DeletedUser
Guest
Dan moet je eerst ff je gymnasium afmaken knul![]()
Goed plan ik ga iets nuttigs doen doeg doeg. Neem me voorbeeld zouik zeggen
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Dan moet je eerst ff je gymnasium afmaken knul![]()
Vindt de co van fatalLekker objectief man
Ja ik moet me aan jou niveau aanpassen hè.
Goed plan ik ga iets nuttigs doen doeg doeg. Neem me voorbeeld zouik zeggen
why? Ik doe ook gym en genoeg vrije tijd hoor![]()
Nja, het is denk ik wel zo dat Gymnasium mensen voor het meerdendeel wat nerd achtige types zijn. Ik zeg niet dat iedereen die op Gymasium zit dat is, maar het merendeel wel. Verder heb je als je op gymasium zit ook ziek lange lesdagen en ook kapot veel huiswerk + het feit dat het naar mijn mening ook vrij weinig zin heeft. Ik bedoel als je gaat solliciteren zegt ' ik heb gymasium ' gedaan. Dat geeft misschien een klein pluspuntje maar veel ook niet. Ze kijken meer naar je studie. Verder heb ik ook geen zin om heel mijn jeugd voor facking latijn & grieks te leren.
zo dat kostte me verbazingwekkend weinig moeite![]()
Nja, het is denk ik wel zo dat Gymnasium mensen voor het meerdendeel wat nerd achtige types zijn. Ik zeg niet dat iedereen die op Gymasium zit dat is, maar het merendeel wel. Verder heb je als je op gymasium zit ook ziek lange lesdagen en ook kapot veel huiswerk + het feit dat het naar mijn mening ook vrij weinig zin heeft. Ik bedoel als je gaat solliciteren zegt ' ik heb gymasium ' gedaan. Dat geeft misschien een klein pluspuntje maar veel ook niet. Ze kijken meer naar je studie. Verder heb ik ook geen zin om heel mijn jeugd voor facking latijn & grieks te leren.
Haha je doet nu alsof het nutteloos is maar de gemiddelde gymnasiast heeft toch echt een beter inkomenNja, het is denk ik wel zo dat Gymnasium mensen voor het meerdendeel wat nerd achtige types zijn. Ik zeg niet dat iedereen die op Gymasium zit dat is, maar het merendeel wel. Verder heb je als je op gymasium zit ook ziek lange lesdagen en ook kapot veel huiswerk + het feit dat het naar mijn mening ook vrij weinig zin heeft. Ik bedoel als je gaat solliciteren zegt ' ik heb gymasium ' gedaan. Dat geeft misschien een klein pluspuntje maar veel ook niet. Ze kijken meer naar je studie. Verder heb ik ook geen zin om heel mijn jeugd voor facking latijn & grieks te leren.
ik heb geen langere lesdagen dan de meeste mensen die atheneum doen hoor. En ik doe het ook niet om het feit dat ik het dan kan zeggen, eerder om het feit dat het anders zonde is om het niet te doen als je het wel kan.
ik heb geen langere lesdagen dan de meeste mensen die atheneum doen hoor. En ik doe het ook niet om het feit dat ik het dan kan zeggen, eerder om het feit dat het anders zonde is om het niet te doen als je het wel kan.
Maar kom op mensen, niet offtopic gaan, raten!
Bij ons op school is dat wel zo. Maar kan verschillen per school. Je hebt wel gelijk dat het misschien zonde is, maargoed om dan constant daarvoor te moeten leren. Daar heb ik ook geen zin in.
Of het kan ook zijn dat je gewoon kapot makkelijk leert.