Probleem Opera

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
AF-Lezers,
Ik heb sindskort problemen met opera. ik kom er niet meer in en welke site ik ook intyp ik krijg overal dit op:

vdk5u.jpg


ik heb al heel veel geprobeerd met de instellingen, opera eraf gegooid (helemaal eraf ook uit prullenbak) en weer gedownload, weer hetzelfde probleem.
ik zo dus niet weten hoe ik dit probleem op moet lossen. ik heb overgens een vista,

wie kan mij helpen (vraag gerust om screenshotjes?)
je doet mij een groot plezier als ik mijn opera weer aan de praat krijg! :)
 

DeletedUser40384

Guest
Cookies al verwijderd? Of proberen te openen als administrator, alleen dit is niet heel verstandig, aangezien je de browser rechten geeft over je hele computer. En gezien je browser continu wordt aangevallen door virussen en malware etc. is het niet slim om die toegang te geven over je hele computer...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Cookies al verwijderd?


geen cookies?
fwrurn.jpg



Of proberen te openen als administrator, alleen dit is niet heel verstandig, aangezien je de browser rechten geeft over je hele computer. En gezien je browser continu wordt aangevallen door virussen en malware etc. is het niet slim om die toegang te geven over je hele computer...

wel of niet proberen? :p
 

DeletedUser40384

Guest
Je kan het proberen, dan weet je of het ligt aan de mogelijkheden van opera.

Nog een optie is om een oudere versie van opera te installeren...
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Je kunt veel dingen met opera doen, hetzelfde kun je ook met firefox doen (1 voorbeeld is T-timen) ik heb ook Firefox daarmee lukt het ook... maarja ik had op opera veel dingen ingesteld. dat was handiger voor mij. het liefste werk ik ook met opera ipv firefox+Chrome daarom dat ik naar een oplossing zoek om mijn opera te maken :)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan