R.I.P. vs Dispar

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Amai, jij vindt jezelf wel bijzonder zeker van dat zoveel te herhalen dat je dorpjes inneemt van Dispar.

Laatst lacht best lacht kereltje :)


Hij doet dan tenminste iets ingame, nl dorpjes overnemen en heeft dus recht van spreken in dit topic.

Het is weer triest om lezen dat de reactie van een lid van TW-team weer een rechtstreekse aanval op de man is en mooi on-topic :rolleyes:.
Ben benieuwd wanneer je je post deze keer verwijdert :).

Waarom verwondert het me dan ook niet dat er aan dit soort IGM's die gemeld werden niets gedaan wordt door jullie :



Passenger of Shit vandaag om 13:06 uur
Vuile stink homofiel dat je er rondloopt!!!

Ow ja, juist, het werd niet naar een speler van Dispar gestuurd, my bad.
 

DeletedUser7869

Guest
Aw, als Shinpu ooit weer om onverklaarbare redenen plots niet meer bestaat, richt ik een fan stam voor de Goede Fee op.

Simple plan, nu je erachter bent dat je ook op deze wereld niks te zoeken had, op welk forum loop je nu te pronken met ander mans acci?

Tjah Klompenmaker, als ik in he Shinpu vs CoN topic alle overnames van Shinpu op WF zet, is het off topic.

Leuk dat jullie nu weer wat inactieven van een andere stam hebben gevonden, maar daar heb je in dit topic niks aan.

dat het offtopic is weet ik ook wel,
dat zei ik er zelf namelijk ook al bij.
Echter gingen alle post hiervoor ook al over een happy. speler tegen een dispar speler en dat was dus ook gewoon offtopic.

Verder zijn deze spelers alles behalve inactief. Dus als je niet weet waar je het over hebt moet je je mond gewoon houden. Ik weet dat dit voor jou nagenoeg onmogelijk is, maar probeer het toch maar een keer.

en wat dat shinpu overnieuw beginnen betreft, hou toch eens op met die onzin dat de mods tegen jullie zijn.
 

DeletedUser7869

Guest
Ow, vertel mij eens waar ik dat zeg?

je zegt het niet letterlijk, maar je weet zelf ook goed dat jij daar op duidde, want daar hebben jij en je stamgenoten het wel vaker over. Dat de mods dispar helpen en dat ze tegen shinpu zijn.
 

DeletedUser

Guest
je zegt het niet letterlijk, maar je weet zelf ook goed dat jij daar op duidde, want daar hebben jij en je stamgenoten het wel vaker over. Dat de mods dispar helpen en dat ze tegen shinpu zijn.

Nou ik weet zelf heel goed hoe het kwam, dus ik vind het knap dat jij denkt te weten waar ik op doelde, alleen helaas voor jou doelde ik daar niet op.

Mods zijn ook niet anti Shinpu, enkel Pro Dispar.

Is dit BTW Simpel plan met een ander forum acci, of hebben ze allemaal 2 hersencellen bij Dispar?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7869

Guest
Nou ik weet zelf hoe goed hoe het kwam, dus ik vind het knap dat jij denkt te weten waar ik op doelde, alleen helaas voor jou doelde ik daar niet op.

Mods zijn ook niet anti Shinpu, enkel Pro Dispar.

Is dit BTW Simpel plan met een ander forum acci, of hebben ze allemaal 2 hersencellen bij Dispar?

nee dit is niet Simpelplan en nee ik heb geen 2 hersencellen (ik het er 1),
maar gefeliciteerd met deze hoogstaande reactie.
 

DeletedUser25010

Guest
Leuk dat jullie nu weer wat inactieven van een andere stam hebben gevonden, maar daar heb je in dit topic niks aan.

Zijn jullie niet ook bezig met een grootschalige aanval op een inactief lied? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Aw, als Shinpu ooit weer om onverklaarbare redenen plots niet meer bestaat, richt ik een fan stam voor de Goede Fee op.

Simple plan, nu je erachter bent dat je ook op deze wereld niks te zoeken had, op welk forum loop je nu te pronken met ander mans acci?

Tjah Klompenmaker, als ik in he Shinpu vs CoN topic alle overnames van Shinpu op WF zet, is het off topic.

Leuk dat jullie nu weer wat inactieven van een andere stam hebben gevonden, maar daar heb je in dit topic niks aan.

Ghe :p op w7 doe ik goed m'n best atm ^^
 

DeletedUser

Guest
Vermits Dispar niet meer bestaat, mag dit topic gesloten worden en kan R.I.P tot winnaar uitgeroepen worden van deze oorlog.

Benieuwd onder welke naam Dispar terugkomt.
 
Reactiescore
151
Vermits Dispar niet meer bestaat, mag dit topic gesloten worden en kan R.I.P tot winnaar uitgeroepen worden van deze oorlog.

Benieuwd onder welke naam Dispar terugkomt.

Rip winnaar? Leuk voor ze dat ze langer blijven bestaan dan Dispar, maar zij zijn absoluut niet de reden dat Dispar nu niet meer bestaat.
 

DeletedUser23584

Guest
FatPanda ten gronde gericht met Iras (Voor discussie vatbaar :rolleyes:)

Tjaa toch handig al die game mods ;)

Zo kan ik ook winne :p iemand een aanvalbaare BAN geven DAPPERRRR

Ik doe het met me kleine acc. gewoon zo, :bijl::licht::zwaar::ram:
 

DeletedUser

Guest
Precies, maar dit komt wel als een klap aan zeg :( bah..

ja :(
Mijn (relatief inactieve) tijd op w10 is daarmee dus ook voorbij. Jammer dat het zo komt, maar blijkbaar willen sommige spelers liever een nieuwe stam. We zien wel hoe ver ze daarmee komen. Succes.

Succes vooral ook aan alle oude dispar leden, die nu nog verder spelen ;)
 

DeletedUser7104

Guest
Een statement van de leiding van Dispar zou wel chic zijn lijkt me.

Stammen vallen altijd en altijd zijn er meerdere redenen, de oorlog met R.I.P zal geen hoofdoorzaak zijn, maar bij een val van zo'n stam liggen vaak andere oorzaken aan de basis, al zijn er heel veel zaken die effect hebben op zo'n val en de snelheid waar er mee gevallen wordt.

Vaak is het inactiviteit, soms is het ruzie en heel soms is een stam weggevaagd door een vijand (bij een stam als Dispar zal dit niet de reden zijn) Zulke stammen vallen alleen maar door interne problemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan