Problemen in F!x.?!?

Reactiescore
743
Trouble in f!x?
Valt wel mee. een geplande stab kunnen voorkomen.

Speler plande de stam te leaven, een extra lid tegen ons op te zetten en Gregory eerst te internen. Helaas is dit uitgekomen en hebben we hem zonder pardon gekickt. Ook zijn we erachter gekomen dat hij buiten fix om vv draaide wat voor ons ook not done is.

Helaas is het momenteel een onbekend persoon. Hij durft zichzelf niet bekend te maken en zijn co spelers zo een slechte naam te geven wat onterecht is.
 
Reactiescore
290
Een eigen stam opzetten omdat er meningsverschillen zijn met de leiding is naar mijn mening geen stab.
Als hij weliswaar eerst gregory wilde internen met in het achterhoofd dat hij na de intern een eigen stam wilde oprichten dan kunnen we inderdaad spreken van een stab..
Bij F5'en is dit ook allemaal gebeurd bij de intern van grutte maar is dat allemaal onder de radar gebleven jammer genoeg.
 
Reactiescore
201
Je mag je bron En toekomstig stamlid en toekomstig stamlid hier gewoon prijsgeven hoor Turtle :)

Jah Lion 30.07.20 14:59
Dag geommende,


Een hele wereld lang hebben wij tegen elkaar gespeeld en elkaar telkens opnieuw aan de tand gevoeld.

Gezien de ontwikkelingen die planet heeft gemaakt, en de tekortkomingen bij onze huidige leiding spelen wij met het idee om een nieuwe stam op te zetten met een sterk cluster en met toekomstperspectief voor spelers die in het verleden achteruitgeschoven werden.

Dit alles zit nog in kinderschoentjes en ik heb zelf nog niets concreets uitgewerkt. Maar ik zou een doorstart willen maken met geheel story, panda en een deel van ad. Waaronder TimeDoesMatter.

Lijkt je dit wat om hier deel van uit te maken?

Grommende Tijgers 30.07.20 15:00
Dan zou je mij moeten meenemen in de plannen, want wat is er gaande?

Jah Lion 30.07.20 15:12
Al vanaf de start van de wereld worden wij als account achteruit geschoven.
Op een gegeven moment zijn wij uit dz stam gekickt.
We mochten terugkomen wanneer we zouden jumpen naar de rim.
Hiervoor werd ons beloofd dat wij hulp zouden krijgen van de stam in de vorm van een massa of 2.

Na een maand lang aandringen hebben wij dan zelf werk gemaakt om met een samenraapsel van clears wat op te zetten.
Resultaat hiervan was matig, maar de les die eruit getrokken werd beloofde echter wel positief met een volgende wave... die blijft nu uit omdat het niet rendabel genoeg zou zijn.
Maw worden we aan ons lot overgelaten.

Er word ons nu een andere intern beloofd, waardoor onze eerdere jump richting rim niet meer nodig zou zijn.
Die intern is nog steeds niet van start gegaan, we zijn ondertussen weeral 2 weken verder.

Ik ben de gang van zaken hier meer dan beu maar kan moeilijk de stam verlaten want zijn een vogel voor de kat in dat geval.

Grommende Tijgers 30.07.20 15:13
Klinkt inderdaad klote.. ik zal het is intern bespreken!

Jah Lion 30.07.20 23:16
Heb je al kunnen kijken wat de rest ervan denken?

Grommende Tijgers 31.07.20 04:29
Ze staan open voor veranderingen

Jah Lion 31.07.20 08:16
Er waait al een hele tijd het gerucht dat jullie naar Planet zouden gaan of daar toch gesprekken mee voeren.
Wanneer de nieuwe stam doorgaat zou het wel bijzonder jammer zijn, moesten jullie vrijwel meteen erna vertrekken naar planet.

hoe concreet is dat plan om naar planet te gaan, en zouden jullie de nieuwe opzet in de steek laten voor wanneer planet opeens zegt dat jullie welkom zijn?


Op dit moment heb ik TDM en reckless aangespoord om een plan op te stellen over hoe hun het zien.
Ze zouden graag de volledige omvang van hun huidige stam zien meekomen (mits enkele fusies en interns daar uiteraard)

Jah Lion 31.07.20 12:28
Zoals je ziet werden wij uit fix gekickt doordat wij met jullie gesprekken voerde over een nieuwe stam.

Jah Lion 31.07.20 13:52
Aha, schijnbaar hebben jullie ook gesprekken met huidige fix leiding om over te stappen.

Ik geef je een gouden raad... de enige reden waarom fix jullie benaderd is omdat het een doodgebloede stam is die zijn glorietijd had in het begin van deze wereld, maar nu slechts een beetje aanmoddert.
Er zit meer toekomstperspectief in een stam met een gedomineerde rimligging.

Van panda moeten jullie niet al teveel schrik hebben, die zouden misschien wel mee de overstap maken. Anders mits een goed georganiseerde actie krijg je die wel wat verzwakt

Jah Lion 01.08.20 09:39
haha, natuurlijk... je ziet een opportuniteit en gaat er gelijk voor.
eerst info doorspelen zodat je target gekickt wordt en het solo moet gaan redden.

Sterk gespeeld, beetje vies wel, maar slim

Grommende Tijgers 01.08.20 09:43
Nee niet bepaald, meer dat ik zie dat jij nu naast me komt te liggen met een dorp waar ik al meermaals flink troepen op heb moeten gooien. Nieuwe buren zijn altijd interessant

Jah Lion 01.08.20 09:45
als je straks info hebt over dat dorpje kan je die ook gelijk doorspelen naar turtle he :wink:

Jah Lion 01.08.20 09:47
Wel jammere zaak.
De Grommende tijgers die op 42 bij ons zaten vond ik veel leuker
 
Reactiescore
141
Bovenstaand bericht bewijst alleen maar dat je een grote steuker bent. Ik vind dit enorm jammer voor vooral Andy, die de Jah Lion naam bekend gemaakt heeft, zonde dat jij de hele naam nu verkloot
 
Reactiescore
201
Jah Lion 23.07.20 06:08
stamgenoten,


Voor de aanstaande jumpmassa van komend weekend hadden wij graag even een inventaris gehouden.
kan u ons even aangeven hoeveel clears u ter beschikking kan stellen?
ook zouden wij graag een oproep doen om ook antisnipes op te geven van 2k bijl en 800 lc minimum


Graag ASAP reageren zodat we planning kunnen maken

We Like Turtles. 23.07.20 09:04
6 volle 3 halve

We Like Turtles. 23.07.20 10:19
5 volle, excuus

Jah Lion 23.07.20 16:36
Dank je voor de donatie.

We Like Turtles. 23.07.20 16:38
Zet dit nog even on hold please. Grote kans dat jullie de lijn van Gregory krijgen inclusief Gregory als intern :c (als jullie ermee akkoord gaan)

Mvg
Jamie

Jah Lion 23.07.20 16:43
Alweer verandering van het plan?

We Like Turtles. 23.07.20 16:45
Gregory stopt ermee. Nu is de vraag, ipv de jump, zien jullie het zitten om daar in de plaats te komen?

Momenteel is er overleg om fusie te doen met Planet. Ipv de rim in de moeten mag je gewoon volledig gregory internen op 5 dorpen in hrieps lijn na.

Wat denk je?


Jamie

Jah Lion 23.07.20 16:52
Ik laat Andy hierop reageren, maar voor zover ik alles heb meegekregen werden wij eerst verplicht op de actiefste speler op het account te kicken, om vervolgens een onmogelijke jump te gaan maken, om vervolgens alweer ruzie te moeten maken om lijnen en rim, om vervolgens te constateren dat wij er toch alleen voor staan (hoewel jij beloofd had dat stam ons ging helpen met de jump) om nu vervolgens weer te moeten gaan jumpen naar waar we in de eerste plaats vandaan kwamen?

Ik persoonlijk vind dat er een beetje over, het lijkt wel alsof er zomaar vanuit gegaan worden dat wij met Het account een soort last zijn, die ergens worden gedumpt om van ons vanaf te zijn, en dan te pas en te onpas ons weer een hele andere richting in te duwen.
Dit is mijn persoonlijke mening erover. Andy gaat hier de knoop doorhakken.

We Like Turtles. 23.07.20 16:58
Errr.. ik geef je de keuze. Je account is gekickt en jullie hebben een volwaardige kans gekregen. Je hebt een massa opgesteld en je krijgt clears aangeboden van zo goed als alle accounts. Ik laat Turtle 100 procent gooien.

Je rim jump was puur voor jullie een lijn te kunnen geven en je erbij te hebben. Als je dat niet kunt appricieren, na dat ik mijn handen in het vuur gestoken heb om Jah Lion er alsnog bij te houden, vind ik dat oprecht respectloos. Ik heb je account lopen beschermen tegen haters enzovoort. Dankuwel voor het wederzijds respect.

Ik geef je nu de keuze voor een veeeeeeel interessantere lijn inclusief 300-400k aan intern zodat je terug op kracht komt maar dat is niet goed? Gregory heeft vandaag aangegeven ermee te stoppen. Wat verwacht je van me? Dat ik een glazen bol heb? Voor mij zou het evengoed kunnen dat ik die lijn lekker aan iemand anders geef maar ik dacht meteen aan jou aangezien je die mogelijkheid hebt en je gewoon veeeeeel sneller op de benen bent dan in de rim. Sorry Tonny of wie dit ook was maar ik vind dit erg respectloos en gewoon een mes in mijn rug man.

Jamie

Jah Lion 23.07.20 23:39
Jamie,


we appreciëren je inzet en het vertrouwen in ons en gaan akkoord met je plan.
we zullen de lijn van Gregory overnemen, en kijken hoe dat gaat uitpakken.

wel zouden we nog graag alsnog die massa uitvoeren op de rim bij Panda met als doel daar even huis te houden.
momenteel is daar een speler aan het clusteren van +/- 200k.
Om te zorgen dat de dreiging in de rim, en de groei daar even word vergemakkelijkt zouden wij die nog eerst willen wegwerken.
Dit gaat de toekomstige jumps naar de rim alleen maar ten goede komen.

we gaan het zien of we die speler in één trek kunnen breken, of niet, anders lopen we met Panda nog een 2de keer op hem.

hierbij het aanvalsplan

Ieder dorp krijgt 1-2 clears, gevolgd door een edeltrein en antisnipe. waar wij zelf voor zorgen (onze clears zijn nog in opbouw na de vorige aanvallen op hen)
wij zorgen voor 15-16 treinen

moesten er mensen al een TS ridder hebben, deze mogen jullie tijdelijk kwijt in een van deze 3 dorpen
406|483
429|474
429|475
(gelieve aan te geven waar je naartoe stuurt, zodat er geen 2 ridders in 1 dorp staan)

Chaos
Clears
2x 410|479
2x 408|479
1x 408|471

Fakes
3x 397|481
3x 395|482
Turtle
Clears
2x 407|479
2x 405|478
1x 409|483

Fakes
2x 408|471
2x 409|483
Hrieps
Clears
2x 404|478
1x 406|473

Fakes
3x 400|481
3x 396|480
BABOR
2x 404|476
2x 405|475
1x 409|479

Fakes
2x 406|473
2x 409|479
Attempt
Clears
2x 407|472
2x 409|473
2x 408|476

Fakes
3x 407|485
3x 404|484
3x 404|483
ONE last Time

Clears
0

Fakes
3x 398|476
3x 403|476
3x 403|474
1x 410|479
1x 408|479
1x 407|479
1x 405|478
1x 404|478
1x 407|472
1x 409|473
1x 404|476
1x 405|475

We Like Turtles. 25.07.20 17:59
Hey,

Even een update van de bevelen, perongeluk wat fout gegaan met de timing zie screenshot.


Groeten,
Tim

Jah Lion 25.07.20 18:06
Oke, we zien wel hoe we onze antisnipes/edels eraan brijen

Jah Lion 25.07.20 19:43
Gregory alweer een hele dag pm niet gelezen jamie... misschien tijdelijk ofwel vv ofwel een speler op zetten tot de intern geregeld is?

Dit is dan de manier hoe jullie dingen beloven, regelen of beter gezegd "we doen maar wat"
 
Reactiescore
201
Bovenstaand bericht bewijst alleen maar dat je een grote steuker bent. Ik vind dit enorm jammer voor vooral Andy, die de Jah Lion naam bekend gemaakt heeft, zonde dat jij de hele naam nu verkloot

Dit bewijst vooral dat er iets goed mis is in F!x,
Want zowat de gehele TW community weet dat de spelers op Jah Lion stuk voor stuk loyale spelers zijn naar hun stam en dat zij zich telkens voor ruim 200% inzetten ten voordele van de stam.
Je maakt jezelf erg belachelijk door te trachten de naam van het account door het slijk te halen
 
Reactiescore
743
Goed, Filip.
het is nu wel welletjes geweest. Je zit alsmaar te roepen dat je gekickt bent zonder reden. Maar is dat ook echt zo?
Ik lijst het even voor je op:

- Je ging expres edelijnen negeren omdat je de lijn niet oke vond. Je hebt het zelfs openlijk bekent. Je deed dit puur omdat je 1 persoon op An attempt niet kon luchten. Hier heb ik je meermaals op aangesproken. Vervolgens heb ik gezegd: Maar een kaartje waar jij je goed bij voelt en dan post ik die. Dan kan de gehele stam stemmen op jou kaart of op die van mij. Helaas voor jou had je 4 stemmen waarvan 1 verkeerde stem, jezelf en 2 MB's.

- Je verziekte de sfeer binnen de stam. Je probeerde mensen tegen elkaar op te zetten zodat je toch je zin kreeg. Helaas heb ik door wat voor een slang je bent en ik heb absoluut geen spijt dat we toen gezegd hebben dat we jou van het account wilden.

- Account Jah Lion is dus inderdaad gekickt geweest. Na lange en aangename gesprekken met Andy gehad te hebben was het wel duidelijk dat ze nog wel door wilden gaan. Andy vertelde me dat jij (Filip) vanzelf gestopt was, dus wij gaven Jah Lion nog een kans. Helaas was de lijn beloofd aan Chaos in Tranquility. En blij dat ze met je lijn waren. Echt bizar. Na een oplossing gevonden te hebben met name: de rim, hebben Andy en ik een akkoord gemaakt. De rim is voor hun, maar ze moeten het zelf plannen. De stam zal de beschikbare clears wel doneren dan. Goed het plan was er, maar helaas weinig resultaat. Daarna kwam Gregory aankloppen bij mij. Ze stopten ermee omdat hij TW enorm beu gezien was en er geen tijd meer voor wilde vrijmaken. Ik heb toen meteen aan Jah Lion gedacht en jullie het voorstel gedaan die lijn over te nemen. Gregory stopte met name ook pas op 31 juli officieel (einde juli).
Vervolgens krijgen we te lezen dat jullie van plan zijn ons te verlaten. Prima en je volste recht. Maar om dan stiekem de intern van Gregory nog te willen krijgen vind ik een regelrechte stab. Je zegt de hele tijd dat Jah Lion naar achter geschoven zou worden maar dat is gewoon niet waar Filip. Helaas moet ik zeggen dat ik het on respectvol vind ten opzichte van Andy, Tonny en Sander die er zo veel tijd in hebben steken om de reputatie van Jah Lion hoog te houden. Dit heb je nu op 1 wereld helemaal verpest omdat je een egoïstisch iemand bent die alleen maar aan zijn eigen denkt. Als je vervolgens je zinnetje niet krijgt ga je boos worden, dreigen en mensen tegen elkaar opzetten. Nu durf je zelf niet bekend te maken wie je bent. Helaas heb ik je gewoon door.

Je mag van geluk spreken dat ik je een 2 weken nap aangeboden heb en je je dorpen 2 weken moogt behouden om ergens anders buiten F!x. cluster te nestellen en nog een kans krijgt op die manier. Om eerlijk te zijn heb ik daar nu spijt van met al je leugens. Hypocriet en egoïstisch. nog nooit zo erg ervaren.
 
Reactiescore
141
Andy betreurt jou zelfs, dus doe nou aub niet zo schijnheilig. Je bent een triest figuur en zoals ik al zei, je maakt Jah Lion kapot.
 

Bijlagen

  • B0BE288E-D77F-47D2-BBA3-BBE53C5B4927.png
    B0BE288E-D77F-47D2-BBA3-BBE53C5B4927.png
    543,8 KB · Weergaven: 95
Reactiescore
141
Oh en nog een extra toevoeging: Andy wist niet eens van jullie PM af, er is op JL zelf geen overleg geweest en dit is gewoon een out of the blue idee door iemand die wederom alleen aan zich zelf denkt. Enige speler op JL die zoiets zou doen is Filip...
 

Deleted User - 487972600

Guest
Conclusie, wie gaat de wereld winnen? In ieder geval niet Jah Lion. Leuk forumtopic wel!

Gelukkig hoeft de naam JL geen schade op te lopen, iedereen weet dat dit de acties zijn van een individu. Zonde.
 
Reactiescore
372
4a47gx.jpg
 
Reactiescore
201
dat jullie met 50 of met 100 hier op het AF dingen schrijven wil nog niet zeggen dat iets waarheid is.

Jamie, zoals altijd trek jij veel te voorbarige conclusies. waar zie je namelijk staan dat wij eerst Gregory zouden gaan internen en dan pas stam zouden leaven? bovendien is dit ook niet gebeurd... dus stop dat stabberkaartje maar weer gelijk in je trukkedoos.

Ik heb per expres de lijn niet gevolgd omdat ik die niet oke vond, of omdat ik Thomas niet goed kan hebben? deze twee dingen zijn namelijk geheel iets anders, je moet wel weten wat je praat he.
Verder, ik nodig je uit om alle edelkaartjes eens even opnieuw te gaan bekijken, volgens de geschiedenis, en leg deze vervolgens even neer naast onze spelersakte.

ik zou ook blij zijn als MB, dat ik meteen 300k mag internen en een lijn krijg hoor :redface:

Nu schilder je mij persoonlijk af als
leugenachtig:
-som 4 leugens op?
hypocriet
-Waarvoor dan juist? omdat we een persoonlijke nap hadden afgesproken met Pasja, en deze niet wilde opzeggen? de helft van f!x heeft persoonlijke naps buiten de stam o_O
Egoïstisch
Waarom ben ik Egoïstisch?
laat me niet lachen jonge
-Early game stonden wij als enige van de stam top 20 ODS, er vroeg iemand voor def en 2 min later loopt alles wat we hebben
-Nadien een efficiente samenwerking met hrieps en gregory (niet dat we daar zelf slechter van zijn geworden
-Kort daarna gaat onze def alweer voor 90% naar Gregory
-Wij helpen panda zijn cluster op te kuisen
-Wij staan geheel onze interns af aan een MB
-wij draaien verschillende malen VV voor zowel stamgenoten in nood, als MB's om hun off te versturen
Wat hebben jullie precies voor ons gedaan dan?

Het was me een waar genoegen om in de stam te spelen waar jij jezelf als democratische leider wil profileren, maar in weze gewoon een dictator bent.
Gelukkig heb jij de knoop voor ons doorgehakt, want wij waren er namelijk na al die tijd aan het lijntje gehouden te worden nog niet 200% zeker van om uit de stam te gaan.
Ik heb me de laatste 24 uur al meer vermaakt, dan al die tijd dat wij deel uitmaakte van dat stel hypocrieten.
 
Reactiescore
743
dat jullie met 50 of met 100 hier op het AF dingen schrijven wil nog niet zeggen dat iets waarheid is.

Jamie, zoals altijd trek jij veel te voorbarige conclusies. waar zie je namelijk staan dat wij eerst Gregory zouden gaan internen en dan pas stam zouden leaven? bovendien is dit ook niet gebeurd... dus stop dat stabberkaartje maar weer gelijk in je trukkedoos.

Ik heb per expres de lijn niet gevolgd omdat ik die niet oke vond, of omdat ik Thomas niet goed kan hebben? deze twee dingen zijn namelijk geheel iets anders, je moet wel weten wat je praat he.
Verder, ik nodig je uit om alle edelkaartjes eens even opnieuw te gaan bekijken, volgens de geschiedenis, en leg deze vervolgens even neer naast onze spelersakte.

ik zou ook blij zijn als MB, dat ik meteen 300k mag internen en een lijn krijg hoor :redface:

Nu schilder je mij persoonlijk af als
leugenachtig:
-som 4 leugens op?
hypocriet
-Waarvoor dan juist? omdat we een persoonlijke nap hadden afgesproken met Pasja, en deze niet wilde opzeggen? de helft van f!x heeft persoonlijke naps buiten de stam o_O
Egoïstisch
Waarom ben ik Egoïstisch?
laat me niet lachen jonge
-Early game stonden wij als enige van de stam top 20 ODS, er vroeg iemand voor def en 2 min later loopt alles wat we hebben
-Nadien een efficiente samenwerking met hrieps en gregory (niet dat we daar zelf slechter van zijn geworden
-Kort daarna gaat onze def alweer voor 90% naar Gregory
-Wij helpen panda zijn cluster op te kuisen
-Wij staan geheel onze interns af aan een MB
-wij draaien verschillende malen VV voor zowel stamgenoten in nood, als MB's om hun off te versturen
Wat hebben jullie precies voor ons gedaan dan?

Het was me een waar genoegen om in de stam te spelen waar jij jezelf als democratische leider wil profileren, maar in weze gewoon een dictator bent.
Gelukkig heb jij de knoop voor ons doorgehakt, want wij waren er namelijk na al die tijd aan het lijntje gehouden te worden nog niet 200% zeker van om uit de stam te gaan.
Ik heb me de laatste 24 uur al meer vermaakt, dan al die tijd dat wij deel uitmaakte van dat stel hypocrieten.
oh kijk, dan waren de vermoedens dat het Filip was wel juist.

Anyway, laatste wat ik hier op zal antwoorden aangezien je te blind bent om je fouten in te zien.
Er is gestemd om jou te kicken. Er was welgeteld 1 persoon tegen. 33 personen voor. Dan ga jij mij mogen uitleggen waarom ik een dictator zou zijn?

Overigens, je was bezig met je stamleave plannen, terwijl je mij continu aan het vragen was wanneer je dorpen kreeg. Je was aan het pushen zelfs om er leeg te zetten voor je. Helaas waren je plannen al uit de doeken, en hebben we dit dus grondig onderzocht alvorens conclusies te trekken.
Het bewijs is zwart op wit. Ik kan gerust pms van jou posten waarin je letterlijk pusht om dorpen van greg te mogen edelen.

Filip, mss moet je eens leren wat wel kan en wat niet kan. Ik heb het gevoel dat je dat nog altijd niet kent. W64, w69 en nu ook op w74 bewijs je precies wat ik bedoel.

Voor jullie is er ook aangevallen, voor jullie zou er ook gewoon os gelopen hebben, voor jullie is er ook talloze vv gedaan, vooral voor je mb's. Oh en wie heeft 80 procent van die vvs in de nacht gedaan voor je? Jup, dat was ik. Dus dat is ook gewoon geen goede argumentatie.
Filip je hebt het vuil gespeeld en je leert niet uit je fouten. Ga zo door, en ik laat gewoon je NAP vervallen. Je bent echt mijn geduld aan het testen en dat pik ik niet. De NAP staat er uit respect voor Andy, Tonny en Sander. Maar daar heb ik onderhand wel spijt van puur dankzij jou manier van stoken, leugens verspreiden en jezelf als de gedupeerde laten overkomen. Dat heb je gewoon aan jezelf te danken. En ja, die beslissing voor die NAP heb ik genomen. Niet de stam aangezien daar grotendeels van de mensen op tegen waren.

Bij deze, mijn laatste bericht over dit onderwerp. Wat een leugenaar ben je toch Filip. Man man man
 
Bovenaan