Quiem! vs Qaa?

DeletedUser

Guest
Hier is men vaker om komen zeiken toch? Beide stammen hebben de zelfde oprichter en W26 bestaat langer als ik me niet vergis?

Quiem W26 heeft ooit een herstart gemaakt na een fusie (correct me if i'm wrong) is voor mijn Quiem tijd dit :p
 

DeletedUser64131

Guest
Wees blij dat je naam gebruikt wordt, wil zeggen dat het om een top stam ging vroeger.. kijk maar naar w26 daar staat Quiem! rank 1 dus kan je toch niets op tegen hebben dat die naam wijselijk gebruikt wordt?
 

DeletedUser36258

Guest
Dan maar even ontopic :)

Zijde 1:
Stammen: Qaa?
Spelers: alonsofan, trans, ladygin
Zijde 2:
Stammen: Quiem!

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 2,947
Kant 2: 2,564
Verschil: 383

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 19
Kant 2: 167
Verschil: 148

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 20,746,363
Kant 2: 19,386,047
Verschil: 1,360,316

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 175,017
Kant 2: 1,544,318
Verschil: 1,369,301

chart


Ja, ik heb trans, alonsofan etc er ook bij gedaaan. Aangezien deze spelers uit de stam zijn en wel aangevallen werden.
Dat vind ik ook een min puntje van qaa? Spelers worden aangevallen, verliezen dus veel dorpen en dan verlaten of worden ze uit de stam gekicked? :p
 

DeletedUser14450

Guest
Dan maar even ontopic :)

Zijde 1:
Stammen: Qaa?
Spelers: alonsofan, trans, ladygin
Zijde 2:
Stammen: Quiem!

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 2,947
Kant 2: 2,564
Verschil: 383

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 19
Kant 2: 167
Verschil: 148

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 20,746,363
Kant 2: 19,386,047
Verschil: 1,360,316

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 175,017
Kant 2: 1,544,318
Verschil: 1,369,301

chart


Ja, ik heb trans, alonsofan etc er ook bij gedaaan. Aangezien deze spelers uit de stam zijn en wel aangevallen werden.
Dat vind ik ook een min puntje van qaa? Spelers worden aangevallen, verliezen dus veel dorpen en dan verlaten of worden ze uit de stam gekicked? :p

Die 3 spelers scheelt een dorp of 60, alsnog een mooi resultaat.

Alonso is gestopt toch? Of wordt daar nog wel gedeffed?

Geen idee
 

DeletedUser

Guest
Alonso is inderdaad gestopt.
Maar voor trans is dat een hele andere zaak...
 

DeletedUser63354

Guest
Dan maar even ontopic :)



Ja, ik heb trans, alonsofan etc er ook bij gedaaan. Aangezien deze spelers uit de stam zijn en wel aangevallen werden.
Dat vind ik ook een min puntje van qaa? Spelers worden aangevallen, verliezen dus veel dorpen en dan verlaten of worden ze uit de stam gekicked? :p



Ik zal hier even een uitleg voor geven.

Met Alonsofan vonden we het zeer jammer, maar alles blocken is ook niet altijd de beste oplossing.
Vanaf het moment dat hij gestopt was met deffen heeft hij de stam verlaten.

Over Trans,
Hij heeft zelf de stam verlaten, want hij dacht dat het hem teveel zou worden.
We hebben met hem gesproken (ook omdat we wisten dat er zon reactie zou komen ^;)).
Hij kwam terug en na een half uur was hij weer pleite.

Tja, op barbaar gaan om je naam hoog te houden :rolleyes: *kuch*.
Ik denk dat je dan met opgeheven hoofd ten onder gaan veel meer respect mee verdient, maargoed.

Dan komen we meteen bij Ladygin, Trans had de vv van Ladygin, heeft deze verbroken.
Dat betekende dat Ladygin niet meer gedeft werd en zal worden. Dan is het voor ons ook einde discussie en een kick :).

Conclusie, we wilden echt niet dat de spelers de stam zouden verlaten, maar je kan ze ook niet tegenhouden.
 

DeletedUser

Guest
Ik zal hier even een uitleg voor geven.

Met Alonsofan vonden we het zeer jammer, maar alles blocken is ook niet altijd de beste oplossing.
Vanaf het moment dat hij gestopt was met deffen heeft hij de stam verlaten.

Over Trans,
Hij heeft zelf de stam verlaten, want hij dacht dat het hem teveel zou worden.
We hebben met hem gesproken (ook omdat we wisten dat er zon reactie zou komen ^;)).
Hij kwam terug en na een half uur was hij weer pleite.

Tja, op barbaar gaan om je naam hoog te houden :rolleyes: *kuch*.
Ik denk dat je dan met opgeheven hoofd ten onder gaan veel meer respect mee verdient, maargoed.

Dan komen we meteen bij Ladygin, Trans had de vv van Ladygin, heeft deze verbroken.
Dat betekende dat Ladygin niet meer gedeft werd en zal worden. Dan is het voor ons ook einde discussie en een kick :).

Conclusie, we wilden echt niet dat de spelers de stam zouden verlaten, maar je kan ze ook niet tegenhouden.


Hohja toen er enkele KO'ers overstapten naar cova heb ik een gesprek gehad met trans. Dan zag hij het al niet meer zitten. Die vond dat hij helemaal omsingeld was en wilde dan al deleten.

Ladygin ging idd easy. Stonden totaal geen troepen op dat accountje alsook geen os. Het was sowieso al een makkelijke prooi omdat de eigenlijke speler gestopt was.

Maar er wordt hier een naam vergeten? loyee? die gast heeft ook deleten gedaan xD
 

DeletedUser

Guest
Na het leaven van bepaalde spelers dacht ik: Nu hebben we het toch wel allemaal gezien met Qaa?
Maar wat blijkt... In de nog jonge avond krijg ik een PM van een toch wel verassend iemand uit Qaa?

Dat iemand is niemand minder dan WHF of voor zij die het niet weten wehavefun, een speler die zeer sterk moet inbinden door deze oorlog.
Als we nu even kort kijken naar de stats: stats whf.
Hieruit blijkt dat mijn voorgaande stelling correct is!
Voor diegene die zeggen: Maar zijn stats groeien nog?
Ja WHF heeft de oplossing gevonden zijn rank niet kwijt te raken... Dit doe hij door barbarendorpen te edelen in overmaat... http://nl.twstats.com/nl26/index.php?page=player&mode=conquers&type=gain&id=1984809

De des betreffende pm:

wehavefun 08.10.12 17:47
Goedenmiddag!

Hoe gaat het daar? Ben ik bij u aan het juiste adres inverband leidingszaken?


__________Gr. wehavefun - Kenneth

.NotOneMoreTime 08.10.12 18:15
Waarover gaat het?

________________________________
Daen | .NotOneMoreTime

wehavefun 08.10.12 18:22
Ik ben een nieuwe speler hier op het account, en ik kijk even rond bij de stammen in de omgeving.

Omdat ik me niet helemaal kan vinden in de stam waarin ik nu zit.
__________Gr. wehavefun - Kenneth

.NotOneMoreTime 08.10.12 18:26
Uhu en waarom benadert u ons en speelden er op WHF niet 4 spelers ofzo? Of zijn ze allemaal gestopt?

________________________________
Daen | .NotOneMoreTime

wehavefun 08.10.12 18:31
Uw stam intresseerd met het meest, vanwege te ligging. En ik verwacht dat er bij jullie een ander niveau aanwezig is.

Er zijn hier geen 4 spelers meer, ik ben een nieuwe speler die hier orde op het account gaat zetten. En er nieuw leven in gaat blazen.

Er zullen hier wel meerdere spelers blijven spelen.
__________Gr. wehavefun - Kenneth

.NotOneMoreTime 08.10.12 18:55
Vind u het niveau bij Qaa? dan laag? Wij dachten eerlijk gezegd dat jouw huidige stam weldegelijk een bepaald niveau had?

________________________________
Daen | .NotOneMoreTime

wehavefun 08.10.12 19:25
Ik zeg niet laag, maar niet het niveau dat ik graag zie
__________Gr. wehavefun - Kenneth

.NotOneMoreTime 08.10.12 19:27
En is dat de enige reden waarom u naar ons zou komen?

________________________________
Daen | .NotOneMoreTime

wehavefun 08.10.12 19:28
Nee ook inverband toekomst plannen.

Hebben jullie intresse in ons?
__________Gr. wehavefun - Kenneth

.NotOneMoreTime 08.10.12 19:34
Beste

Na een korte beraadslaging met de harde kern van Q (met name alle leden) hebben beslist dat we geen interesse hebben in het account WHF, maar tijdens dit vrij kort gesprek werd al snel duidelijk dat verschillende spelers onder Q een grote interesse toonden voor jouw dorpen.

Mvg,

________________________________
Daen | .NotOneMoreTime

wehavefun 08.10.12 19:36
Okee dat is prima, dan zal het een harde strijd moet worden:D


__________Gr. wehavefun - Kenneth

Ik denk dat wehavefun zijn naam beter veranderd naar wehadfun, want zijn situatie zal er nu zeker niet op verbeteren.

En dan nog dit aan die spelers op het account: Geen geintjes, je was helemaal niet nieuw... Staat openlijk en al eeuwen in je profiel. Knipsel.jpg

En PS voor de rest van Qaa?: Overlopers willen wij niet!

Goede avond nog.

NOMT
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63354

Guest
Hohja toen er enkele KO'ers overstapten naar cova heb ik een gesprek gehad met trans. Dan zag hij het al niet meer zitten. Die vond dat hij helemaal omsingeld was en wilde dan al deleten.

Ladygin ging idd easy. Stonden totaal geen troepen op dat accountje alsook geen os. Het was sowieso al een makkelijke prooi omdat de eigenlijke speler gestopt was.

Maar er wordt hier een naam vergeten? loyee? die gast heeft ook deleten gedaan xD

Ik weet er niets van dat Trans op delete wilde toen KO uit mekaar viel.
Ladygin is idd de eigenaar van gestopt. Had allemaal voorkomen kunnen of zelfs moeten worden. Naja, jullie hadden ook erg veel geluk met de timing :).

Loyee, daar ga ik geen woorden aan vuil maken.. :eek:


GodOf War zei:
En dan nog dit aan die spelers op het account: Geen geintjes, je was helemaal niet nieuw... Staat openlijk en al eeuwen in je profiel. Bekijk bijlage 4104


Ik kan beamen dat hij nieuw was, heb ik zelf nog een topic over gezien op ons forum :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik kan beamen dat hij nieuw was, heb ik zelf nog een topic over gezien op ons forum :)

Nu ja, de rest is niet nieuw... Ook wou hij niet toegeven in de pm dat de andere spelers nog speelden. Dus dat kan je ergens dubbel begrijpen.

En daarbij neemt het niet weg dat hij een rare manier van spelen heeft :) (je begrijpt vast waar ik naar toe wil)
 

DeletedUser63354

Guest
Nu ja, de rest is niet nieuw... Ook wou hij niet toegeven in de pm dat de andere spelers nog speelden. Dus dat kan je ergens dubbel begrijpen.

En daarbij neemt het niet weg dat hij een rare manier van spelen heeft :) (je begrijpt vast waar ik naar toe wil)

We zijn al polshoogte aan het nemen ;)

Natuurlijk begrijp ik waar je naartoe wil, maar dat blijft lekker intern :D
 

DeletedUser

Guest
Maarja over de oorlog.

Natuurlijk heb ik de klappen weer mogen opvangen XD, dat raak ik wel gewend hè. Uiteindelijk hier een tiental dorpen verloren denk ik. Maar ik denk dat de overwinning op loyee/ladygin/alonso/trans? dit meer dan goed maken. In 1 klap is Qaa? mooi uitgedund. Gelijk wel weer de diplomatiek opzoeken, heb ik ook moeten voelen door middel van Teyne/-EC-, maar dat ben ik al wel te boven gekomen.

Maar Qaa? ik moet zeggen, ik vind dit gewoon een leuke strijd en hij is nog lang niet gestreden!

Jamilan
 

DeletedUser63354

Guest
Maarja over de oorlog.

Natuurlijk heb ik de klappen weer mogen opvangen XD, dat raak ik wel gewend hè. Uiteindelijk hier een tiental dorpen verloren denk ik. Maar ik denk dat de overwinning op loyee/ladygin/alonso/trans? dit meer dan goed maken. In 1 klap is Qaa? mooi uitgedund. Gelijk wel weer de diplomatiek opzoeken, heb ik ook moeten voelen door middel van Teyne/-EC-, maar dat ben ik al wel te boven gekomen.

Maar Qaa? ik moet zeggen, ik vind dit gewoon een leuke strijd en hij is nog lang niet gestreden!

Jamilan

Ja, er wordt flink wat gecounterd en gesniped van beide kanten :p
Vooral 2 oktober werd er flink wat gecounterd vanaf The Gatekeeper en vanaf het HFM account zelf :p (Uiteindelijk zijn alle dorpen bij The Gatekeeper gebleven ;))

En daarnaast heb je gelijk en is dit gevecht hier nog lang niet gestreden :D
 

DeletedUser

Guest
Het is te hopen, dat dit de eerst goede oorlog mag zijn van w26 :D
 

DeletedUser

Guest
Tegen unitis is hij ook niet zo leuk, hopelijk komt of gebeurd dat heel snel :rolleyes:
 

DeletedUser63354

Guest
Tegen unitis is hij ook niet zo leuk, hopelijk komt of gebeurd dat heel snel :rolleyes:

Kheb het topic erover gelezen. Het komt erop neer dat het Dragosz vs jullie is :p?

Naja, om dat nou echt een oorlog te noemen ^^ xD
 
Bovenaan