Prijzen voor goudmunten

De prijs van goudmunten dient:

  • gehalveerd te worden!

    Stemmen: 156 67,2%
  • dezelfde te blijven.

    Stemmen: 76 32,8%

  • Totaal aantal stemmers
    232
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
2.490
Beste w4-spelers,

Naar aanleiding van het topic in het ideeënforum en de geopende topics hier heropen ik dit topic even persoonlijk.

Vooreerst: mijn excuses voor de eerdere afhandeling door Hopsie en Senne. Let er echter op dat dit soort wijzigingen zelden voorkomen en enkel onder bepaalde omstandigheden. Daarnaast is het echt niet de bedoeling dit topic op het w4 forum te plaatsen, jullie hadden evengoed mij een pm kunnen sturen of een supportaanvraag en hierin dit aankaarten.

Technisch gezien is het mogelijk de prijs van de goudmunten te verlagen tot zelfs manueel te kiezen wat de prijs is (Update 6.0 en 6.1). We kunnen overwegen om de prijs te halveren.

We zullen dit echter niet zomaar doen en ook niet op alle werelden. Momenteel staat dit enkel ter discussie op wereld 4.

De voorwaarden zijn de volgende:
  • We doen dit enkel indien de algemene mening van alle wereld 4 spelers het eens is met deze aanpassing.
    minimum 75% van alle wereld 4 spelers dient akkoord te zijn

  • InnoGames dient ook akkoord te zijn met de wijzigen

Om even de algemene mening te peilen starten we met een forum-enquête. Aan de hand van de resultaten hiervan zal ik in overleg gaan met InnoGames en zullen we daarna mogelijk (mits toestemming InnoGames) een in-game enquête houden.

Graag zie ik jullie mening in de enquête. Deze enquête zal 7 dagen actief zijn, vandaar gaan we verder.

Met vriendelijke groeten,

Duckje
Community-Manager Tribalwars.nl
 

DeletedUser26928

Guest
Beste duckje,

Bedankt dat je hier een topic over geopend hebt hier.
Ik heb zelf voor halveren gekozen, want als 19 miljoen + speler spaar ik 3 - 5 weken eerst 50 edels en meer op dan ben ik daar in een week weer door heen en dat is niet echt leuk om steeds moeten wachten en dan maar een week plezier hebt!

en uiteindelijk met halveren heeft iedereen er voordeel bij!

dus bedankt voor deze actie en nu duimen dat iedereen wil dat halveerd wordt!
 

DeletedUser

Guest
Beste Duckje,

Dank je voor je keurig nette antwoord. Wij hebben echter op verschillende manieren verzoeken ingediend en werden van het kastje naar de muur gestuurd. Ik ben blij dat er nu eindelijk wel naar ons geluisterd wordt. Of het doorgevoerd gaat worden is vraag twee, maar in ieder geval is er aan ons verzoek om een enquete te houden voldaan.

Mvg

Robbie
 

DeletedUser9529

Guest
Beste Duckje,

Dank je voor je keurig nette antwoord. Wij hebben echter op verschillende manieren verzoeken ingediend en werden van het kastje naar de muur gestuurd. Ik ben blij dat er nu eindelijk wel naar ons geluisterd wordt. Of het doorgevoerd gaat worden is vraag twee, maar in ieder geval is er aan ons verzoek om een enquete te houden voldaan.

Mvg

Robbie

Volledig mee eens. Het onderzoek loopt, en als de prijzen gehalveerd worden is dat mooi meegenomen!
Als het er niet van komt, dan hebben we tenminste een eerlijke enquête gehad en weten we dat er naar ons, als (zoals Robbie in het andere topic zo mooi schreef) betalende klanten toch wel een inbreng hebben in heel het spelgebeuren.

Mooi werk!
 

DeletedUser

Guest
prijzen down ,prijzen down !!!

nee serieus , ik ben absoluut ook voorstander dat deze prijs gehalveerd mag worden

daddy
 

DeletedUser11650

Guest
ik ben absoluut tegen dan moet het op alle werelden gebeuren
 

DeletedUser28206

Guest
Beetje erg kort door de bocht zo`n antwoord aangezien er al word gezegd dat dat niet kan...en dat je op wereld 17 bijvoorbeeld never nooit nog niet een edel te kort kan hebben in ieder geval niet de meeste mensen zullen daar echt last van hebben, er zijn geen fusie`s en dergelijke mag ik hopen en nog belangrijker ook heeft nog niemand de aanvalskracht om 10 goed verdedigende dorpen te clearen en heeft dus ook niet zoveel edels nodig . Dat is dus klinklare onzin. Hier komt het regelmatig voor dat er een edel te kort is terwijl de dorpen wel in grote maten zijn gecleared.

En dat heel domte tegen is kan ik me voorstellen aangezien ze momenteel opgeslokt worden alsof het niets is.
 

DeletedUser

Guest
en alle kleintjes gaan ook tegen zijn dus die 75 pr kan je op je buik schrijven! als je ons echt wil verslaan gaat dat nog wel ff een jaartje of wat duren:p:p:p
 

DeletedUser17246

Guest
Ik vind het een slecht idee. Het spel gaat snel veranderen als deze spelregel er door komt en ik wil niet mijn spel aanpassen. Ik ben gewend aan, en heb gekozen voor dit spel. Voor een ander spel kies ik wel een andere wereld.

Als de wereld er nog niet is die aan alle individuele wensen voldoet, moet daar de aanvraag voor spelverandering op gericht worden. Niet op een bestaande wereld.

Halvering van de muntenprijs is ten voordele van spelers met muntentekort. Ik heb nu juist 600 dorpen laten internen om weer goudmunten te hebben, en dan zou de tegenstander hetzelfde kunnen doen door gewoon op het knopje 'munten slaan' te drukken? Lijkt me op zijn minst niet eerlijk.

De hoge muntenprijs zorgt er ook voor dat je erg goed moet opletten wat voor dorp je waar bouwt. Geen aanvalsdorpen in het midden van je cluster bijvoorbeeld. Als edelmannen devalueren dan hoeven die luie donders die in het midden van hun cluster nog steeds aanvalsdorpen hebben liggen geen dorpen om te bouwen, maar edelen ze gewoon het gewenste cluster erbij.

En zo kan ik nog wel meer redenen verzinnen. Het wordt een heel ander spel met andere prijzen. Ik wil dit spel.
 

DeletedUser

Guest
ik heb voor ja gekozen...
het is idd voor hoge gerangde spelers misschien handig en dat ze niet zolang moeten wachten om een paar edels te kunnen hebben, maar is het dan misschien ook niet voordelig en eerlijk tov kleinere spelers...
anderzijds als je edeltekort hebt ligt dit wel degelijk aan de speler zelf in mijn ogen, wil je edels wacht dan of laat wat dorpen internen en anders njah geduld is een mooie deugd ;-)

grtz

geheimpje
 

DeletedUser17246

Guest
Waarom de edelmannen voor de halve prijs en niet gewoon meteen in de uitverkoop doen voor 10%?

En ik wil ook graag dat edelmannen 3 x zo hard lopen, zware cav op halve aanvalskracht maar met dubbele verdedigingskracht, en een straaljagerunit waarmee je edels van grote afstand kan snipen lijkt me ook wel vet.

Waar gaat het stoppen? Gewoon niet aan de spelregels tornen.
 

DeletedUser25484

Guest
Jij je wil, op één stem zal het nu niet steken ...
Maar je hebt wél een punt, maar zo'n drastische maatregel is het nu niet ? Ik bedoel niet dat ze de helft goedkoper moeten zijn maar 30% op 1000 goudmunten tot volgende edelman korting is wel iets betere, vooral op een wereld waar veel Barbaar is en die zo goed als gevuld is. Dit zal zelfs de activiteit verhogen, da's toch zo graag wat iedereen wil ? of liever BB'tjes edelen en om de duur er zelf in veranderen ? Ik zie alleen maar voordelen
 

DeletedUser31323

Guest
Hmmz ik sta voor een dilemma.. aan de ene kant zie ik wel kaas in de halvering betekend toch weer meer edels per goudmunten slaan dus meer dorpen..:)

maar aan de andere kant denk ik halverwege het spel plots de prijzen van goudmunten met de helft verlagen dat zou de speelsnelheid van de wereld behoorlijk verhogen, en of dat nou goed uitpakt voor een iedere speler valt nog te zien..

Ik denk eerder aan een verlaging van 25% in die buurt, want 50% is veel hoor mensen.. Eigenlijk zou ik gewoon voor moeten zijn aangezien dat zeer veel profijt zou brengen aan mijn persoon en andere spelers.. maar omwille van het spel ga ik toch tegen stemmen want ik vind 50% teveel van het goede ik hoop dat tribalwars leiding dit ook gaat vinden..
 

DeletedUser

Guest
Ik ben hier zeker voorstander van. Dat DomTe tegen is vind ik eigenlijk wel vrij grappig.. Die zijn natuurlijk gewoon bang dat ze nog sneller geedeld gaan worden. Dit is niet zoals jan zegt een verandering in de spel regels. Het is gewoon een verandering in het spel zelf. Wat ermee bereikt wordt is dat het spel tempo omhoog zal gaan en dat lijkt me een goede zaak. Wereld 4 gaat erg traag dankzij de vele erg grote spelers. Zo wordt het spel weer wat dynamischer.. zoals het in het begin van de server ook was!
 

DeletedUser

Guest
Waarom de edelmannen voor de halve prijs en niet gewoon meteen in de uitverkoop doen voor 10%?

En ik wil ook graag dat edelmannen 3 x zo hard lopen, zware cav op halve aanvalskracht maar met dubbele verdedigingskracht, en een straaljagerunit waarmee je edels van grote afstand kan snipen lijkt me ook wel vet.

Waar gaat het stoppen? Gewoon niet aan de spelregels tornen.

Jan,

Meerderheid van stemmen geldt.......zoals het zou horen bij zulke dingen. Ik heb positieve ervaringen op mijn andere wereld op .net. Het spel werd er daar voor meer spelers veel dynamischer door, dus interessanter.

Robbie
 

DeletedUser

Guest
Ongeloofelijk en als we het in w3 voorstellen worden we gewoon genegeerd:mad:

al vind ik 2/3e mee eens eerlijk gezegt een beter iddee dan 3/4e maar ok.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ongeloofelijk en als we het in w3 voorstellen worden we gewoon genegeerd:mad:

al vind ik 2/3e mee eens eerlijk gezegt een beter iddee dan 3/4e maar ok.

Hoeveel stampei denk je dat ik heb lopen maken om dit voor elkaar te krijgen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Naja bij ons zijn er al 3 van dit soort topics ge-opent. Momenteel loopt er weer eentje, Maar het Tw-team mag ons volgens mij niet zo echt. Mischien kopen we wel niet genoeg Pa in w3 :rolleyes:
 
Bovenaan