Prijzen voor goudmunten

De prijs van goudmunten dient:

  • gehalveerd te worden!

    Stemmen: 156 67,2%
  • dezelfde te blijven.

    Stemmen: 76 32,8%

  • Totaal aantal stemmers
    232
  • Enquête gesloten .

DeletedUser25338

Guest
geniaal met vlagen .. gelukkig is het hier erg windstil ....
 

DeletedUser26928

Guest
Had duckje vandaag een PB gestuurd.. Net reactie gehad ze is nog in overleg met innogames.
 

DeletedUser

Guest
Had duckje vandaag een PB gestuurd.. Net reactie gehad ze is nog in overleg met innogames.

lol... No offence hoor, maar waar wachten ze precies op? Totdat iemand persoonlijk langskomt om op zn knieeën te gaan om hun voeten te kussen? Bah wat zijn ze op tw sloom.

Maarja. De update kan nog geld in het laatje brengen natuurlijk. Het halveren van goudmunten niet. Zakkenvullers.
 

DeletedUser

Guest
ben ik het voor het eerst eens met je eens joost! lijkt verdomme de overheid wel :mad:
 

DeletedUser

Guest
ben ik het voor het eerst eens met je eens joost! lijkt verdomme de overheid wel :mad:

achja joh Karen! Wij zijn maar betalende klanten joh! Wij hebben geen recht op duidelijkheid! Of je nou voor of tegen bent! ;)
 

DeletedUser

Guest
Zij hebben 't geld al binnen van ons, dus waarom snel duidelijkheid geven?
 

DeletedUser20609

Guest
zijn allemaal zoethoudertjes .......

leuk zon update maar gooi die goudmunten kosten maar eens naar beneden,
 

DeletedUser

Guest
ik dacht dat dit al een gepasseerd station was?

Ga je me nu vertellen dat er serieus overwogen wordt de prijs voor goud te halveren???
immers 2/3e is voor!

dat is in de politiek genoeg voor een grondwet wijziging :D
 

DeletedUser

Guest
Nee, er wordt gekeken of er een nieuwe stemmingsronde mogelijk is.

Aan de hand van die uitslag wordt er dan bekeken of een halvering gewenst is op W4.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Mean MoFo helemaal is opgeruimd, en hoeveel edels er dan nog over zijn. Order heeft westelijk een gigantische berg barbaren liggen. Het word dadelijk nog een hele boeiende oorlog gok ik. ^^
 

DeletedUser26928

Guest
ze zijn druk in overleg en innogames had het druk met update 7.0 op alle werelden en taalversies

volgens duckje dus we mogen nog langer wachten! en nog meer betalen!
 
Bovenaan