Rate de speler

Reactiescore
31
Het feit dat ik geen van allen jullie medespeler ben, kan ik dus neutraal zeggen dat we hier gewoon verder moeten gaan met het raten van mensen, en het niet hoeven te hebben over een opgeblazen ego van iemand. :)

Wie wil er graag gerate worden?
 
Reactiescore
31
Misschien suggesties voor mensen die nog niet gerate zijn? :p

Of iig niet gister oid? haha
 

DeletedUser

Guest
why? Ik doe ook gym en genoeg vrije tijd hoor :p

Nja, het is denk ik wel zo dat Gymnasium mensen voor het meerdendeel wat nerd achtige types zijn. Ik zeg niet dat iedereen die op Gymasium zit dat is, maar het merendeel wel. Verder heb je als je op gymasium zit ook ziek lange lesdagen en ook kapot veel huiswerk + het feit dat het naar mijn mening ook vrij weinig zin heeft. Ik bedoel als je gaat solliciteren zegt ' ik heb gymasium ' gedaan. Dat geeft misschien een klein pluspuntje maar veel ook niet. Ze kijken meer naar je studie. Verder heb ik ook geen zin om heel mijn jeugd voor facking latijn & grieks te leren.
 

DeletedUser

Guest
is toch niet erg als er meer ratings zijn, niemand heeft in zijn eentje de waarheid in pacht

Nja, het is denk ik wel zo dat Gymnasium mensen voor het meerdendeel wat nerd achtige types zijn. Ik zeg niet dat iedereen die op Gymasium zit dat is, maar het merendeel wel. Verder heb je als je op gymasium zit ook ziek lange lesdagen en ook kapot veel huiswerk + het feit dat het naar mijn mening ook vrij weinig zin heeft. Ik bedoel als je gaat solliciteren zegt ' ik heb gymasium ' gedaan. Dat geeft misschien een klein pluspuntje maar veel ook niet. Ze kijken meer naar je studie. Verder heb ik ook geen zin om heel mijn jeugd voor facking latijn & grieks te leren.

Jij bent met deze post echt een van de domste personen op het AF tot nu toe.
Uit persoonlijke ervaring kan ik je vertellen dat dikgedrukte echt grootste bullsh1t ooit is, ten tweede heeft gymnasium echt maar een paar uurtjes meer dan vwo (grieks en/of latijn, kcv is evenlang als ckv.)

Daarnaast hebben de meeste mensen die ik ken tijdens hun middelbare schooltijd echt nauwelijks tijd besteed aan huiswerk.
Als jij je hele jeugd nodig hebt voor latijn en grieks dan is het zeer verstandig dat je geen gymnasium doet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48745

Guest
Nja, het is denk ik wel zo dat Gymnasium mensen voor het meerdendeel wat nerd achtige types zijn. Ik zeg niet dat iedereen die op Gymasium zit dat is, maar het merendeel wel. Verder heb je als je op gymasium zit ook ziek lange lesdagen en ook kapot veel huiswerk + het feit dat het naar mijn mening ook vrij weinig zin heeft. Ik bedoel als je gaat solliciteren zegt ' ik heb gymasium ' gedaan. Dat geeft misschien een klein pluspuntje maar veel ook niet. Ze kijken meer naar je studie. Verder heb ik ook geen zin om heel mijn jeugd voor facking latijn & grieks te leren.

ik heb geen langere lesdagen dan de meeste mensen die atheneum doen hoor ;). En ik doe het ook niet om het feit dat ik het dan kan zeggen, eerder om het feit dat het anders zonde is om het niet te doen als je het wel kan.
 

DeletedUser

Guest
Nja, het is denk ik wel zo dat Gymnasium mensen voor het meerdendeel wat nerd achtige types zijn. Ik zeg niet dat iedereen die op Gymasium zit dat is, maar het merendeel wel. Verder heb je als je op gymasium zit ook ziek lange lesdagen en ook kapot veel huiswerk + het feit dat het naar mijn mening ook vrij weinig zin heeft. Ik bedoel als je gaat solliciteren zegt ' ik heb gymasium ' gedaan. Dat geeft misschien een klein pluspuntje maar veel ook niet. Ze kijken meer naar je studie. Verder heb ik ook geen zin om heel mijn jeugd voor facking latijn & grieks te leren.
Haha je doet nu alsof het nutteloos is maar de gemiddelde gymnasiast heeft toch echt een beter inkomen ;)
 
Reactiescore
2.039
Nja, het is denk ik wel zo dat Gymnasium mensen voor het meerdendeel wat nerd achtige types zijn. Ik zeg niet dat iedereen die op Gymasium zit dat is, maar het merendeel wel. Verder heb je als je op gymasium zit ook ziek lange lesdagen en ook kapot veel huiswerk + het feit dat het naar mijn mening ook vrij weinig zin heeft. Ik bedoel als je gaat solliciteren zegt ' ik heb gymasium ' gedaan. Dat geeft misschien een klein pluspuntje maar veel ook niet. Ze kijken meer naar je studie. Verder heb ik ook geen zin om heel mijn jeugd voor facking latijn & grieks te leren.

Je hebt 3/4 uur in de week meer les in de 1e 3 jaar, en daarna kies je 1 van de 2 waardoor je nog maar 2/3 uur meer les per week hebt. Dat scheelt toch echt vrij weinig?

Verder valt het stereotype 'nerd' ook ongelofelijk mee, heb zelf ook op gym gezeten en zou mezelf toch bij lange na geen nerd noemen. ;)
 

DeletedUser

Guest
ik heb geen langere lesdagen dan de meeste mensen die atheneum doen hoor ;). En ik doe het ook niet om het feit dat ik het dan kan zeggen, eerder om het feit dat het anders zonde is om het niet te doen als je het wel kan.

Precies dit :)
 

DeletedUser

Guest
ik heb geen langere lesdagen dan de meeste mensen die atheneum doen hoor ;). En ik doe het ook niet om het feit dat ik het dan kan zeggen, eerder om het feit dat het anders zonde is om het niet te doen als je het wel kan.

Bij ons op school is dat wel zo. Maar kan verschillen per school. Je hebt wel gelijk dat het misschien zonde is, maargoed om dan constant daarvoor te moeten leren. Daar heb ik ook geen zin in.

Of het kan ook zijn dat je gewoon kapot makkelijk leert.



Jij bent met deze post echt een van de domste personen op het AF tot nu toe.[/QUOTE]

Why ?
 

DeletedUser48745

Guest
Bij ons op school is dat wel zo. Maar kan verschillen per school. Je hebt wel gelijk dat het misschien zonde is, maargoed om dan constant daarvoor te moeten leren. Daar heb ik ook geen zin in.

Of het kan ook zijn dat je gewoon kapot makkelijk leert.

Met zo af en toe goed opletten kom je al een heel eind ipv je enkel kapot te leren ;)

maar laten we weer OT gaan.
 

DeletedUser16768

Guest
Op school geven ze inderdaad ook ratings, maar dat zijn niet diegene die hier bedoeld worden :p.

Zoals Fatality. dus zegt, back OT!
 
Bovenaan