Rapportjes

DeletedUser61161

Guest
Hoe bedoel je stabber haha, wat is volgens jou een stab? Die man bazelt maar wat . duikbrilletje nodig?

een stab is iemand neer steken :eek:
Backstab is iemand in de rug neersteken :eek:

Maar je kan wel zien dat jij iemand bent die met zijn hersens aan het posten is (nod)
 
Reactiescore
207
1a82575cbb7f2f1b642a01b047ac6077.png

Zo als mensen alleen dit sturen als aanval en over PM zeggen dat het een grote edel clear is tegen jou, voel je toch dat je gepranked word hoor :confused: :eek:
 
Reactiescore
1.367
Noob, go work
 

DeletedUser77007

Guest
Mijn edels waren al gestuurd nadat hij zijn '' snipe'' had mislukt. Dus zie hier totaal geen stab.

Ik vraag me af wie je hiermee meer voor schut zet.
Je bent gewoon greedy geweest voor dat dorpje gezien je hem gratis kon krijgen.

Ohja grappig trouwens;

Reistijd edel: 01:50:41 (vanaf jouw dorp 1 gezien er geen andere AH in jouw bezit was)
Overname: 09:18:23

Launch: 07:27:42
Terugtrekken tot: 07:37:42

worsteman 25.04.16 07:22
Ik heb 2x gesniped raak op 001 ik stijg nu op blijkbaar. Er komt os direct na zijn edel van Tiger en Cold. Ik heb dit. STUUR JOUWE NIET

Ongelijk voor je keuze zal ik je niet per direct geven maar dat je bullshit praat is wel duidelijk.
 

DeletedUser61161

Guest
Shamikazi, je weet dat je nu alleen maar jezelf benadeeld? je blijft gewoon op mijn stablist staan en vroeg of laat zal je worden weg geedeld :bijl:
 
Reactiescore
1.367
Waarom is dit een stab dan? Ik zie het niet hoor
 

DeletedUser61161

Guest
oeh lekker abn praten op een klikspelletje van 2003

Waarom haal je telkens het woord "klikspelletje" erbij?:p
Je doet het net overkomen alsof het iets minderwaardigs is (chuckle)
Maar als je het niet leuk vindt, stop er dan maar mee, ik wil best je dorpje internen hoor (cool)
 

DeletedUser61161

Guest
waar haal jij uit dat ik dit klikspelletje niet leuk vind? 3 postjes terug zou je me edelen, nu wil je me internen, waar is je trots

Naja ODA is in de start overrated, verder heb ik nergens gezegd dat ik je zou weg edelen?
Ik zei dat ik wel mensen ken ik jouw buurt die je eventueel zouden kunnen weg edelen/aanvallen.
 
Reactiescore
1.853
waar haal jij uit dat ik dit klikspelletje niet leuk vind? 3 postjes terug zou je me edelen, nu wil je me internen, waar is je trots
Internen is ook edelen hoor. :confused:

Verder heeft dat helemaal niks uit te staan met trots maar gewoon efficiënt met je troepen omgaan in deze fase.
Dat zou jij nu wel moeten weten niet na je incidentje met Worsteman?

forumbitch's zoals gewoonlijk noobs
Zullen we deze post maar gewoon beschouwen als niet geplaatst?
 
Reactiescore
1.853
Als je ff naar het context keek dan had je door dat het ging om edelen met clears. dus ga nou niet de smart boy uithangen want dat ben je niet.
Welk incidentje?
En ja forumbitches zoals gewoonlijk noobs.
Ik zei 'incidentje' & 'Worsteman' in dezelfde zin en nog weet je niet waar ik op doel? Ik zal het uitleggen; Ik doel op die PM-reeks die je hier hebt gedropt waardoor je jezelf voor schut hebt gezet.

Je mag me best als forumbitch & noob betitelen hoor als jou dat een kick geeft. ;)
 
Bovenaan