PX <-> Corps

DeletedUser

Guest
mss een soort van "goedweer bonus" invoeren ;P boven 20 graden

En examen bonus zou ook prettig zijn. Ik moet weer stoppen voor mijn examens en niemand wilt zolang vervangen. :( Moet ik opnieuw beginnen.
 

DeletedUser

Guest
Veel plezier zou ik zeggen. Zo'n oorlogje is de natte droom van elke strateeg :p.
Pas op want als je fakes doet zouden ze misschien het juiste dorp ondersteunen.:D

Het leuke is dat 90% van de stam waarschijnlijk gaan slapen is na 22uur tijdens de weekdagen. Alleen het weekend zou wat zwaarder kunnen worden. Dan blijven ze wat langer wakker. Ik vraag me af hoeveel PX spelers een edeltrein kunnen timen om om 07:01 aan te komen en daarvoor willen wakker blijven.
 

DeletedUser

Guest
Het leuke is dat 90% van de stam waarschijnlijk gaan slapen is na 22uur tijdens de weekdagen. Alleen het weekend zou wat zwaarder kunnen worden. Dan blijven ze wat langer wakker. Ik vraag me af hoeveel PX spelers een edeltrein kunnen timen om om 07:01 aan te komen en daarvoor willen wakker blijven.

Dat is inderdaad een goede vraag. We zullen het te weten komen hé. Misschien proberen ze eens in het weekend.
 

DeletedUser7025

Guest
Ben ik net uit het continent verdwenen, komt er een oorlog :(
 

DeletedUser

Guest
Tjah, daar moet je je stamgenoot voor aankijken. Je weet wel wie;)

Was van hem wel een verstandige keuze denk ik ;-) Ik denk alleen dat pils net iets te gesloten was tenopzichte van nieuwe spelers om ooit een echt verschil te kunnen maken.

Een rechtsreekse confrontatie Pils <-> Corps ging waarschijnlijk in het nadeel van Pils uitgedraaid zijn. Maar het was dan wel een heel goede test. Nu is er niet veel meer dan PX + PX2 & Bren + Bren2
 

DeletedUser

Guest
Kaartjes!


Voor de liefhebbers ;)


Kaart 1:

pxpx2corpszx8.jpg



Kaart 2:
corpspxpx2dw4.jpg
 

DeletedUser

Guest
Bedankt P player
Die kaart ziet er in het voordeel van corps uit aangezien zij langere aaneengesloten stukken hebben. De andere zijn te veel verdeeld.
 

DeletedUser

Guest
Nice !!1

p Player

Dit word echt spannend in het noordwest is alleen wel Corps het sterkst :eek:
 

DeletedUser

Guest
p player, je mag die omgeving van die dorpen niet inkleuren vind ik, dat geeft een foutief beeld aan, mooi kaartje hoor maar het verward door je markeringen ;)
 

DeletedUser

Guest
p player, je mag die omgeving van die dorpen niet inkleuren vind ik, dat geeft een foutief beeld aan, mooi kaartje hoor maar het verward door je markeringen ;)

Thx voor de Tip!
Alhoewel het af en toe wel wat duidelijker eruit ziet. Als je alleen de dorpen stippelt wordt het toch een beetje carnaval.....
Maar ik zal er de volgende keer op letten

En Ggd ;)
 

DeletedUser

Guest
Thx voor de Tip!
Alhoewel het af en toe wel wat duidelijker eruit ziet. Als je alleen de dorpen stippelt wordt het toch een beetje carnaval.....
Maar ik zal er de volgende keer op letten

En Ggd ;)

Laat het dan maar carnaval worden! :D
Heb wel zin in een feestje :p
 

DeletedUser

Guest
Thx voor de Tip!
Alhoewel het af en toe wel wat duidelijker eruit ziet. Als je alleen de dorpen stippelt wordt het toch een beetje carnaval.....
Maar ik zal er de volgende keer op letten

En Ggd ;)

ik vind ze duidelijker met de omgeving erbij. Zo heb je meer een idee van de dichtheid in bepaalde zones enzo. Denk wel dat ze het beste werken als de clusters duidelijker uit elkaar liggen. Als naast elk dorp van stam 1 een dorp van stam 2 zou liggen zou het ook geen zicht zijn.
 
Bovenaan