Rate de speler

DeletedUser68733

Guest
Beacon of Hope

Punten: 6.5/10 is nog niet heel hoog maar zal vanzelf wel komen denk ik
Reputatie: 8/10 goeie leider van de stam choice
Ligging / omgeving: 8/10 ziet er redelijk goed uit
Stam: 9/10 momenteel beste stam w34
ODA: 5/10 niet hoog ofzo maar waarschijnlijk nog weinig gecleard.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
255
Stam: 9/10 momenteel beste stam w34

Meest overschatte stam.
emoticon-0144-nod.gif
 

Deleted User - 487957951

Guest
Daarom staan bijna alle leden in de top 30

Omdat er nu eenmaal de enigste stam is die iet wat degelijke leden heeft, maakt hen mss wel de beste stam. Maar toch is het allemaal te vroeg voor conclusies te trekken :cool:
 

DeletedUser68733

Guest
Omdat er nu eenmaal de enigste stam is die iet wat degelijke leden heeft, maakt hen mss wel de beste stam. Maar toch is het allemaal te vroeg voor conclusies te trekken :cool:

Ja dat klopt, daarom zei ik ook momenteel de beste stam ;)
 

DeletedUser

Guest
Met dat gevoel heb jij wel ervaring zeker? Ik kom alleen jou veels te grote ego indimmen omdat het mensen hun spelplezier wegneemt. Verder is dit de eerste keer op de dag dat ik erop zit en ik doe gymnasium dus ja ik voel me best prima en heb een leven, je bent jaloers geef maar toe .
 

DeletedUser

Guest
Met dat gevoel heb jij wel ervaring zeker? Ik kom alleen jou veels te grote ego indimmen omdat het mensen hun spelplezier wegneemt. Verder is dit de eerste keer op de dag dat ik erop zit en ik doe gymnasium dus ja ik voel me best prima :)

Wat een kansloze reden. Spelplezier haal je maar in-game, AF is voor propaganda en als je niet tegen een beetje opschepperij kan moet je hier maar niet komen. Ik snap niet wat gymnasium hiermee te maken heeft, maar voor iemand die gymnasium kom je best wel dom over...
 

DeletedUser

Guest
Vindt de co van fatal :eek: Lekker objectief man ;)

Wat een kansloze reden. Spelplezier haal je maar in-game, AF is voor propaganda en als je niet tegen een beetje opschepperij kan moet je hier maar niet komen. Ik snap niet wat gymnasium hiermee te maken heeft, maar voor iemand die gymnasium kom je best wel dom over...
Ja ik moet me aan jou niveau aanpassen hè.
 

DeletedUser

Guest
Met dat gevoel heb jij wel ervaring zeker? Ik kom alleen jou veels te grote ego indimmen omdat het mensen hun spelplezier wegneemt. Verder is dit de eerste keer op de dag dat ik erop zit en ik doe gymnasium dus ja ik voel me best prima en heb een leven, je bent jaloers geef maar toe .

Dit klinkt vrij tegenstrijdig.. :p
 
Bovenaan