PX <-> Corps

DeletedUser

Guest
Side 1: CORPS

Side 2: -[Px]-

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames:

Kant 1: 46
Kant 2: 27
Verschil: 19

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 6
Kant 2: 1
Verschil: 5

image.php


Punten totaal van totale overnames:

Kant 1: 271,531
Kant 2: 136,044
Verschil: 135,487

image.php


Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 45,398
Kant 2: 6,956
Verschil: 38,442

image.php


en

Side 1: CORPS

Side 2: ²[Px]²

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames:

Kant 1: 46
Kant 2: 6
Verschil: 40

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 8
Kant 2: 0
Verschil: 8

image.php


Punten totaal van totale overnames:

Kant 1: 271,531
Kant 2: 14,923
Verschil: 256,608

image.php


Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 47,731
Kant 2: 0
Verschil: 47,731

image.php


even apart gedaan. :)
 

DeletedUser

Guest
knap gedaan, alleen hoeveel andere leden van jouw stam hebben overnames geblockt?
 

DeletedUser

Guest
ja lul der maar overheen hahaha


Jou toon bevalt mij echt niet..

Er is geen 1 post van hem waar hij toegeeft dat hij en zijn stam achter staan..


Wist je dat hitler ook zoon toon had en als hij niet kon winnen hij gewoon zelfmoord maakt? (opnieuw beginnen?)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
knap gedaan, alleen hoeveel andere leden van jouw stam hebben overnames geblockt?

niet zo heel veel geloof ik ze zijn meer kwijt dan dat ze hebben tegen gehouden. :D En alle dorpen van hem staan nu leeg (tip) :eek:

maar goed DCMan eist alle VV binnen de stam op :eek: en past dan op hun dorpen snachts voor de aanvallen van CORPS. :rolleyes: rara actie maargoed we zien wel of het 'legaal' wordt gedaan. ;)
 

DeletedUser

Guest
Hoort eigenlijk meer bij grappige aanvallen. 4 edels. Had hij ze afzonderlijk gezonden had hij een dorpje kunnen winnen.


Aanvaller: mastermikeyboy
Dorp: Cybertron (447|529) K54

Aantal: 1945 3250 0 0 1000 0 0 1577 0 0 1 4
Verliezen: 292 487 0 0 0 0 0 188 0 0 0 1
 

DeletedUser

Guest
Pilydor
niet de namen zetten van de PX lid. :p Dan wordt hij ontslagen want zo gaan ze te werk. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Pilydor
niet de namen zetten van de PX lid. :p Dan wordt hij ontslagen want zo gaan ze te werk. :eek:

Ik ben dat tegen gekomen met Smiley69. Ik had eigenlijk al zijn dorpen gecleared (was er dan ook 2 volle vegen op verloren). Ik was ze nu één voor één aan het edelen. Smiley69 is toen ontslegen uit PX omdat hij de statistieken negatief beinvloedde. Het is natuurlijk een strategie als een ander hé :)

Misschien een klein overzichtje om het wat te staven:

12.05.
09:03 king marti heeft de stam verlaten.
11.05.
21:41 Santinodk is door Obliksem ontslagen.
11.05.
20:58 bavoke1 is in de stam toegetreden.
11.05.
18:36 eljoex is door Obliksem ontslagen.
11.05.
18:36 Gunshin is door Obliksem ontslagen.
11.05.
18:36 Smiley69 is door Obliksem ontslagen.
11.05.
18:35 Aussie is door Obliksem ontslagen.
11.05.
17:52 bavoke1 is door Obliksem uitgenodigd.
11.05.
10:22 jeroenapd3 is door Obliksem ontslagen.
10.05.
11:59 king marti is in de stam toegetreden
 

DeletedUser

Guest
Ik ben dat tegen gekomen met Smiley69. Ik had eigenlijk al zijn dorpen gecleared (was er dan ook 2 volle vegen op verloren). Ik was ze nu één voor één aan het edelen. Smiley69 is toen ontslegen uit PX omdat hij de statistieken negatief beinvloedde. Het is natuurlijk een strategie als een ander hé :)

Misschien een klein overzichtje om het wat te staven:

12.05.
09:03 king marti heeft de stam verlaten.
11.05.
21:41 Santinodk is door Obliksem ontslagen.
11.05.
20:58 bavoke1 is in de stam toegetreden.
11.05.
18:36 eljoex is door Obliksem ontslagen.
11.05.
18:36 Gunshin is door Obliksem ontslagen.
11.05.
18:36 Smiley69 is door Obliksem ontslagen.
11.05.
18:35 Aussie is door Obliksem ontslagen.
11.05.
17:52 bavoke1 is door Obliksem uitgenodigd.
11.05.
10:22 jeroenapd3 is door Obliksem ontslagen.
10.05.
11:59 king marti is in de stam toegetreden

Wat boeien die statistieken? :rolleyes: Als je ze nu gaat 'aanpassen' ofniet. De beste wint en de slechte herbegint..
 

DeletedUser

Guest
Wat boeien die statistieken? :rolleyes: Als je ze nu gaat 'aanpassen' ofniet. De beste wint en de slechte herbegint..

Met slechte statistieken kun je je stam niet samen houden ;-) Niet dat veel PX spelers buiten DCman hier op dit forum komen, laat staan dat ze TWstats kennen.
 

DeletedUser

Guest
Wat boeien die statistieken? :rolleyes: Als je ze nu gaat 'aanpassen' ofniet. De beste wint en de slechte herbegint..

nou, dat px nogal veel leden ontslaat midden in een oorlog waarin we wel kunnen stellen dat ze aan de verliezende hand zijn en dus alle hulp kunnen gebruiken.
 

DeletedUser

Guest
nou, dat px nogal veel leden ontslaat midden in een oorlog waarin we wel kunnen stellen dat ze aan de verliezende hand zijn en dus alle hulp kunnen gebruiken.

Nee ze nemen de beste leden van hun opleidingstam aan en die wordt opgeheven. :D verder zijn geen enkel lid buiten PX die solliciteren. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Nee ze nemen de beste leden van hun opleidingstam aan en die wordt opgeheven. :D verder zijn geen enkel lid buiten PX die solliciteren. :eek:


Klopt de opleidingsstam zit f=door zijn tijd heen... Eigenlijk eergisteren al. Maar naar beraad hebben we toch besloten de opleidingsstam op te heven...

Ik kan mezelf wel gaan voorliegen en denken dat het helpt om die 40 leden erbij te houden maar dat werkt niet.

We doen het als 1 stam... Is CORPS beter dan zijn ze beter en zou ik dat ook erkennen. Maar we hebben in 3 dagen 34 edelmannen verpletterd van CORPS (alleen al 10 van Amur-Ra) dus van een (wat het eerder werd genoemt) "walk-over" is zeker geen sprake!

Rang Naam Verslagen
1 Corps Tribal Warriors 3,06 Mio.
2 Infected mushroom 2,81 Mio.
3 Purposeful Xtermination 2,64 Mio.

Dit is excl. de opleidingsstam want die is exit dus ergens doen we het toch wel goed... Maar ach zoals ik net ook al zei... Er zou niemand zijn hier die mij zou zeggen of motiveren om door te gaan of dat we goed bezig zijn... Ja weet je wie??? Amur-Ru vanmiddag in een mededeling!
 

DeletedUser9420

Guest
K.C. ga jij alsjeblieft niet praten over TERUG KRABBELEN! Eerst een BG met ons aangaan! En zeggen

YEAH WE GAAN SAMEN CORPS PAKKEN!!! Ja ik ben er helemaal klaar voor etc etc... En CORPS bied je een NAP aan en jij zegt: Ja is goed! Wat is dan terug krabbelen!
EInde BG klopt inderdaad, maar dat hebben we zelf besloten en niet iemand anders. En als ik dit hier zo allemaal lees ben ik daar o zo blij om :D
BTW, quote me even waar ik zeg dat we CORPS gaan pakken. Kan t me even niet herinneren.


En kom nou niet praten van "Ja maar jullie waren slecht georganiseert!" En dat soort Bullshit want als dat de reden zou zijn zou je mij vragen hoe of wat.

Tevens heb ik je een plek in de stam aangeboden om 3 dagen mee te lopen zodat je dingen zelf kon ervaren. Maar nee je vertrouwt op je "Betrouwbare cantacten!" Ga toch weg man...
Nee, ga nog niet weg. Vind trouwens dat je fel reageert nu ineens... kan me een andere mededeling herinneren waar je iets liever was....

come on zei:
DCMan op 08.05. om 21:50 uur
Wat moet ik doen om te zorgen dat we weer bondgenoten worden ?


Denk eens na wat voor zwakke stam je zo meteen zelf heb?! Je hebt allemaal mensen die bhoe bhoe gaan huilen op het forum van "Lieve KC mag ik please niet aanvallen! Ik kan je wel 100 zwaard aan ondersteuning geven..." Laat me toch niet lachen!
Hmm, als ik dus al jou vluchtelingen aanneem krijgen wij een zwakke stam. Betekent dus dat in jou stam nu allemaal zwakkelingen zitten ?? Nice one DCMan... En nogmaals, we hebben jouw (ex)leden niet nodig.
 

DeletedUser

Guest
EInde BG klopt inderdaad, maar dat hebben we zelf besloten en niet iemand anders. En als ik dit hier zo allemaal lees ben ik daar o zo blij om :D
BTW, quote me even waar ik zeg dat we CORPS gaan pakken. Kan t me even niet herinneren.


Nee, ga nog niet weg. Vind trouwens dat je fel reageert nu ineens... kan me een andere mededeling herinneren waar je iets liever was....




Hmm, als ik dus al jou vluchtelingen aanneem krijgen wij een zwakke stam. Betekent dus dat in jou stam nu allemaal zwakkelingen zitten ?? Nice one DCMan... En nogmaals, we hebben jouw (ex)leden niet nodig.


Ik vind het grappig dat je aangeeft dat ik ook mails stuurde waar ik liever was :p

Eigenlijk ben ik ook een heel lief mannetje haha... :D
Alleen ik heb zoooo geen zin in dat 1 kantige verhaal de hele tijd...

Die mannetjes die zooooo uit de hoogte doen. Die zichzelf en elkaar zo goed vinden... En hier serieus op elkaars berichten zitten te geilen...

Zegt 1 van de knakkers hier boven: "DCMan de manier van hoe je praat staat me niet aan." of weet ik veel wat...

Leg mij nou serieus eens uit wat voor relevante informatie dat is?

Wat is probeer aan te geven is. Probeer dingen realistisch te bekijken op een leuke manier en zorg ervoor dat je ook soms een lach op je gezicht hebt!

Maar ja zou wel weer aan mij liggen hahahaha...
 

DeletedUser

Guest
probeer hem maar niet te begrijpen dcman is iemand die als ze een oorlog winnen tegen de hele server roept dat ze de beste zijn, als ze het slecht doen in een oorlog roept dat ze geweldig zijn omdat ze het zo lang hebben volgehouden als ze verliezen dingen als de leider van de andere stam voor de gek houden met een vv zonder resultaat presenteert als grote overwinningen en zich dan afvraagt waarom niemand hem toe juicht.

@dcman: even een uitleg waarom mensen jou haten:

1. we willen niet weten wat jij grappig vind
2. je laat nooit je lieve kant hier zien, hooguit eentje die nogal nep is en snel omslaat (niet dat jij dat merkt schijnbaar), dus die uitspraak is nogal arogant.
3.die mannetjes die zo uit de hoogte doen zijn de leiders van de nummer 1 stam die een oorlog aan het winnen zijn die hier besproken wordt, zelfs als ze dan uit de hoogte doen, laat ze en verover hun dorpen en doe dan zelf uit de hoogte.
4. hij staat mij ook niet aan....
5.dat het nogal eritant is en dat ze willen dat je anders gaat praten, alle leiders van top-stammen komen hier (en wat anderen zoals jij) en als die jou eritant vinden bereik je nooit iets, anders zou je wss nog met corps kunnen praten over een wapenstilstand, nu ga je vernietigd worden en je leden ook, die worden van je gedrag de dupe.
6. jij denkt zelf dat je de oorlog aan het winnen bent en gedraag je als een (nogal arogante) overwinnaar, jij bent degene die niet realistisch is, en mensen uitlachen is niet iets positiefs.
7. duidelijk

kortom: jij behoort tot het zieligste type noobs dat er op deze server te vinden is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
probeer hem maar niet te begrijpen dcman is iemand die als ze een oorlog winnen tegen de hele server roept dat ze de beste zijn, als ze het slecht doen in een oorlog roept dat ze geweldig zijn omdat ze het zo lang hebben volgehouden als ze verliezen dingen als de leider van de andere stam voor de gek houden met een vv zonder resultaat presenteert als grote overwinningen en zich dan afvraagt waarom niemand hem toe juicht.

@dcman: even een uitleg waarom mensen jou haten:

1. we willen niet weten wat jij grappig vind
2. je laat nooit je lieve kant hier zien, hooguit eentje die nogal nep is en snel omslaat (niet dat jij dat merkt schijnbaar), dus die uitspraak is nogal arogant.
3.die mannetjes die zo uit de hoogte doen zijn de leiders van de nummer 1 stam die een oorlog aan het winnen zijn die hier besproken wordt, zelfs als ze dan uit de hoogte doen, laat ze en verover hun dorpen en doe dan zelf uit de hoogte.
4. hij staat mij ook niet aan....
5.dat het nogal eritant is en dat ze willen dat je anders gaat praten, alle leiders van top-stammen komen hier (en wat anderen zoals jij) en als die jou eritant vinden bereik je nooit iets, anders zou je wss nog met corps kunnen praten over een wapenstilstand, nu ga je vernietigd worden en je leden ook, die worden van je gedrag de dupe.
6. jij denkt zelf dat je de oorlog aan het winnen bent en gedraag je als een (nogal arogante) overwinnaar, jij bent degene die niet realistisch is, en mensen uitlachen is niet iets positiefs.
7. duidelijk

kortom: jij behoort tot het zieligste type noobs dat er op deze server te vinden is.

Amen, ik heb opzich niks tegen PX maar wel iets tegen de stamleiding en dat komt onder andere door DCMan. ;)
 
Bovenaan