R.I.P. vs Dispar

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser36473

Guest
Een statement van de leiding van Dispar zou wel chic zijn lijkt me.

Stammen vallen altijd en altijd zijn er meerdere redenen, de oorlog met R.I.P zal geen hoofdoorzaak zijn, maar bij een val van zo'n stam liggen vaak andere oorzaken aan de basis, al zijn er heel veel zaken die effect hebben op zo'n val en de snelheid waar er mee gevallen wordt.

Vaak is het inactiviteit, soms is het ruzie en heel soms is een stam weggevaagd door een vijand (bij een stam als Dispar zal dit niet de reden zijn) Zulke stammen vallen alleen maar door interne problemen.

mooi sportief antwoord:)
 

DeletedUser

Guest
Waarom zal ik dat timen? Je hebt mijn timing al wel gezien en je hebt niks voor niks 4 dorpen verloren;). Als ik nie kan timen waarom verlies je ze dan:eek:?? Of is jou timing nog minder dan mijn fake's:p

En volgensmij zijn er van jou al een paar treintjes gesneuveld dus wie verspild z'n edels:confused:

beetje laat, maar ...

normaal ging mini terug zijn om 21u
en ik heb vv gedaan tot 20u30

vv is beëindigd de volgende dag om 15u

dus eigenlijk heb je gewoon geluk gehad :)
hoe het komt dat hij er niet was weet ik nog niet.
 

DeletedUser

Guest
Waarom is dit topic nog open???

Beide stammen zijn opgeheven, dus nutteloos topic.

Motto Dispar bleek dus : If you can't beat them, join them.

Jammer, had er meer van verwacht, zeker omdat jullie maar bleven roepen dat jullie zouden terugslaan.
Blijkbaar liep het dus helemaal niet zo goed binnen de stam als jullie lieten uitschijnen.

Succes met de nieuwe fusie-stam :rolleyes:.
 

DeletedUser

Guest
Waarom is dit topic nog open???

Beide stammen zijn opgeheven, dus nutteloos topic.

Motto Dispar bleek dus : If you can't beat them, join them.

Jammer, had er meer van verwacht, zeker omdat jullie maar bleven roepen dat jullie zouden terugslaan.
Blijkbaar liep het dus helemaal niet zo goed binnen de stam als jullie lieten uitschijnen.

Succes met de nieuwe fusie-stam :rolleyes:.

Het was het idee van beide stammen (enkele leden dan), niet enkel van Dispar. :)
 
Reactiescore
25
Waarom is dit topic nog open???

Topic is/was nog open omdat ik iedereen nog even de gelegenheid wilde geven om na te praten over wat er gebeurt is.

Maar aangezien Dispar niet meer bestaat, zal ik er een slotje op zetten. Verder praten over het einde van de oorlog en het opheffen van de stam kan in het topic: topstammen

Slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan