Quiem! vs Qaa?

DeletedUser

Guest
Wat vind jij wel onder vuil spelen vallen?

Als men weet dat je niet stacked staat of het account geen vv kan vinden, is het wel een makkelijke massa...

Zoals gezegd was die info niet bij ons bekend.
 
Reactiescore
20
Wat vind jij wel onder vuil spelen vallen?

Als men weet dat je niet stacked staat of het account geen vv kan vinden, is het wel een makkelijke massa...

als je geen VV voor je account kan vinden terwijl er een massa op je komt is er iets mis met je stam...

btw, snap dat alonsofan het wat minder vind dat ik meer mensen bij de aanval op hem betrok, maarja, als die spelers er zijn en willen helpen zou het dom zijn om het af te slaan
 

DeletedUser5312

Guest
ach ach, wat boeit het allemaal, quiem speelt het op hun manier, wij op de onze, het maakt eigenlijk weinig uit. maargoed eerlijk is eerlijk Quiem had een mooie start, nu eens kijken hoe et verder gaat ;)
 

DeletedUser

Guest
als je geen VV voor je account kan vinden terwijl er een massa op je komt is er iets mis met je stam...

btw, snap dat alonsofan het wat minder vind dat ik meer mensen bij de aanval op hem betrok, maarja, als die spelers er zijn en willen helpen zou het dom zijn om het af te slaan

+ 1 voor mezelf :D
 

DeletedUser41926

Guest
Raar hè, dat de DEF op raakt als het enige wat je doet blocken is.. :eek:

Ik wilde hierop antwoorden met een heel verhaal waar ik een 20min meebezig was.
Jammergenoeg op het moment dat ik op versturen klikte was mijn acc inmiddels uitgelogd en is het bericht verloren gegaan. Daarom even dit korte bericht:

Ik kon niet anders dankzij mijn studie, ik speel solo en ik heb kinkhoest.
Eerlijk is eerlijk redenen zoeken is makkelijk en de massa van Quiem! was goed uitgevoerd.
Ik kon alleen niet snipen op tijden als ik niet online kan zijn.

Op deze wereld heb ik al mijn doelen gehaald. Eerst met het leiden van .Fluc en daarna met achterstand de top 100 bereiken.

Ik wil iedereen bedanken en succes wensen. Het verhaaltje wat ik opgesteld had was goed. Jammergenoeg vergat ik het voor de zekerheid even te kopieren. Misshcien dat ik hem later nog eens maak.

Dan nog over mijn onervarenheid, want zo komt het inmiddels over in dit topic. Daar klopt geen bal van. Ik verzeker jullie dat ik een speler ben die wel goed kan spelen. Zoals ze op andere werelden, binnen Qaa?, en sommige spelers buiten Qaa? ook weten. Johnny English en Patsers FTW kwamen niet door mijn def heen eerder op deze wereld. Smashing lukte het wel. Maar ook hij weet wat ik kan.

Als er nog vragen/opmerkingen zijn hoor ik het wel.
Gr. Kenneth
 
Reactiescore
20
Smashing lukte het wel. Maar ook hij weet wat ik kan.

Ik was er zeker van bewust dat alonso een goede speler was, de gefaalde aanvallen van Patser in mijn achterhoofd. Had dan ook eigenlijk verwacht dat mijn massa niet heel veel zou uitrichten omdat ik wist dat je goed kan snipen, plan B was om met mijn 70 edels gewoon heel veel BB's edelen midden in je cluster, die vol met def zetten, en dan gewoon steeds sneaky van heeldichtbij edelen
 

DeletedUser36258

Guest
Ik wilde hierop antwoorden met een heel verhaal waar ik een 20min meebezig was.
Jammergenoeg op het moment dat ik op versturen klikte was mijn acc inmiddels uitgelogd en is het bericht verloren gegaan. Daarom even dit korte bericht:

Ik kon niet anders dankzij mijn studie, ik speel solo en ik heb kinkhoest.
Eerlijk is eerlijk redenen zoeken is makkelijk en de massa van Quiem! was goed uitgevoerd.
Ik kon alleen niet snipen op tijden als ik niet online kan zijn.

Op deze wereld heb ik al mijn doelen gehaald. Eerst met het leiden van .Fluc en daarna met achterstand de top 100 bereiken.

Ik wil iedereen bedanken en succes wensen. Het verhaaltje wat ik opgesteld had was goed. Jammergenoeg vergat ik het voor de zekerheid even te kopieren. Misshcien dat ik hem later nog eens maak.

Dan nog over mijn onervarenheid, want zo komt het inmiddels over in dit topic. Daar klopt geen bal van. Ik verzeker jullie dat ik een speler ben die wel goed kan spelen. Zoals ze op andere werelden, binnen Qaa?, en sommige spelers buiten Qaa? ook weten. Johnny English en Patsers FTW kwamen niet door mijn def heen eerder op deze wereld. Smashing lukte het wel. Maar ook hij weet wat ik kan.

Als er nog vragen/opmerkingen zijn hoor ik het wel.
Gr. Kenneth

Tjaa jammer en succes verder in rl/tw :)
 

DeletedUser

Guest
jah jammer dat je gestopt bent kenneth

Wij zullen de oorlog gewoon netjes afmaken en de spelers die aktief zijn weet qieum wel en die zullen tegenstrijd bieden en dorpen terug afpakken.

Volgens mij gaat het wel lekker aan onze kant

Groetjes mario
 

DeletedUser60542

Guest
Ik wilde hierop antwoorden met een heel verhaal waar ik een 20min meebezig was.
Jammergenoeg op het moment dat ik op versturen klikte was mijn acc inmiddels uitgelogd en is het bericht verloren gegaan. Daarom even dit korte bericht:

Ik kon niet anders dankzij mijn studie, ik speel solo en ik heb kinkhoest.
Eerlijk is eerlijk redenen zoeken is makkelijk en de massa van Quiem! was goed uitgevoerd.
Ik kon alleen niet snipen op tijden als ik niet online kan zijn.

Op deze wereld heb ik al mijn doelen gehaald. Eerst met het leiden van .Fluc en daarna met achterstand de top 100 bereiken.

Ik wil iedereen bedanken en succes wensen. Het verhaaltje wat ik opgesteld had was goed. Jammergenoeg vergat ik het voor de zekerheid even te kopieren. Misshcien dat ik hem later nog eens maak.

Dan nog over mijn onervarenheid, want zo komt het inmiddels over in dit topic. Daar klopt geen bal van. Ik verzeker jullie dat ik een speler ben die wel goed kan spelen. Zoals ze op andere werelden, binnen Qaa?, en sommige spelers buiten Qaa? ook weten. Johnny English en Patsers FTW kwamen niet door mijn def heen eerder op deze wereld. Smashing lukte het wel. Maar ook hij weet wat ik kan.

Als er nog vragen/opmerkingen zijn hoor ik het wel.
Gr. Kenneth


Jammer om zon speler te zien gaan, succes verder wie weet zien we je ooit nog;)
 

Deleted User - 2075062

Guest
Pffff ... ik zie dat onze naam hier ook zonder pardon wordt gejat ... Beetje triest zo gebruik maken van een al bestaande stamnaam.
 

DeletedUser60542

Guest
Pffff ... ik zie dat onze naam hier ook zonder pardon wordt gejat ... Beetje triest zo gebruik maken van een al bestaande stamnaam.

beetje laat deze stam bestaat al sinds 31 mei, de jouwe sinds 5 mei, echter is dit al vaak besproken en Future ofz wie dan ook, vond het niet erg:D
 

Deleted User - 2075062

Guest
beetje laat deze stam bestaat al sinds 31 mei, de jouwe sinds 5 mei, echter is dit al vaak besproken en Future ofz wie dan ook, vond het niet erg:D

Dus omdat J. het niet erg vind is het meteen prima? Het is klinklare onzin en het is gewoon stamname stealen. Plagiaat wordt het ook wel genoemd.

@ GodOfWar, geef me één goede reden waarom ik het ''vervuil''. Ik verkondig hier gewoon een waarheid, vervuiling zal het dus zoiezo al niet zijn.
 

DeletedUser60542

Guest
dude no offence wij bestaan minderl ang, groeien beter, betere spelers.

waarom jank je..
jou stam gaat het einde toch niet halen en zo heb je misschien nog een beetje fame.


oke ff research gedaan...

2012-05-03 00:10:07 -> w27
2012-05-05 15:09:00 -> w26

idd 2 dagen maar so what? het is nog maar afwachten of het echt een rip is aangezien ik niet weet hoesnel jullie naam de hele tw server over ging;)

Enige wat ik me kan bedenken is dat dezelfde speler van w26 en w27 op beide werelden speelde(ik meen zaletio) die ze op beide werelden aangemaakt heeft.

Zo hierbij zou ik graag willen dat je nu naar je mama gaat en heel hard gaat huilen want dat zou deze zondag avond een stuk plezanter maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
20
Pffff ... ik zie dat onze naam hier ook zonder pardon wordt gejat ... Beetje triest zo gebruik maken van een al bestaande stamnaam.

Ja want Castiel is lekker orgineel? Dat heb je ook niet zelf bedacht maar van Supernatural overgenomen, maar wat maakt dat uit? niks! en zijn waarschijnlijk 100deren stammen op TW die wel de zelfde naam hebben, life with it.
 

DeletedUser

Guest
Dus omdat J. het niet erg vind is het meteen prima? Het is klinklare onzin en het is gewoon stamname stealen. Plagiaat wordt het ook wel genoemd.

@ GodOfWar, geef me één goede reden waarom ik het ''vervuil''. Ik verkondig hier gewoon een waarheid, vervuiling zal het dus zoiezo al niet zijn.

Wat zit jij te janken met je plagiaat? En waarom reageer je popiejoopie met je engels/nederlands gebrabbel?
Ipv de stam op w26 een oor aan te naaien kan je beter op je eigen stam letten en je minder bezighouden met zaken die echt minder in waarde zijn. Tenzij jij jouw stam minder achter dan 't hier rond te bazuinen dat er plagiaat gepleegd wordt... .
 

DeletedUser

Guest
@ GodOfWar, geef me één goede reden waarom ik het ''vervuil''. Ik verkondig hier gewoon een waarheid, vervuiling zal het dus zoiezo al niet zijn.

Het is vervuiling! Maar dat snap jij niet? :rolleyes:

Zal het kort even uitleggen: Dit topic gaat over de oorlog: Queim! vs Qaa?
En niet of er wel of niet plagiaat zou gepleegd zijn. Dus jij komt hier even met je off-topic gezeik deze post vervuilen.
 
Bovenaan