Profielplaatje; .Oré Fiora | 2 Premium Punten

DeletedUser32726

Guest
Als er iemand nog iets wil/gaat maken, even zeggen hier dan, anders kies ik een winnaar, of winnaars.
 

DeletedUser

Guest
axenop.jpg


Hij is niet zo mooi -_-'
Maja xD
 

DeletedUser

Guest
Tis ook niet zo goed gelukt :p
Maja.. twas pas 2de keer dat ik die dingen maak in een plaatje xD

en de 1ste keer was het zwaar mislukt, nu valt wel mee :p

Edit: @iCake, ik wil je stock wel eens zien van je 1ste plaatje ^^
 

DeletedUser

Guest
Wow we jatten sinds kort allemaal het lettertype (GEOSANSLIGHT!! IEDEREEN OPZOEKEN ) van iCake ;)
 

DeletedUser

Guest
Maar wat is je Stock nou???
want heb zo'n gevoel dat je er niet heel veel tijd aan hebt besteed...
ook omdat je het 12Min na de vraag poste :p

Ik ook niet waarschijnlijk dikke rip of een filtertje zoals gewoonlijk icake.
 

DeletedUser

Guest
Maar wat is je Stock nou???
want heb zo'n gevoel dat je er niet heel veel tijd aan hebt besteed...
ook omdat je het 12Min na de vraag poste :p

Heb er idd niet heel veel tijd aan besteed, maar jullie mogen zelf jullie stocks zoeken, deze stock had ik al een tijdje dus.

Hier nog 2 :

En ja, je vond die met die ene stock mooi, dus heb ik ook zoiets voor jou gemaakt :p

2qn4exk.jpg


r26vi9.jpg
 

DeletedUser

Guest
Nou, ik moet je daar een beetje ongelijk in geven tomen, vindt dat hij neit altijd ript of enkel een filtertje, hij kan ook mooie dingen maken ^^

alleen volgens mij is het nu enkel iets in de richting van tekst...
en aangezien hij zwijgt terwijl wij het al 4/5 keer hebben gevraagd geeft mij de bedenkingen dat we wel eens juist kunnen zijn :p

Edit: Hij heeft gesproken :p
 

DeletedUser

Guest
Nou, ik moet je daar een beetje ongelijk in geven tomen, vindt dat hij neit altijd ript of enkel een filtertje, hij kan ook mooie dingen maken ^^

alleen volgens mij is het nu enkel iets in de richting van tekst...
en aangezien hij zwijgt terwijl wij het al 4/5 keer hebben gevraagd geeft mij de bedenkingen dat we wel eens juist kunnen zijn :p

Edit: Hij heeft gesproken :p

Dan nog die 2de is ook tekstdrop dus rip die heb ik al vaker gezien en anders waarom durft ie die ene stock niet te geven.
 

DeletedUser

Guest
Dan nog die 2de is ook tekstdrop dus rip die heb ik al vaker gezien en anders waarom durft ie die ene stock niet te geven.

tis geen rip.

en de andere stock, heb ik van iemand ingame, van imageshack, dus geen flauw idee of het een rip is -.-
 

DeletedUser

Guest
tis geen rip.

en de andere stock, heb ik van iemand ingame, van imageshack, dus geen flauw idee of het een rip is -.-

Heb hem ook op google zien staan... met die kleuren enzo volgens mij... maja :p
 
Bovenaan