab te zijn?) en je spreekt in meervoud? ik heb solo w29 gedaan hoor.
net als w23;)
 

DeletedUser66265

Guest
el panda kreeg onterecht een ban,
(ben begonnen als 1sander1 en switch gedaan door de haat aan FRE indo) maar deze man had blijkbaar een manier om het acc te bannen.
En w29 noob? ben niet van eerste plaats geweest daar...... (dus welke rank moet je dan behalen om geen naab te zijn?)

Oh ja, ik was vergeten dat iedereen tegenwoordig alleen maar naar de rang kijkt en daarop oordeelt. Typerend dat jij dat ook doet, zegt genoeg over jou. Wat je ook zeker niet mket vergeten is dat je daar maar tot 300 k hebt gespeeld.
 
Reactiescore
2.039
dat is mijn account;)
en dat je alleen 13lad3r kent betekend dat je alleen oude werelden speelde?
of net de werelden die ik heb overgeslagen,
alle namen (op magnar w12 na) zijn mijn eigen acc's.

ik heb co switch gedaan van w7 naar w12 met magnar;)
maar toch weer terug op 15 naar eigen acc;)

Ik heb niet alleen oude werelden gespeeld hoor, ook genoeg nieuwere. Bovendien volg ik de nieuwere werelden stuk voor stuk. Dat de opgenoemde accounts dan zo insignificant zijn dat ze niet in mijn geheugen blijven plakken zegt dan eerder wat over die accs. W29 bijv. mocht nikki daar gelijk in hebben, heb ik een jaar gespeeld en ben ik een van de oprichters van de winnende stam. Toch heb ik nog nooit van het account 'blitzbaas' gehoord.
 

DeletedUser

Guest
ja 300k en toen in ziekenhuis terecht kwam dus bb gegaan.
Maar nee kijk zeker niet naar ranking,
maar je zegt een noob acc (er was anders niemand die me daar stopte)

maar ja maakt me echt niet uit wat je denkt,
ranking doet mij vrij weinig,

zou je moeten weten;)

dutchgangster, kijk eens terug naar de golden awards, zou blitz er nog staanXd
eerste 2e dorp eerste 10k volgens mij ging het verder nog;)

en wie was je dan Digimat? (dat was een goede speler;))


13lad3r w2 groot geworden (meegedragen aan TBR) welliswaar nooit in gezeten;) via vv en contact
13lad3r w7 groot geworden en verder alles op orde
Magnar w12 1e all time en leider oprichter van MERC
13lad3r w15 groot geworden rank 1 ODA
1sander1 en switch gedaan naar el panda w23 groot geworden ranking boeide me niet, grootmacht van 464 behaald
Blitzbaas w29 all time eerste tot op bb
Gimp w31 (rank 1 tm 4 weggespeeld en verliezer van wereld zonder dorpen verlies.) vraag joris van po maar:)
Gimp w41 speel nog steeds, draai gewoon mee in top, ranking 40e met een 200tal+ edels.....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66195

Guest
haha zo kan ik ook een lijstje maken met werelden (rofl)
zet eens twstats linkjes mss wat meer geloofwaardiger of ten minste spelersnamen :rolleyes:

trouwens w29 was bij de start Ultimate revenge rang 1 voor een tijdje en dan heeft saccha echt een lange tijd nr 1 gestaan.
dus weet niet waar je het haalt dat je all time rang 1 stond tot 300 k
heb saccha doorgegeven aan dutchgangster rond 200 k ofzo en toen stond ie nog rang 1 ofzo lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66265

Guest
Oh ja, nu weet ik weer waar ik deze slechte posts van herken. Op w 31 heb je ook een hele tijd als een noob rondgelopen en bijzonder weinig betekent.

Overigens, blitzbaas ging echt goed op w 29 ja.. was een groot succes ( gezien enige vorm van intelligentie bij jou ontbreekt zeg ik hier even dat ik als sarcasme bedoel.)
Hoeveel spelers heeft blitzbaas gehad? 10+ is nog zacht uitgedrukt vermoed ik.

Blitzbaas is andere mensje(s) nu ;).

ik had ruzie met Robin over dingen die hij wou doen, maar wat ik niet eerlijk vond, toen heeft hij het acc weggegeven snap t ook niet waarom
 

DeletedUser

Guest
@ w29 robin, is mijn CO geweest, niks meer en minder;)
en weggegeven? je hebt het acc aan thomas (thewisbone gegeven) dit is broertje van mijn beste RL vriend.
(toen der tijd kwam ik dus in ziekenhuis terecht)

@ tree little birds, dit is niet waar,
ben tot 260k rank 1 geweest... (wat je beweerd toch is ht zo)

zou dutch moeten weten;)
later was Digimat eerst (die heeft namelijk men dorpen gekregen) toen stond hij 4e;)

@ nikki, goedemorgen,
nu weet je et weer ik zei et stiekem FTWer, (gimp het acc wat niemand kon breken) en alle toppers wegbashede (met david b) hoe kom je er dan bij dat we niks klaar maakte,
(weet de stand nog zo op te noemen)

gimp vs Inno (72-0)
gimp vs deadone (160-0)
gimp vs Complex (1-1)

blur weggebashed,
slnc weggebashed
bik en rode trap weggebashed.

dus waar heb je het over niks klaar gemaakt.
wij waren het blok wat niemand aan kon daar (weet je ook wel)
of ben je te trots om dit toe te geven.....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66265

Guest
en dit is niet waar,
ben tot 260k rank 1 geweest... (wat je beweerd toch is ht zo)

zou dutch moeten weten;)
later was Digimat eerst (die heeft namelijk men dorpen gekregen) toen stond hij 4e;)

Blitzbaas:
zijn eerste 5 geedelde dorpen waarvan 4 barbaar.
1,706 /1,767 /2,263 /1,554 /1,087

En een start als deze zegt voor mij toch wel alles :p

Ins:
Als je de posts leest van de gemiddelde Ins speler die oftewel opschept met internen of belachelijk weinig heeft gefarmed en toch veel punten heeft Dan snap je toch wel de reden zeker? :D

Ik ontken nergens dat blitzbaas geen rang 1 stond op +- 300 k, ik zeg alleen dat het een noob account was met meerdere spelers. Er was altijd wat met dat account, lachwekkend dat je op zoiets trots bent en dat in je lijstje plaatst.

Verder laat ook je geheugen je omtrent de awards je jammerlijk in de steek.. Poeh poeh, je was 2de met 10 k punten. Proficiat man!
8ec32a48e9.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.039
ja 300k en toen in ziekenhuis terecht kwam dus bb gegaan.
Maar nee kijk zeker niet naar ranking,
maar je zegt een noob acc (er was anders niemand die me daar stopte)

maar ja maakt me echt niet uit wat je denkt,
ranking doet mij vrij weinig,

zou je moeten weten;)

dutchgangster, kijk eens terug naar de golden awards, zou blitz er nog staanXd
eerste 2e dorp eerste 10k volgens mij ging het verder nog;)

en wie was je dan Digimat? (dat was een goede speler;))


w2 groot geworden (meegedragen aan TBR) welliswaar nooit in gezeten;) via vv en contact
w7 groot geworden en verder alles op orde
w12 1e all time en leider oprichter van MERC
w15 groot geworden rank 1 ODA
w23 groot geworden ranking boeide me niet, grootmacht van 464 behaald
w29 all time eerste tot op bb
w31 (rank 1 tm 4 weggespeeld en verliezer van wereld zonder dorpen verlies.)
w41 speel nog steeds, draai gewoon mee in top, ranking 40e met een 200tal+ edels.....

W2 lijkt mij sterk, welk account dan? Kan ik het navragen bij massimo of flockert.
W7 welk account?
W12 was magnar zeker niet 1e all time, dat waren vito corleone tot hij stopte en nl84power. Lijkt mij ook sterk dat het jouw account was aangezien die persoon vele malen beter kon posten.
W15 zou ik niet weten, nooit gevolgd
W23 welk account?
W29 zoals aangegeven waren Ultimate Revenge en Saccharomyces, Blitzbaas heeft daar enkel de rang 1 even aangetikt. Eens naar de stats gekeken en herinnerde het mij weer: geedelt door je oude stam.
W31 was niet bepaald van een hoog niveau.
W41 spelen zo tameloos weinig interessante spelers dat ik mij daar niet eens in verdiept heb.

En nee, ik was geen Digimat. Zoals ik zei was ik oprichter van een van de winnende stammen (Mus. in de geval), niet de verliezer.
 

DeletedUser66265

Guest
Ik heb even de stats bekeken van w 29, nice try gimp.. Je stabte je eigen stam door naar para te gaan en bent toen ongelovelijk hard aangepakt. Veel succes met je ziekenhuis excuus jochie.

65e25ca313.png
 

DeletedUser

Guest
wat ik zeg the wisbone;)

dit is broertje van mijn beste vriend,
en sory 2e 10k:eek:

oops is alweer ff geleden.

engangster kijk ff post opnieuw;)
 
Bovenaan