Profielplaatje; .Oré Fiora | 2 Premium Punten

DeletedUser16256

Guest
Tomen , hij ript niet , hij doet er nog 1 filter bovenop , en een border. Hij kan er niet meer tijd aan besteden , want hij zit te lang te zoeken naar een mooie stock , anders kan hij niet meer winnen :eek:...
iCake , leer photoshoppen , want je ben hier veel mensen aan het oplichten.
Zielig !

Kerel, wat iCake maakt is mooi ... dat jij daarentegen niks/mindergewaardeerde werken maakt, hoeft nog niet te zeggen dat je je frustratie op hem moet uiten :)
 

DeletedUser

Guest
Kerel, wat iCake maakt is mooi ... dat jij daarentegen niks/mindergewaardeerde werken maakt, hoeft nog niet te zeggen dat je je frustratie op hem moet uiten :)

Echt hee, how cares dat hij er weinig aan doet,als het een mooi geheel is,is dat goed genoeg,het enige minpuntje (maar waar hij al mee gestopt is sinds het ontstaan van iCake) is dat hij andere mensen altijd opmerkingen over de dingen gaf die hij nu zelf doet.
 

DeletedUser

Guest
Lol, die van icake is gewoon rip, die c4d plaats je niet zomaar in een paar minuutjes precies mooi met de weg:rolleyes:. Vind t best als jij hiermee je premium verdient maar het maakt je nog geen goede photoshopper want je eigenlijke werk is zwak.
 

DeletedUser32726

Guest
De plaatjes van iCake kan ik op mijn profiel zetten, bij die van Quarva en ZhangLiao komt er een melding dat er alleen PNG, ... kan geplaatst worden, kunnen deze even hun plaatje aanpassen?
 

DeletedUser

Guest
Fiora.png


Dit MOET png zijn.
 

DeletedUser9556

Guest
Heb er idd niet heel veel tijd aan besteed, maar jullie mogen zelf jullie stocks zoeken, deze stock had ik al een tijdje dus.

Hier nog 2 :

En ja, je vond die met die ene stock mooi, dus heb ik ook zoiets voor jou gemaakt :p

2qn4exk.jpg


r26vi9.jpg

Fiora.png


Dit MOET png zijn.

Kan je die onderste van iCake en die ene van Zhangliao ook maken met GIMP?

Is dit dan met een gradient met regenboogkleur? Zoja, hoe krijg je hem dan zo scherp...

Of doe je het anders? Iemand tips?



EDIT: sorry, zag niet dat bob er ook al naar vroeg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan