Problemen in F!x.?!?

Reactiescore
201
Flip beweert dat er meerdere accounts intresse hadden in een nieuwe stam.
Als dat zo is dan lijkt er toch een probleem met wat diepere wortels dan turtles hier laat uitschijnen.
Ben alvast benieuwd wat er binnen f!x op til staat want er waait alvast wat rond.

ik heb helemaal niets beweerd? waar haal je dit verzinsel vandaan
 
Reactiescore
290
Je beweert in je PM's naar grommende dat Panda wellicht mee zal overstappen.
 
Reactiescore
201
oh kijk, dan waren de vermoedens dat het Filip was wel juist.

Anyway, laatste wat ik hier op zal antwoorden aangezien je te blind bent om je fouten in te zien.
Er is gestemd om jou te kicken. Er was welgeteld 1 persoon tegen. 33 personen voor. Dan ga jij mij mogen uitleggen waarom ik een dictator zou zijn?

Overigens, je was bezig met je stamleave plannen, terwijl je mij continu aan het vragen was wanneer je dorpen kreeg (1). Je was aan het pushen zelfs om er leeg te zetten voor je. Helaas waren je plannen al uit de doeken, en hebben we dit dus grondig onderzocht alvorens conclusies te trekken.
Het bewijs is zwart op wit. Ik kan gerust pms van jou posten waarin je letterlijk pusht om dorpen van greg te mogen edelen.

Filip, mss moet je eens leren wat wel kan en wat niet kan. Ik heb het gevoel dat je dat nog altijd niet kent. W64, w69 en nu ook op w74 bewijs je precies wat ik bedoel.

Voor jullie is er ook aangevallen, voor jullie zou er ook gewoon os gelopen hebben, voor jullie is er ook talloze vv gedaan, vooral voor je mb's. Oh en wie heeft 80 procent van die vvs in de nacht gedaan voor je? Jup, dat was ik. Dus dat is ook gewoon geen goede argumentatie.
Filip je hebt het vuil gespeeld en je leert niet uit je fouten. Ga zo door, en ik laat gewoon je NAP vervallen. Je bent echt mijn geduld aan het testen en dat pik ik niet. De NAP staat er uit respect voor Andy, Tonny en Sander. Maar daar heb ik onderhand wel spijt van puur dankzij jou manier van stoken, leugens verspreiden en jezelf als de gedupeerde laten overkomen. Dat heb je gewoon aan jezelf te danken. En ja, die beslissing voor die NAP heb ik genomen. Niet de stam aangezien daar grotendeels van de mensen op tegen waren.

Bij deze, mijn laatste bericht over dit onderwerp. Wat een leugenaar ben je toch Filip. Man man man

1* Incorrect

Jah Lion 30.07.20 14:59
Dag geommende,


Een hele wereld lang hebben wij tegen elkaar gespeeld en elkaar telkens opnieuw aan de tand gevoeld.

Gezien de ontwikkelingen die planet heeft gemaakt, en de tekortkomingen bij onze huidige leiding spelen wij met het idee om een nieuwe stam op te zetten met een sterk cluster en met toekomstperspectief voor spelers die in het verleden achteruitgeschoven werden.

Dit alles zit nog in kinderschoentjes en ik heb zelf nog niets concreets uitgewerkt. Maar ik zou een doorstart willen maken met geheel story, panda en een deel van ad. Waaronder TimeDoesMatter.

Lijkt je dit wat om hier deel van uit te maken?

Jah Lion 30.07.20 15:16
Kunnen onze edels vertrekken? Wij staan al 2 maanden stil en begint flink demotiverend te worden

Jah Lion 30.07.20 15:56
Top! Gregory verliest gewoon dorpjes aan story!

We Like Turtles. 30.07.20 15:57
Die komen gewoon terug.

Met vriendelijke groet
___________________________________
Jamie|We Like Turtles. W64|W69|w74

I'm a Turtle, like RAWRRRR and stuff.

Jah Lion 30.07.20 15:58
Zetten wij er edels achteraan?

We Like Turtles. 30.07.20 16:04
Nee. Even mee wachten. Aangezien jij niet meer in de stam zit, kunnen we je niet helpen ossen. Word een heuze recapwar.


Met vriendelijke groet
___________________________________
Jamie|We Like Turtles. W64|W69|w74

I'm a Turtle, like RAWRRRR and stuff.

Jah Lion 30.07.20 16:21
Tdz pakt dorpje eerst en erna wij

We Like Turtles. 30.07.20 16:21
Dan kunnen we je alsnog niet deffen, aangezien er dan weer closerange recaps lopen.

Met vriendelijke groet
___________________________________
Jamie|We Like Turtles. W64|W69|w74

I'm a Turtle, like RAWRRRR and stuff.

Jah Lion 30.07.20 16:24
Hoe wil je gaan interen, als er geen dorpen kunnen genomen worden?

Tdz stuurt edels op de dorpen, en wij edelen die in de nacht weer van tdz over en stuurt gewoon def erheen van gregory

We Like Turtles. 30.07.20 16:32
Def blijft niet staan als je niet in de stam zit, dat is t hele punt

Jesse

Jah Lion 30.07.20 16:53
Ja dus...
Dat is net de reden dat tdz dat dorp pakt he

Zoals je kan zien zit er een kwartier tussen laatste maal vragen naar intern van gregory en eerste maal effectief PM contact om te polsen naar andere mogelijkheden elders.
Van mij mag jij beweren wat je wil hoor, maar tot moment dat jij ons de volgende ochtend uit de stam kickte was er helemaal niets concreets voor ons.
Wanneer het vertrouwen WEG is in jou, NADAT wij al WEKEN door JOU aan het lijntje worden gehouden.
en ONZE toekomst en groei BINNEN F!X bijgevolg NIET gegarandeerd wordt.
Eenieder andere speler zou hetzelfde doen, het is door het toedoen van de samenloop van omstandigheden (lees: het niet voldoende ondersteunen/communiceren van onze stamleiding) dat die PM naar grommende tijgers uiteindelijk effectief verstuurd werd.
Had er anders met ons omgegaan geweest binnen F!X, dan speelden wij nu gewoon mee top 30, stond AATP een stuk verder dan die nu staat en liepen onze clears wellicht nu mee met die van andere stamleden op de vijand.

Ik vind het dus enorm vreemd dat jij kan weten wat wij gaan doen, nog voor we er eigenlijk zelf al wat van wisten.


Tot slot.
Ja jij hebt VV's ed. gedaan voor ons, heb ik gezegd dat dat niet zo is? ik probeer jou namelijk niet af te schilderen als egoïstisch
Je probeert me als persoon af te schilderen als een regelrechte stabber, met absoluut geen hart voor zijn stam. dit terwijl net het tegendeel waarheid is.
Op W64 heb ik persoonlijk ons account tot 2x toe voor 100% leeg gezet, het was onze LC die mee aan het deffen was tijdens de allereerste massa, het was onze def die gedurende de hele wereld uit stond, puur omdat wij niet close safe aan het front hadden hebben wij de ODS 1 trofee niet kunnen pakken.
W66 en 69 zelfde verhaal maar ben ik ermee gestopt nadat het enige waar we goed voor waren is Aanvallen sturen voor een ander, en def sturen voor een ander.
deze wereld ben ik dan ook speciaal core gestart, om nog maar eens te bewijzen wat ik ook op offensief en tactisch vlak voor een stam kan betekenen.
Het klopt dat ik in eerste instantie dan ook niet blij was met een verplichte jump naar de rim, omdat dat ons in krak dezelfde positie zou brengen als eerdere werelden.


Verder is EN BLIJFT het een kromme gedachtegang om onze edellijn op te geven aan een mb met 7 vrije edels, terwijl die 30 dorpen moest gaan internen.
en ons naar de rim te verkassen, met een vele malen grotere edellimiet en volle dorpen.
Bewijs hiervoor ligt ook gewoon voor je op de map. had je ons niet naar de rim willen sturen, dan had je nu een AATP account met 85dorpen, een JL account met 55-70 dorpen, een hrieps die eindelijk goed zou liggen, een chaos start in de rim, pasja die niet zo gezet zouden zijn als ze nu zijn.

als leider kan en mag je fouten maken, daar leer je uit. maar het advies en bevindingen gewoon in de wind slaan van je leden is wel een grove fout hoor. je had op zijn minst dingen in overweging kunnen nemen, en de voor en nadelen ervan met elkaar afwegen.
 
Reactiescore
201
Je beweert in je PM's naar grommende dat Panda wellicht mee zal overstappen.

Ik heb tijden goed contact gehad met panda, toen we daar eenmaal lagen, klopt. de samenwerking met panda is ook altijd mooi verlopen.
Wanneer er dan uiteindelijk een stam gevormd zou geweest zijn, had ik er panda inderdaad graag bij gehad.

De overstap zou echter wel uit interesse moeten komen vanuit zijn kamp, waar ik wel vertrouwen in had.
eenmaal stam een beetje vorm zou krijgen en hij offensief tegen ons geen of weinig hulp van f!x zou krijgen dan ...
was die interesse er niet gekomen, had dat ook geen ramp geweest, wel had het de vormgeving van de stam een stuk moeilijker gemaakt.

Ik ging er dus -misschien niet geheel terecht- van uit dat panda na verloop van tijd zijn kar zou keren, en aansluiten bij ons

Panda zelf heb ik persoonlijk één keer verteld hoe ik me voelde binnen de stam.
 
Reactiescore
743
Filip Filip Filip, je lijkt net Coruscant 2.0 met je caps en vetgedrukte woorden. Je vraagt en pusht zelfs 15 minuten na je pm naar Grommende om dorpen van Gregory te kunnen pakken /recappen. Dat is het hele punt.

Filip, jij bent degene die gekickt is omwille van je gedrag. Je denkt continu dat iedereen het account Jah Lion viseert. Je probeert je continu in een slachtoffer rol te verschuilen, terwijl dat de werkelijkheid duidelijk weer geeft dat er met jou niet te praten valt. Het account was gekickt. MB Chaos vulde jullie lijn in. Die belofte is gemaakt, en die belofte zijn we na gekomen. Dat is toch dood normaal.
Hierna heb ik met Tonny en Andy gesproken en hebben we afgesproken dat Jah Lion terug mag, maar om dan een eigen lijn te hebben moesten ze de rim naast Panda in. Na gepuzzel en gesprek op gesprek zijn we een akkoord bekomen waarin ook stond dat jij niet terug zou komen op het account Jah Lion, wat je overigens stiekem dus wel gedaan hebt. In mijn ogen ben jij puur terug gekomen om F!x van binnenuit kapot te maken met al je gesteuk en je laatste acties.
Op wereld 69 heb jij ook voor een slechte sfeer gezorgd intern. Zodra het niet gaat zoals jij wilt, blame je iedereen dat ze je niet helpen, of geen beloftes nakomen terwijl de enige echte reden bij uzelf ligt.

Er is een reden dat Andy, Tonny en Sander hun voor een volle 100 procent afkeren van uw acties. Hier op het AF kom je doen alsof je een o zo groot slachtoffer bent van de almachtige dictator Jamie maar op elk topic is er gestemd geweest. Elke beslissing is gestemd door de stam met zo goed als elke keer een grote meerderheid. Daarnaast stonden jullie altijd vrij om een tegenvoorstel te doen. Jij hebt dat maar 1 keer gedaan, wat om heel eerlijk te zijn nergens op trok. Ik heb de stam laten stemmen op uw zowel uw ding als op mijn ding. Ik heb zelfs niet vermeld wat van wie is. Dus die stemming was volkomen legit. De enige stemmen die jij kreeg was een foute stem van Panda, je eigen stem en 2 mbs waar ik nog tegen gezegd had dat hun niet moeten stemmen.

Je bent een zwakke speler Filip met weinig morele waarden van zodra je iets niet meezit. Vanaf dat punt valt er met jou niet meer te werken en ga je zowel overal dwars liggen als bij elk acc stoken zodat de stam uit elkaar zou vallen en jij je zogenoemde wraak hebt (zoals je in pm die je verwijderde nadat je me blokkeerde waarschuwde dat je me nog zou terug pakken, niet waar Filip?)

Ik heb echt super veel medelijden met Zz, wiens accountnaam je nu gewoon verpest hebt. Ook heb ik super veel medelijden met Andy, Tonny en Sander aangezien hun harde werk op het account en voor het account nu door jou volledig teniet gedaan zijn! Doe zo verder Filip en je word een Martijn (UT) 2.0.
 
Reactiescore
201
Filip Filip Filip, je lijkt net Coruscant 2.0 met je caps en vetgedrukte woorden. Je vraagt en pusht zelfs 15 minuten na je pm naar Grommende om dorpen van Gregory te kunnen pakken /recappen. Dat is het hele punt.

Ik gebruik die CAPS en vetgedrukte om het geheel wat overzichtelijker te maken, de KEY words dus. Als het voor jou makkelijker begrijpen is door dit soort schrijfstijl aan een ander persoon te linken kan ik daar niets op tegen hebben, integendeel! ik juich je drang om me te willen begrijpen graag toe!
Maar na die eerste zin te hebben geschreven redeneer je alsnog helemaal fout.

Filip, jij bent degene die gekickt is omwille van je gedrag. Je denkt continu dat iedereen het account Jah Lion viseert. Je probeert je continu in een slachtoffer rol te verschuilen, terwijl dat de werkelijkheid duidelijk weer geeft dat er met jou niet te praten valt.

Ik dacht helemaal niet dat jij ons viseerde? wij waren tenslotte slechts een pion in jouw schaakspel. geen belangrijk iets, waarmee je het spel zal gaan winnen... (volgens jou dan)
toekomst zal uitmaken of 'die pion' die je maar al te graag opofferde, ook effectief een doordachte zet was geweest.
Slachtofferrol is een groot woord, maar ik denk inderdaad dat de nalatigheid van jou een grote rem was op zowel onze groei, als die van je eigen stam.
bekijk het kaartje maar even en vergelijk dat eens met een maand geleden.
030056516bf28e4f70ad295f1b03527a.png

3a05c939992ea708fe7a0840240c0a91.png

Bedenk daarbij dat pasja op het eerste kaartje ongeveer dezelfde grote besloeg als mij en AATP samen. pasja was destijds by far te mooiste opportuniteit om core te winnen tegen Planet, nu zal dat een heel stuk moeilijker worden om daar nog groot terrein te gaan winnen.
Een grote fout die je hebt gemaakt early game,
Verder lieten 'jouw populaire lijnen' ons enkel toe om zuid te edelen.
iets wat onmogelijk was voor ons, gezien onze solo grote. Aangezien dat wij ook alleen maar zuid mochten edelen en je AATP en OLT nog boven ons lijnen had beloofd.
Je hebt je kans op zuidwest core al verkeken, nog voor je lijnen erdoor waren.

Over de rim kan ik ook nog een heuse boek schrijven, maar zal het beperken tot je lumineuze 'idee' om ons ongeveer thv c53 (en dan nog liefst zo dicht mogenlijk tegen AAO aan) te laten huizen. (voor de mensen die AAO niet weten liggen op de map zet een dot in het midden van C53, zuidwesten van die dot)
We zouden dan ongeveer thv panda de rim in moeten gaan - om daar vervolgens alles clean te edelen - zuid te trekken - terwijl we noord lekker makkelijk laten internen door OLT en Savior en wij dus alweer acheruit vooruit aan het wandelen zijn. ik persoonlijk was geen fan van dit voorstel, maar heb me daarin gevoegd en heb het laten begaan.
we zouden dus alweer alle dorpjes in de rim mogen gaan uitbouwen voor de rest van de stam zonder dat daar het nodige begrip en respect voor in return kwam.

. in weze was het idee voor een extra rimspeler niet slecht, alleen wilde je de foute speler op de foute plaats (Chaos had zich in die rol prima kunnen uitleven. hij was nog 'klein en had geen problemen in de rim met 'moraal en 1:20 regel)

Het account was gekickt. MB Chaos vulde jullie lijn in. Die belofte is gemaakt, en die belofte zijn we na gekomen. Dat is toch dood normaal.

Waarom slaag je er wel in om je beloftes aan een mb na te komen, en je het vervolgend zo laat afweten bij een goede stamspeler?

Hierna heb ik met Tonny en Andy gesproken en hebben we afgesproken dat Jah Lion terug mag, maar om dan een eigen lijn te hebben moesten ze de rim naast Panda in. Na gepuzzel en gesprek op gesprek zijn we een akkoord bekomen waarin ook stond dat jij niet terug zou komen op het account Jah Lion, wat je overigens stiekem dus wel gedaan hebt. In mijn ogen ben jij puur terug gekomen om F!x van binnenuit kapot te maken met al je gesteuk en je laatste acties.

Ik ben voor alle duidelijkheid niet terug gekomen om f!x kapot te maken van binnenuit, ik heb ook niet eens zoveel gestookt als je laat uitblijken, het enige wat ik heb gedaan is dit naar panda sturen, terloops in een PM van om en bij de 500 berichten.
Let hierbij op de datum en uur, en vergelijk deze met de eerdere PM's die op het forum te lezen waren
Jah Lion 30.07.20 15:16
Al eens met de gedachte gespeeld om niet met fix verder te gaan toevallig?

Jah Lion 30.07.20 15:22
412|466

Kunnen jullie hier tijdelijk een stackje in kwijt?

panda6forever 30.07.20 15:24
eigenlijk niet bij stilgestaan. van?
ik kan je straks deffen is op de terugweg

Jah Lion 30.07.20 15:30
Wij worden hier echt gek van de manier er met onze voeten wordt gespeeld.
Eerst moeten we naar de rim jumpen, dan weer gregory internen en nu moeten we weer helft van de intern aan turtle gaan geven omdat die ook gregory wil gaan internen om mee hier te fronten op story?

Heb de indruk dat die heel veel wil internen

panda6forever 30.07.20 15:33
Heb je volledig gelijk in.

Jah Lion 30.07.20 15:36
Daarom.

Speel met de gedachte om samen met TDM en story een stam op te zetten.
Heb de indruk dat we daar veel meer resultaat gaan boeken dan met het huidige fix

panda6forever 30.07.20 15:49
niet heel drastisch maatje?
Als jij Greg kunt internen heb je toch ook plots een groot account die je verdient na al je inspanningen. Plus we blijven buren en kunnen elkaar helpen.

Jah Lion 30.07.20 15:52
Ja dat zou zijn als jamie niet gisteren met het volgende aan kwam zetten.

Jah Lion 30.07.20 15:53
turtle jamie zei:
Ja ik heb vv. Ik moet wel bekennen dat we even gaan wachten met fanatiek te edelen. We gaan namelijk een stemming openen voor 4 nieuwe recruits waardoor alle lijnen gaan aanpassen. Je gaat wss een stuk panda en een stuk greg krijgen ipv volledig greg. De reden: Ik kom die kant op gejumpt :D

panda6forever 30.07.20 15:53
zorg dat je straks on bent spreken we verder ben eerst achter me kindjes

panda6forever 30.07.20 16:20
ben r terug

Jah Lion 30.07.20 16:21
Ja doe even je bevindingen dan...
Ik ben ondertussen nog even een plafondje aan het steken

panda6forever 30.07.20 16:23
Ik heb ook net plafond gestoken. ben zelfstandig xp

ik versta je frustratie man zeker na al dat werk je hierin hebt gestoken en voor dit alleen al heb ik massa respect voor je.

maar als je Greg interned zit je toch weer op schema? of is het echt turtle dat tegenzit?

Jah Lion 30.07.20 16:25
Heb je gelezen wat die nu weer van plan is?

Wij zouden ook deel van jou moeten gaan internen...
Allemaal erg omslachtig als je het mij vraagt en ABSOLUUT geen vooruitgang in de stam

Jah Lion 30.07.20 16:26
Had je nu nog def voor ons 014?

panda6forever 30.07.20 16:28
daar geef ik je gelijk in maar overnemen van mij zit er wel niet in . kunt er toch even over praten. Ja ik kijk eens of ze al terug zijn. moet nog def hebben om je dorp vannacht van die kybr ook te deffen é

panda6forever 30.07.20 16:31
rond 20u30 begint het terug te komen

Jah Lion 30.07.20 16:54
Ja klopt... en dat dacht ik dus ook... ze gaan altijd maar overal van uit dat het goed is... maar vragen niet eens even wat je er van vindt

panda6forever 30.07.20 16:57
mocht ik jou zijn zou ik eens luisteren hoe die het exact ziet. en ben je niet akkoord open staan voor discussie.

Jah Lion 30.07.20 16:58
Heb ik al gedaan.
Wij zouden ongeveer half gregory internen + 10 tal van jouw dorpen.
Jij zou dan weer beetje meer naar de rim moeten verschuiven (waar wij nu dus liggen

panda6forever 30.07.20 16:59
da's idd niet echt logisch.

panda6forever 30.07.20 19:07
Ik geef sowieso niks af dat is een feit.

Jah Lion 31.07.20 00:42
ja precies, vind ik niet meer dan juist ook.


Op wereld 69 heb jij ook voor een slechte sfeer gezorgd intern. Zodra het niet gaat zoals jij wilt, blame je iedereen dat ze je niet helpen, of geen beloftes nakomen terwijl de enige echte reden bij uzelf ligt.

Klopt, ik heb op w69 verschillende malen geopperd om een keer off richting westfront te sturen. op den duur word je dat wel beu om telkens opnieuw target te zijn van de massa, overigens ook Guru en TP zijn daar flink target geweest. een hele wereld lang is er op die fronten niet geanticipeerd, met inactiviteit en motivatieproblemen tot gevolg.
Ik speel zoals iedereen dit spelletje voor mijn plezier, en voor de gezelligheid, maar als je dan ziet dat je eigenlijk maar iedere wereld geacht wordt te loggen zonder er zelf mee vooruit te komen dan vergaat dat plezier en is de motivatie ook snel weer weg.
Ik wilde een W69 herhaling graag vermijden door een corestart te nemen, en jij wilde ons zo nodig in net dezelfde positie als w69 gaan pushen.

Er is een reden dat Andy, Tonny en Sander hun voor een volle 100 procent afkeren van uw acties. Hier op het AF kom je doen alsof je een o zo groot slachtoffer bent van de almachtige dictator Jamie maar op elk topic is er gestemd geweest. Elke beslissing is gestemd door de stam met zo goed als elke keer een grote meerderheid.

Tonny heeft zo ongeveer een 2 tal weken gelogd, en sander miste al vanaf de start het stamgevoel bij sommige niet nader te noemen spelers, Andy is met alle respect een eeuwige diplomaat, geen slecht woord over hem... maar hij zal altijd overal graag gezien blijven.


Daarnaast stonden jullie altijd vrij om een tegenvoorstel te doen. Jij hebt dat maar 1 keer gedaan, wat om heel eerlijk te zijn nergens op trok. Ik heb de stam laten stemmen op uw zowel uw ding als op mijn ding. Ik heb zelfs niet vermeld wat van wie is. Dus die stemming was volkomen legit. De enige stemmen die jij kreeg was een foute stem van Panda, je eigen stem en 2 mbs waar ik nog tegen gezegd had dat hun niet moeten stemmen.

Het is makkelijk om een populair kaartje te maken, het is de kunst om een goed kaartje te maken.
Jouw kaartje heeft de stam echter een maand doen stilstaan, terwijl het mijne wellicht nog makkelijke groei had betekend voor de komende 2 maanden.
Stamclusteren gaat op ongeveer dezelfde manier als speler individu clusteren. Je zet eerst de ruwbouw en gaat dan pas beginnen met afwerking.
Ik draai al mee van w6 ondertussen, en op zowat iedere wereld is al gebleken dat dit de meest doeltreffende manier is van mooie gegarandeerde groei.
Enkel op 23 heb ik eigenhandig de prestatie neer kunnen zetten om als zware underdog, de wereld om te buigen met de winst als gevolg voor de stam.

Je bent een zwakke speler Filip met weinig morele waarden van zodra je iets niet meezit. Vanaf dat punt valt er met jou niet meer te werken en ga je zowel overal dwars liggen als bij elk acc stoken zodat de stam uit elkaar zou vallen en jij je zogenoemde wraak hebt (zoals je in pm die je verwijderde nadat je me blokkeerde waarschuwde dat je me nog zou terug pakken, niet waar Filip?)

Ik heb meer reeds bewezen morele waarden dan jij zo graag laat uitschijnen.
Ik heb planningen van F!x niet gedeeld met planet (hoewel ik inderdaad een eerdere pm had gestuurd met de vraag of ze interesse hadden)
Ik heb niet gestookt binnen f!x,enkel het bovenstaande werd naar panda gestuurd.
Er valt nog zeker wel met mij te werken, het zat ons namelijk niet mee doordat jij ons naar de rim hebt willen bannen, we hebben echter wel de goede wil getoond om mee te gaan in jouw verhaal... maar doordat 'jouw verhaal' zo vaak 180 graden draait wordt het wel moeilijk.
Ik koester ook geen 'wraakgevoelens' tegen jou of F!X, ik vraag me af of dat wederzijds is? want ik heb al te horen gekregen dat je mij in de wijde omgeving aan het zwartmaken bent?
laten we rustig met het volste respect gewoon de NAP afwachten, en elkaar op termijn weer ontmoeten.


Ik heb echt super veel medelijden met Zz, wiens accountnaam je nu gewoon verpest hebt. Ook heb ik super veel medelijden met Andy, Tonny en Sander aangezien hun harde werk op het account en voor het account nu door jou volledig teniet gedaan zijn!

Niet dat het wat uitmaakt, maar volgens mij ken je de speler ZZ niet eens.
Waar was jou medelijden voor mij toen je me van het account wilde laten kicken, net nadat ik er voor €160 PP in had gestopt?
(de fiscus in België is heel gul geweest met de coronapremies dus kon er eens wat van af ;) )

Doe zo verder Filip en je word een Martijn (UT) 2.0.

Je start je post met de vergelijking met Corus, en eindigt hem met UT.
Op deze korte tijd ben je alweer 180 graden gedraaid, als je zo doorgaat blijf je in rondjes draaien hoor, net zoals je je stam aan het leiden bent.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
290
Benieuwd wie die 4 nieuwe rekruuts van F!x zijn....
Of zijn het er ondertussen al meer geworden waardoor het zo lang duurt?
 
Reactiescore
261
Tonny heeft zo ongeveer een 2 tal weken gelogd, en sander miste al vanaf de start het stamgevoel bij sommige niet nader te noemen spelers, Andy is met alle respect een eeuwige diplomaat, geen slecht woord over hem... maar hij zal altijd overal graag gezien blijven

Zou je hier ook bij kunnen vermelden dat ik op een gegeven moment gezegd heb dat ik zou stoppen als we de stam uit zouden gaan?
En een beetje meer respect richting Tonny is wel op zijn plaats als je ziet wat Tonny in die 2 weken heeft moeten doen, terwijl hij eigenlijk geen tijd had wegens drukte in rl
 
Bovenaan