PX <-> Corps

DeletedUser

Guest
Volgens mij is de 'officiele' oorlog hiermee voorbij, maar ik ben bijna zeker dat er achter de schermen nog altijd [PX]-leden overgenomen zullen worden door CORPS. :D
 

DeletedUser

Guest
Vast wel...

Maar waarom elkaar uitschakkelijk? Teen elkaar als nr 1 en 2 strijden is leuk... Maar samen als nr 1 en 2 de rest uitschakkelen is misschien nog wel veel leuker xD
 

DeletedUser

Guest
Vast wel...

Maar waarom elkaar uitschakkelijk? Teen elkaar als nr 1 en 2 strijden is leuk... Maar samen als nr 1 en 2 de rest uitschakkelen is misschien nog wel veel leuker xD

Deze "topstammen" schakelen natuurlijk eerst de kleintjes uit voordat ze met elkaar in de clinch gaan liggen ;-)
 

DeletedUser

Guest
Slim, zeker vanuit CORPS gezien. Een oorlog zo vroeg werkt alleen maar in je nadeel. 2 stammen strijden en andere stammen halen ze alleen maar in, omdat ze continu met elkaar bezig zijn.

Zo slecht verging het CORPS niet, ze streden nog niet met volle kracht (vanwege hun brede front) en ze namen toch aardig wat dorpjes over. Daarnaast moet je niet vergeten dat CORPS een flinke voorsprong heeft op andere stammen, de kans dat ze makkelijk inghaald zouden zijn is nihil wat mij betreft ;)

Alhoewel deze oorlog voorbij schijnt te zijn denk ik toch dat -[Px]- nog een harde tijd tegemoet gaat. Er zijn vast zat CORPS spelers die zich nog zullen uitleven op -[Px]- (en andersom misschien ook wel maar die kans lijkt me kleiner). Ik voorspel dat dit conflict wel weer een keertje opspeelt en dan zal er een nieuwe oorlog starten, CORPS vs -[Px]- II :) Een mogelijk samenwerkingsverband waar DCMan op inspeelt zal er wel niet van komen, dat lijkt mij in ieder geval onverstandig voor CORPS ;)

Conclusie: Einde oorlog.
Winnaar: (voorzover mogelijk) CORPS.
 

DeletedUser

Guest
Conclusie: Einde oorlog.
Winnaar: (voorzover mogelijk) CORPS.


????:confused::confused:
Volgens mij heb je pas gewonnen als de tegenstander helemaal van de kaart is geveegd!
Jammer dat ze er mee stoppen,maar ik denk ook wel dat dit nog wel een staartje zal hebben :p
 

DeletedUser

Guest
Waarom denk je dat er "voorzover mogelijk" staat :rolleyes: CORPS heeft het gewoon beter gedaan dan -[Px]- dat is een feit. Dit is dus echt een kleine zegen voor CORPS. Als jij hier anders over denkt hoef je me daar verder niet mee lastig te vallen, maar ik waardeer je opmerking desalniettemin.
 

DeletedUser15471

Guest
Corps was zeker ook in het voordeel maar ik vind dat PX toch dapper heeft gevochten het is wel de enige stam die niet als een mietje zijn bg's ging veraden om een nap met CORPS te krijgen ze hebben we gewoon keihard doorgevochten maar om eerlijk te zijn CORPS heeft meer volwassenen veel sterkere spelers er zitten ook meer spelers met ervaring tussen eigelijk een ongelijke strijd ik hoop dat er ooit een stam komt die net zo sterk als CORPS is zodat we kunnen zien wat ze echt in de kast hebben hangen

maar een bg tussen Corps en px lijkt me wel ok alle pz heeft wel laten zien dat het geen stam is die billenlikt(sorry ik weet even niet hoe ik het eranders uit moet brengen) van grotere stammen.

ja ik ben niet zo heel goed in leestekens enzo sorry daarvoor.
 

DeletedUser

Guest
Niet zo heel goed? Je bedoelt, ik gebruik ze helemaal niet omdat ik het niet kan... Uit die geitebrei kun je toch helemaal niks halen, tenzij je er 5 minuten op staart...
 

DeletedUser11336

Guest
Niet zo heel goed? Je bedoelt, ik gebruik ze helemaal niet omdat ik het niet kan... Uit die geitebrei kun je toch helemaal niks halen, tenzij je er 5 minuten op staart...

Hahahah:D Goed gezegd en nog waar ook!:p
 

DeletedUser

Guest
Niet zo heel goed? Je bedoelt, ik gebruik ze helemaal niet omdat ik het niet kan... Uit die geitebrei kun je toch helemaal niks halen, tenzij je er 5 minuten op staart...


Hihi,gewoon af en toe er een komma of punt tussen kwakken,
en het leest al een heel stuk beter!
Maakt jou het uit of het op de goede plaats staat
Denk dat menig leraar of lerares Nederlands zich dood zit te ergeren aan
het Nedelands op dit forum!
Als ze het spelen,hahaha
Ach bij ons in de stam zag ik dat er een leraar meespeelde,die is aangestoken door de kids uit zn klas "klasse meester"
 

DeletedUser

Guest
pfff, doe niet zo kinderachtig...

Dit zei ie:

Corps was zeker ook in het voordeel, maar ik vind dat PX toch dapper heeft gevochten.
Het is namelijk de enige stam die niet als een mietje zijn bg's ging verraden om een nap met CORPS te krijgen, ze hebben we gewoon keihard doorgevochten.

Maar om eerlijk te zijn heeft CORPS meer volwassenen, sterkere en meer ervaren spelers.
Het is eigenlijk een ongelijke strijd.
Ik hoop dat er ooit een stam komt die net zo sterk is als CORPS, zodat we kunnen zien wat ze echt in de kast hebben hangen.

Maar een bg tussen Corps en PX lijkt me wel oke, PX heeft laten zien dat het geen stam is die billenlikt (sorry ik weet even niet hoe ik het anders moet zeggen :D) van grotere stammen.
 

DeletedUser

Guest
De voordelen:
Zowel Corps als PX hebben wat kunnen kuisen in hun leden.
Veel PX leden hebben nu wat ervaring bij die ze in andere werelden kunnen gebruiken.

Ook al verbloemden ze de cijfers en de feiten een beetje, PX heeft toch zijn best gedaan. Niet dat ze ooit veel kans hebben gehad.

PX heeft ons de oorlog verklaard om zichzelf te kunnen redden. Want om eerlijk te zijn, wij nemen wel veel plaats in. Nu 7 dagen later stopt PX de oorlog. En aangezien je met twee moet zijn voor een oorlog, zal deze oorlog wel voorbij zijn. Dit is waarschijnlijk een heel verstandige keuze van de PX leiding, aangezien de meeste van hun leden waarschijnlijk geen veeglegers meer hebben staan.

Aangezien door toedoen van Corps PX2 in minder dan een week gevallen is en dat PX - die de oorlog verklaard heeft - na één week de oorlog wenst te stoppen, ga ik er vanuit dat deze als ene kleine overwinning telt voor Corps. Er moet ook nog bij verteld worden dat vele Corps-leden zich nooit echt hebben gemoeid in deze oorlog, die meer een lokaal gebeuren was.
 

DeletedUser15471

Guest
Niet zo heel goed? Je bedoelt, ik gebruik ze helemaal niet omdat ik het niet kan... Uit die geitebrei kun je toch helemaal niks halen, tenzij je er 5 minuten op staart...


?? ben je 5 fzo doe ff normaal man je begrijpt wat ik bedoel de boodschap komt gewoon over er staat geen chinees ik vind dat je niet zo moet zeuren
 

DeletedUser

Guest
Naja in iedergeval...

CORPS heel veel succes verder. Jullie hebben een leuke strijd geleverd...

Leuk om van te leren en mooi om mee te nemen naar het volgende slachtoffer ;)

Ik beloof iedereen dat jullie nog veel van -[Px]- gaan horen haha deze horde wilde schapen en is nog niet klaar... Sterker nog de volgende heeft zich al weer aangemeld! :cool:

Mvg,

DCMan
 
Bovenaan