Rate de speler

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
KMB staat na zijn 1e (!) aanval nu 3 in de plus. Bovendien zegt zeffire edelen niet zoveel als je de helft van zijn stam recruiteerd. :D
kijk nog eens?


Oh, déjà vu van wereld 34. Ingecalculeerd verlies. :D

ohw, ik heb w34 gespeeld dus?
Betekent nog steeds niet dat Stop. al 'iets' zou moeten hebben laten zien...
welja meer dorpen gepakt dan rats en kusso ;) zijn daarna idd wel weer verloren maar goed.
Denk ook dat we hebben laten zien dat we prima samenwerken en prima jullie aanvallen afslaan, nee het betaald zich nog niet echt uit in de stats.
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2

DeletedUser

Guest
Het blijft toch wel interessant om te zien hoe snel je een anoniem account gevonden hebt om dit hier even te komen melden. Me dunkt dat er enige wraak en/of andere vijandige gevoelens aanwezig zijn die je tot deze wanhoopsdaad hebben aangezet. Waarom jij je verschijnt als een bij naar de honing zodra SV op het toneel verschijnt is me volstrekt onduidelijk, zeker gezien de discussie in eerste instantie al door meerdere personen gevoerd werd (van beide kanten) nog voor Howlin überhaupt wat postte. Ik bespeur het syndroom der hypocrisie.

Maar goed, ik ga mijn broodje salami rustig verder opeten, heb ik dat ook weer gehad.

Salami, doe dan kip
 

DeletedUser73942

Guest
Maar ontopic. Wie rate Izanami

Punten: 8/10 Kan beter
Stam: 8/10 Goede stam enkel jammer dat We can spionnen nodig heeft in andere stammen, vandaar een 8 ipv een 10..
Reputatie: 9/10 Ik vind kphs soms wat arrogant overkomen
Awards: 10/10 Nummer 3.
Ligging: 7/10 Sja sommige spelers loop je zo doorheen andere blijven nog wel even liggen (maar mooi cluster)
OD: 10/10 goede rang zowel oda als odd vooral in verhouding met je punten.
 

DeletedUser10875

Guest
Punten: 8/10 Kan beter
Stam: 8/10 Goede stam enkel jammer dat We can spionnen nodig heeft in andere stammen, vandaar een 8 ipv een 10..
Reputatie: 9/10 Ik vind kphs soms wat arrogant overkomen
Awards: 10/10 Nummer 3.
Ligging: 7/10 Sja sommige spelers loop je zo doorheen andere blijven nog wel even liggen (maar mooi cluster)
OD: 10/10 goede rang zowel oda als odd vooral in verhouding met je punten.

Spionnen? Heb je bewijzen voor zo'n zware uitspraak.
 
Reactiescore
1.094
Zeg ik dat dan?
blijkbaar niet, maar hoe moet ik dan weten waar je het over hebt o_O

Hij was toch diegene die bij lennart op het account 'kwam'?
Na de acceptatie van de solli (waar activiteit het grote twijfelpunt was) hebben we je nooit meer gezien. Dus nee eigenlijk heb je geen w34 gespeeld.

Ochja ik snap het wel, Creed pack was verleidelijk.
 

DeletedUser73942

Guest
Spionnen? Heb je bewijzen voor zo'n zware uitspraak.


Even voor de duidelijkheid swamp had een bg met we can.
Maar ze vielen de zusterstam aan gezien dat geen bg was volgens hun optiek, toen sloot swamp zich bij ons aan...

WE CAN gebruikte spionnen in swamp dat waren scorpio en bigborn en die zijn dus door swamp vogelvrij verklaart, dus ik viel scorp aan terwijl die bij de bg zat omdat het een spion was...

Gewoon laf meer niet dat hele zooitje bij we can.


Kmb heeft hier de vv van scorp.
scorpio vandaag om 19:24 uur
Nah, als je om info meot gaan vragen ben je sneu
als je info krijgt, sla ik het niet af.
.Social Psychology vandaag om 19:21 uur
zijn geen online checks gezien wij overal 1 troep zien:p

maar jij bent dat manneke wat spionnen nodig hebt of niet:p

Bliksem Bliksem Boeman vandaag om 13:05 uur
ja had hem ook al een berichtje gestuurt :p
.Social Psychology vandaag om 13:04 uur
van scorp?
Bliksem Bliksem Boeman vandaag om 12:32 uur
trouwens kiss my bow heeft zijn VV


Swamp - Jeff Jefferson op 23.08.2014 om 14:30 uurBedanken Citaat Bewerken Verwijderen
KMB tegen swamp:

Vertel dit maar tegen jullie stam. Onze pact is per direct gestopt. Ik heb gehoord dat jullie nu met Rats samenwerken. En dan ons proberen te verwijten van een backstab. Je steekt ons nu een mes in de rug;)

Conclusie jullie kunnen enkel met spionnen werken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Even voor de duidelijkheid swamp had een bg met we can.
Maar ze vielen de zusterstam aan gezien dat geen bg was volgens hun optiek, toen sloot swamp zich bij ons aan...

Het kan heus geen kwaad over het volledige verhaal te beschikken alvorens een oordeel te vellen mijn beste.
Van nog voor de samenwerking is door het account KMB het kristalhelder gemaakt dat enkel My Swamp zelf deel was van de BG.

Daar hoorden onder geen beding zusterstammen onder. Een voorwaarde waarmee akkoord werd gegaan door de Swamp leiding.


WE CAN gebruikte spionnen in swamp dat waren scorpio en bigborn en die zijn dus door swamp vogelvrij verklaart, dus ik viel scorp aan terwijl die bij de bg zat omdat het een spion was...

Scorpio, die een BG was gaf aan ons aan dat onze BG plots een gedeeld forum had en ging samenwerken met onze vijand. Dat is geen daad van spionage doch van trouw. Daarnaast is er enkel melding geweest van het bestaan van voornoemd gedeeld forum, nooit van daadwerkelijke info.

De stab is vanuit mijn optiek dan ook:

1) Vanuit Swamp die meteen een samenwerking aangaan met een ex-vijand.
2) Vanuit Swamp die helpen een account dat enkel maar de eerder bestaande BG respecteerde, mee kapot te maken terwijl het nog deel van de stam was.


Gewoon laf meer niet dat hele zooitje bij we can.

Vervang We Can door Swamp en dit is een correcte inschatting.


Conclusie jullie kunnen enkel met spionnen werken.


Conclusie: jullie hebben zelfs de zwaksten der BG's nodig om nog altijd geen deuk in ons arsenaal te maken.
 

DeletedUser10875

Guest
Even voor de duidelijkheid swamp had een bg met we can.
Maar ze vielen de zusterstam aan gezien dat geen bg was volgens hun optiek, toen sloot swamp zich bij ons aan...

WE CAN gebruikte spionnen in swamp dat waren scorpio en bigborn en die zijn dus door swamp vogelvrij verklaart, dus ik viel scorp aan terwijl die bij de bg zat omdat het een spion was...

Gewoon laf meer niet dat hele zooitje bij we can.

Wij hadden inderdaad een BG met Swamp. Met Swamp, niet met YSwamp.
Vervolgens gaan zij achter onze rug om praten met Rats en samenwerken met hun (riekt naar een backstab, maar oke)
BG wordt opgezegd, prima.

Dat Scorpio niet bij zo'n groepje meer wilt horen en daarom zijn vv aan We Can geeft is niet onze schuld.
Zoals ik al tegen je zei, wij hebben geen spionnen nodig om te winnen. Ik verlies liever.
Als men info of wat dan ook gewoon aan ons geeft is dat geen spionage.

Kmb heeft hier de vv van scorp.

Conclusie jullie kunnen enkel met spionnen werken.
Niets spionnen. Denk dat we genoeg bewezen hebben dat we dat niet nodig hebben.
 

DeletedUser73942

Guest
Het kan heus geen kwaad over het volledige verhaal te beschikken alvorens een oordeel te vellen mijn beste.
Van nog voor de samenwerking is door het account KMB het kristalhelder gemaakt dat enkel My Swamp zelf deel was van de BG.

Daar hoorden onder geen beding zusterstammen onder. Een voorwaarde waarmee akkoord werd gegaan door de Swamp leiding.




Scorpio, die een BG was gaf aan ons aan dat onze BG plots een gedeeld forum had en ging samenwerken met onze vijand. Dat is geen daad van spionage doch van trouw. Daarnaast is er enkel melding geweest van het bestaan van voornoemd gedeeld forum, nooit van daadwerkelijke info.

De stab is vanuit mijn optiek dan ook:

1) Vanuit Swamp die meteen een samenwerking aangaan met een ex-vijand.
2) Vanuit Swamp die helpen een account dat enkel maar de eerder bestaande BG respecteerde, mee kapot te maken terwijl het nog deel van de stam was.




Vervang We Can door Swamp en dit is een correcte inschatting.





Conclusie: jullie hebben zelfs de zwaksten der BG's nodig om nog altijd geen deuk in ons arsenaal te maken.

Scorpio, die een BG was gaf aan ons aan dat onze BG plots een gedeeld forum had en ging samenwerken met onze vijand. Dat is geen daad van spionage doch van trouw. Daarnaast is er enkel melding geweest van het bestaan van voornoemd gedeeld forum, nooit van daadwerkelijke info.

https://nl-nl.facebook.com/MaakDatDeKatWijs?sk=timeline&hc_location=timeline&filter=1
 

DeletedUser

Guest
Scorpio, die een BG was gaf aan ons aan dat onze BG plots een gedeeld forum had en ging samenwerken met onze vijand. Dat is geen daad van spionage doch van trouw. Daarnaast is er enkel melding geweest van het bestaan van voornoemd gedeeld forum, nooit van daadwerkelijke info.

https://nl-nl.facebook.com/MaakDatDeKatWijs?sk=timeline&hc_location=timeline&filter=1

Uit het negeren van de rest van mijn uiteenzetting maak ik op dat je geen weerwoord hebt. Goed zo.

Wat betreft je ongeloof in mijn bewering kan dat mij echt gestolen worden. Zelfs indien hij info had doorgegeven (wat niet de realiteit is) was dit geen spionnenactie, enkel het verdiende loon van een verraderlijke stam.
 

DeletedUser73942

Guest
Uit het negeren van de rest van mijn uiteenzetting maak ik op dat je geen weerwoord hebt. Goed zo.

Wat betreft je ongeloof in mijn bewering kan dat mij echt gestolen worden. Zelfs indien hij info had doorgegeven (wat niet de realiteit is) was dit geen spionnenactie, enkel het verdiende loon van een verraderlijke stam.

Ga niet de vermoorden onschuld spelen...

Jullie gebruiken gewoon iemand voor info... dus dat is een spion dan gebruik je dus een spion, Jip en janneke redenatie maar dit is wel op het niveau dat jij het snapt.

En dan zijn de verraders de stam waarvan hun mb stam yswamp word opge- edelt?, ben je nu zo dom of lijkt dat zo? en dat je een heel lap tekst typt nouja leuk...

Dat ik er geen weerwoord voor heb is gewoon dat je redenatie zo achterlijk. Je edelt een onderdeel van die stam, de spelers kiezen voor een andere bg, scorpio spioneert en zet nota bene aan mijn front edels en edelt in mijn cluster terwijl er een bg is, ga vliegen...

er werd gewoon wat gepland want toen ik de aanval op scorpio inzetten, kwam izanima nog even langs...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ga niet de vermoorden onschuld spelen...

Jullie gebruiken gewoon iemand voor info... dus dat is een spion dan gebruik je dus een spion, Jip en janneke redenatie maar dit is wel op het niveau dat jij het snapt.

Ik heb je kristalhelder de situatie geschetst. Jij opteert ervoor om in plaats van daarop in te gaan met een tegenargument, met wat krachttermen en holle zinnen te zwieren. Het zei zo, klaarblijkelijk is Jip en Janneke-niveau een gepaste term voor je.


En dan zijn de verraders de stam waarvan hun mb stam yswamp word opge- edelt?, ben je nu zo dom of lijkt dat zo? en dat je een heel lap tekst typt nouja leuk...

Indien vanaf de start is duidelijk gemaakt dat YSwamp niet onder de bg hoort en men hiermee akkoord ging, is dit in geen enkel universum een backstab. Ben je nu zo intellectueel achtergesteld dat dit een te complexe redenering is of lijkt het maar zo?


Dat ik er geen weerwoord voor heb is gewoon dat je redenatie zo achterlijk is als de motherfucker. Je edelt een onderdeel van die stam de spelers kiezen voor een andere bg scorpio spioneert en zet nota bene aan mijn front edels terwijl er een bg is, ga vliegen...

Scorpio respecteerde de voorafgaande BG. In die optiek is het dan ook perfect te begrijpen dat hij je als vijand beschouwde. Dat was en ben je immers ook. Helaas voor hem ben je echter een speler die het moet hebben van 24/7 aanvallen en pure kwantitatieve overmacht. Werkelijk, je aanvalspatronen zijn bedroevend te noemen.

er werd gewoon wat gepland want toen ik de aanval op scorpio inzetten kwam izanima nog even langs...

2 zaken die los van elkaar staan. Onbestaande punten verbinden vormt nog geen feit.
 

DeletedUser73942

Guest
Ik heb je kristalhelder de situatie geschetst. Jij opteert ervoor om in plaats van daarop in te gaan met een tegenargument met wat krachttermen en holle zinnen te zwieren. Het zei zo, klaarblijkelijk is Jip en Janneke-niveau een gepaste term voor je.




Indien vanaf de start is duidelijk gemaakt dat YSwamp niet onder de bg hoort en men hiermee akkoord ging is dit in geen enkel universum een backstab. Ben je nu zo intellectueel achtergesteld dat dit een te complexe redenering is of lijkt het maar zo?




Scorpio respecteerde de voorafgaande BG. In die optiek is het dan ook perfect te begrijpen dat hij je als vijand beschouwde. Dat was en ben je immers ook. Helaas voor hem ben je echter een speler die het moet hebben van 24/7 aanvallen en pure kwantitatieve overmacht. Werkelijk, je aanvalspatronen zijn bedroevend te noemen.



2 zaken die los van elkaar staan. Onbestaande punten verbinden vormt nog geen feit.

1+1+1+1 is nog altijd ergens een twee...

bigborncrazy Toegetreden 20th August 2014 - 14:13 98,913
scorpio Toegetreden 20th August 2014 - 12:13 317,155
Dat scorpio de vv afgeeft en kmb nog even heeft laten rondkijken zegt in mijn optiek al genoeg.

Scorpio zat daarbij toen pas 3 dagen, toen die aan kmb doorgaf dat er gewoon een gedeeld forum was.

Dus hoe erg zal dat bg gevoel dan geweest zijn na 3 dagen goede samenwerking????? belachelijke idiote redenering.

De rest zullen ook wel leugens uit de hoogste hoed zijn..
 
Bovenaan