- Reactiescore
- 246
nochtans doorprikte worst zo weet je of hij gaar is?
Hoe bedoel je stabber haha, wat is volgens jou een stab? Die man bazelt maar wat . duikbrilletje nodig?
Bekijk bijlage 9980
Zo als mensen alleen dit sturen als aanval en over PM zeggen dat het een grote edel clear is tegen jou, voel je toch dat je gepranked word hoor
wss word je onderschat
Mijn edels waren al gestuurd nadat hij zijn '' snipe'' had mislukt. Dus zie hier totaal geen stab.
worsteman 25.04.16 07:22
Ik heb 2x gesniped raak op 001 ik stijg nu op blijkbaar. Er komt os direct na zijn edel van Tiger en Cold. Ik heb dit. STUUR JOUWE NIET
Waarom is dit een stab dan? Ik zie het niet hoor
Je weet niet wat je zegt :bijl:Lol kom maar op met die edels haha grappemaker, en dat terzijde, worsteman, dacht je dat je van stam naar stam zou hoppen dat ik je dan met rust zou laten?
oeh lekker abn praten op een klikspelletje van 2003
waar haal jij uit dat ik dit klikspelletje niet leuk vind? 3 postjes terug zou je me edelen, nu wil je me internen, waar is je trots
Internen is ook edelen hoor.waar haal jij uit dat ik dit klikspelletje niet leuk vind? 3 postjes terug zou je me edelen, nu wil je me internen, waar is je trots
Zullen we deze post maar gewoon beschouwen als niet geplaatst?forumbitch's zoals gewoonlijk noobs
Ik zei 'incidentje' & 'Worsteman' in dezelfde zin en nog weet je niet waar ik op doel? Ik zal het uitleggen; Ik doel op die PM-reeks die je hier hebt gedropt waardoor je jezelf voor schut hebt gezet.Als je ff naar het context keek dan had je door dat het ging om edelen met clears. dus ga nou niet de smart boy uithangen want dat ben je niet.
Welk incidentje?
En ja forumbitches zoals gewoonlijk noobs.