Probleem Opera

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
AF-Lezers,
Ik heb sindskort problemen met opera. ik kom er niet meer in en welke site ik ook intyp ik krijg overal dit op:

vdk5u.jpg


ik heb al heel veel geprobeerd met de instellingen, opera eraf gegooid (helemaal eraf ook uit prullenbak) en weer gedownload, weer hetzelfde probleem.
ik zo dus niet weten hoe ik dit probleem op moet lossen. ik heb overgens een vista,

wie kan mij helpen (vraag gerust om screenshotjes?)
je doet mij een groot plezier als ik mijn opera weer aan de praat krijg! :)
 

DeletedUser

Guest
Opera -> instellingen -> offline werken. ik gok er zo op dat dat bij jou aanstaat. Zoniet, je zegt dat je opera verwijdert hebt zelfs uit de prullenbak? Bedoel je daarmee dat je de snelkoppeling hebt verwijdert? Want als je opera verwijdert komt dat niet in de prullenbak hoor =/

ga naar configuratiescherm -> software verwijderen -> opera uninstallen en als ze vragen of je je instellingen wilt bewaren (geen idee of dat bij opera het geval is) klik dan op nee. Daarna opnieuw installeren.

Of: Clicky

Clicky -> mijn instellingen

Zou weer moeten werken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
opera staat/stond niet offline, nee, dat ik opera volledig van de computer afgegooid heb, via het configuratiescherm. alles met opera is er helemaal uitgegooid. opnieuw gedownload. weer hetzelfde probleem.

'ga naar configuratiescherm -> software verwijderen -> opera uninstallen'
ik denk dat jij geen vista heb, want bij mijn configuratiescherm kan ik geen 'software verwijderen' vinden ook geen kopje 'software'.

voor deze site Klik, moet je ingelogd zijn om bij instellingen te komen? (en dus een account nodig heb)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan