Rate de speler

DeletedUser73678

Guest
BMI:

Punten: 9/10. (Had hoger kunnen zijn ivm die kata-actie)
Stam: 8/10 (Ik moet eerlijk zeggen, ik ken weinig accounts op classic maar rang staat (bijna) congruent met OD, en het stamplaatje is best nice :D)
Reputatie: 5/10 (Door een tijdje gezeik op het forum, is niet mijn mening trouwens)
Awards: 8/10 (Veel awards, alleen geen een x iets van de dag. (Niet dat dat erg is btw))
Ligging: 8/10 (Lekker in de rim, niet te verspreid)
OD: 9/10 (Kan amper beter)

Lekker cultheld van me!
 

DeletedUser

Guest
BMI:

Punten: 9/10. (Had hoger kunnen zijn ivm die kata-actie)
Stam: 8/10 (Ik moet eerlijk zeggen, ik ken weinig accounts op classic maar rang staat (bijna) congruent met OD, en het stamplaatje is best nice :D)
Reputatie: 5/10 (Door een tijdje gezeik op het forum, is niet mijn mening trouwens)
Awards: 8/10 (Veel awards, alleen geen een x iets van de dag. (Niet dat dat erg is btw))
Ligging: 8/10 (Lekker in de rim, niet te verspreid)
OD: 9/10 (Kan amper beter)

Lekker cultheld van me!

Bedankt, we hebben het maximale gefarmd en elke keer gedeeld rover van de dag gehad.
 

DeletedUser

Guest
bij de rating van BMI moet even het gebruik van NAPS worden toegevoegd, dus alle punten zullen met 2 omlaag gaan.
 

DeletedUser73696

Guest
BMI:

Punten: 9/10. (Had hoger kunnen zijn ivm die kata-actie)
Stam: 8/10 (Ik moet eerlijk zeggen, ik ken weinig accounts op classic maar rang staat (bijna) congruent met OD, en het stamplaatje is best nice :D)
Reputatie: 5/10 (Door een tijdje gezeik op het forum, is niet mijn mening trouwens)
Awards: 8/10 (Veel awards, alleen geen een x iets van de dag. (Niet dat dat erg is btw))
Ligging: 8/10 (Lekker in de rim, niet te verspreid)
OD: 9/10 (Kan amper beter)

Lekker cultheld van me!

Zijn de billen goed schoon gelikt?
 

DeletedUser

Guest
autist please

en ja, je ligging is veel makkelijker als je geen enemys hebt???
 

DeletedUser

Guest
waar heb jij het over? Omdat leden van mijn stam en een andere stam je aanvallen? Sluit ik direct naps? Zoals je ziet ben ik daar niet mee bezig.
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Samen gek


Punten:5/10 Vrij weinig punten, dit had imo ook meer kunnen zijn als er andere keuzes waren gemaakt qua edeltargets etc.
Stam: 7/10 Wellicht een stam met potentie, heeft nog wel veel hordes op de route staan en ook een lastige ligging. Dat ze dichtbij elkaar liggen kan heel positief maar ook heel negatief gaan uitvallen. Wel heeft hij zijn bestaan te danken aan deze stam dus de samenwerking zit wel snor.
Reputatie:6/10 Bij sommige mensen zal hij misschien geliefd zijn, maar ik weet dat hij bij een groot deel van classic 6 echt de strot uitkomt door zijn grote bek op het forum destijds. Tot nu toe doet hij het hier redelijk dus geef hem het voordeel van de twijfel.
Awards:// vind ik kut.
Ligging:6/10 Zware buurt met veel potentiele toppers imo, ook ligt hij al omringd door zijn stamgenoot, ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen
OD:10/10 rang 1, dus spreekt voor zich.

Al met al niet heel hoog, maar deze speler heeft al veel te verdragen gehad dus respect voor het doorspelen en het zoeken naar oplossingen.
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Bovenaan