R.I.P. vs Dispar

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
oW :D

Succes aan beiden.

En als nu nog eens K.I.S en RQST mee zouden doen wordt het voor dispar mss nog intressant :) der op of eronder :p

kis doet al mee zijden ze zo straks
en kis heeft zich beetje ingedekt aan het noorden
en een opleidingstam genomen

zodat ze blijkbaar zich goed kunnen richten op dispar en het anders niet kunnen ??
 
Reactiescore
35
Laat me toch alsjeblieft niet lachen man.

Als je toch wilt moddergooien, maak jezelf dan niet belachelijk. Jij had uiteraard voor die laatste edel 2 defdorpjes gezet, met zo'n timing? De gok genomen dat hij toevallig met drie edels het dorp al had?

Hehe dat vond ik ook al vreemd, waarom niet na de eerste edel timen? Of gewoon alle 4 blokken? :)

kis doet al mee zijden ze zo straks
en kis heeft zich beetje ingedekt aan het noorden
en een opleidingstam genomen

zodat ze blijkbaar zich goed kunnen richten op dispar en het anders niet kunnen ??

Wat is je probleem met een opleidingsstam? Ik dacht dat die dat deden om het de wolven makkelijker te maken, moet je gewoon de stam toevoegen in je diplomatie en al je edelvoer springt er direct uit wanneer je je kaart bekijkt...
Of ben je geïmponeerd door de opleidingsstam van KIS?

En KIS doet mee: Dit vind je blijkbaar heel vreemd? Als we Bonniels zouden aanvallen zouden we Dispar er evengoed bij getrokken hebben.. Heb je nog nooit een aanval geplant misschien? Dit is zowat basic lesson one: Met hoe meer je iemand aanvalt hoe leuker :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Ik maak me hier niet belachelijk , ik zal enkele citaten/feiten nemen.

1)Het voorval met de laatste edel zie hier ...

Aanvaller: Boniels
Dorp: -2012-Graveyard (436|502) C54DorpsoverzichtKaart centrerenTroepen sturen

Aantal: 0 0 9633 0 0 0 0 0 1
Verliezen: 0 0 685 0 0 0 0 0 0

Verdediger: firdatgame
Dorp: 008 .Dispar Vulgo. (461|510) C54DorpsoverzichtKaart centrerenTroepen sturen

Aantal: 0 0 0 0 0 500 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 500 0 0 0


Troepen van de verdediger die onderweg zijn

0 0 0 0 0 0 0 0 0
Buit: 0/89480
Verandering van de toestemming Toestemming is gedaald van 14 naar -18

2) Hoendroe.

Binnenkomende troepen Aankomst

Bulls on Parade 03 herbenoemen 0:23:59
014 .Dispar Vulgo. herbenoemen 0:23:59
Bulls on Parade 03 herbenoemen 0:24:00
Bulls on Parade 03 herbenoemen 0:24:00
Bulls on Parade 03 herbenoemen 0:24:00


3) Ene speedy
hij stuurde 30 aanvallen op 1 dorp niets getimed , aanvallen met 400 bijl en zen edels kon je heel makkelijk herkennen dus dode die ik effe.

4) Ik heb dan van enkele gewone , redelijke timers edels gesnipet.

5) Grote smurf : ik citeer men post :

Kreeg perfect getimet treintje van grote smurf
maar geen ondersteuning erachter dus ik stuurde ik clear en 2 edels erachter;)
had nog ongeluk dat toestemming bleef steken en dat ik mezelf edelde:p



6) vakantievervangingtijden :

firdatgame heeft jouw vakantievervanging beeindigd. (nieuw) 18.05.09 16:12


Besluit : Ik zie hier allemaal RIPPERS hier op dit forum , daarom zal ik nooit mijn gelijk krijgen. Maar buitenstaanders beseffen wel dat jullie presteren met ondermaatsniveau , wel ga ik niet ontkennen dat de troepen niet perfect in orde stonden bij firdatgame, toch heb ik er het beste van weten te maken ..
 
Reactiescore
35
Wat ik wil zeggen is dat dit moddergooien voor slechte timing en een paar verloren edels nergens toe leidt. Hoe moet ik nu reageren? Aanvallen van Dispar posten?

Enkel Nevyn kon tot nu toe een dorpje nemen en enkel omdat een speler (die geïnternd wordt zeg ik er liever bij) me ondersteunde met (vooral) lichte cavalrie.

En ja firdat had jou beter als vv gelaten :)
 

DeletedUser

Guest
Zo kan het ook he ..
Ik respecteer spelers die iets kunnen toegeven.
 

DeletedUser

Guest
En ja firdat had jou beter als vv gelaten :)

Mee eens, zelfs ik als noep uit R.I.P. kon nog met mijn edels die bijna 24 uur moesten lopen nog een dorp pakken, met een timing die zelfs mijn kleine broertje nog had kunnen verbeteren.

Zegt misschien ook iets over het niveau van sommige spelers, (En dan nee, niet mijn idiote timing)
 

DeletedUser

Guest
Succes R.I.P. ;), jullie zullen het nog nodig hebben.

Edit: sorry, ik moet mijn eigen stam natuurlijk succes wensen aangezien we dik achterstaan. Het zal me benieuwen of we dit ooit nog in kunnen gaan halen, maar we gaan ervoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik volg dit even met veel interesse vanuit RQST, benieuwd na wat er nog gaat komen....
 

DeletedUser

Guest
go dispar go
horsie.gif


:D
 

DeletedUser

Guest
Mocht K.I.S zich aansluiten bij R.I.P, dan zijn er in ieder geval genoeg raakvlakken om er een knallende oorlog van te maken.

Succes R.I.P, jullie zullen het nodig hebben:)
 

DeletedUser

Guest
Doet KIS nu mee aan de oorlog ?
Anders pak ik nog enkele dorpen. Al eentje binnen :D
 

DeletedUser22858

Guest
Ik heb me dood zitten lachen vandaag , ik kreeg dus vv van Firthatgame
Ik heb in mijn vv periode van deze middag tot 17 uur 1 dorpje verloren.

Om te beginnen laat ik even vermelden dat KIS EN RIP samenwerken , ik moet jullie wel vertellen dat jullie moeten zorgen voor een betere communicatie .
Ik kreeg eens 8 edels op 1 dorp.

Ten 2e : Boniels , rank 8 zag ik..

Zijn timing van edels.
00:05:23
00:05:31
00:05:38
00:05:47

De reden dat hij het dorpje dan heeft genomen is omdat hij bij zen laatste edel 9000 bijl heeft gestoken.


Nou ik was begonnen met bijna niets dan def.
en heb zo'n 30 edels gekillt:)
op firdatgame hebben jullie wat kunnen nemen maar ik ben benieuwd naar andere:)

Als ik vv heb van een andere uit de stam , beloof ik jullie dat jullie geen enkel dorpje zullen krijgen.

Kusje Sensual Seduction !

klagen over slechte timing en toch het dorp nog verliezen :rolleyes:

Succes gewenst aan zowel Dispar als R.I.P., en dan voornamelijk aan R.I.P. :D
 

DeletedUser

Guest
Ik klaag niet .. Ik uit enkel mijn mening , daar dient een forum voor. :)
 

DeletedUser

Guest
Nou, tis nu wachten welke rip spelers goed genoeg kunnen timen om een Dispar acci aangeboden te krijgen zeker...
 

DeletedUser

Guest
Nou, tis nu wachten welke rip spelers goed genoeg kunnen timen om een Dispar acci aangeboden te krijgen zeker...

We kijken ook naar de verdiensten van KIS spelers hoor. Die maken ook nog altijd kans...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan