Presenteer je stam

Ga je meedoen?


  • Totaal aantal stemmers
    37
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser74966

Guest
'Bij minder dan 5 deelnemers stellen we de contest uit.'
 
Reactiescore
2.508
Ik ben bereid om die van Erik mee te tellen als we tot de 4 inzendingen komen
 

DeletedUser74966

Guest
Dan moet ik eens effekes wat gaan schrijven.

E:
Ik zie net trouwens de inzending van deadops. Dat is van een stam van 61? Mogen beiden hier dan of hoe zit dat? :p

Aangezien er nu kennelijk ook inzendingen komen van w61 door de verkeerde IGM?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77389

Guest
via PM werden wij hierheen verwezen :O. Volgens mij is dit vs iedereen.
 

DeletedUser74966

Guest
Ah oke. Ja, ik las hier wel dat de IGM al in 61 was gezet per ongeluk XP

Dus is logisch dan :)
 

DeletedUser79339

Guest
Hallo allemaal,

Wij gaan zeker ook een stukje schrijven!

mvg Gijs | De Kerstman
 

DeletedUser79339

Guest
Classic, een nieuwe wereld, een nieuwe kans en voornamelijk een aantal maanden vol met plezier. Wij wensen iedereen die op deze wereld speelt veel succes en hopen dat dit keer het aantal backstabs beperkt blijft. Om na deze algemene inleiding maar meteen naar het belangrijkste deel van dit bericht te gaan, onze stam: Het Dwergencircus.

Dwergen zijn kleine mannetjes, mythische wezens, ijzersterk en gemaakt van staal. Ze zijn onbuigbaar en een meester in het bewerken van alle soorten metaal. Smeden die diep ondergronds de perfect uitrustingen creëren om daarna met een ongeëvenaarde strijdlust de rest van de wereld binnen te vallen.

Nu zijn wij natuurlijk geen echte dwergen, maar naar onze mening is dit toch een goede beschrijving van onze stam. In onze smederijen worden de beste technieken gebruikt en de bijl is, net als bij de dwergen, een belangrijk wapen voor ons. Ook al zijn we als individu niet de grootste spelers, we vechten als beren.

We zijn een groep goede spelers, die zichzelf allemaal indivdueel bewezen hebben en zijn één geheel, klaar om het voor elkaar op te nemen als het nodig is. Net als dwergen zijn wij spelers van staal, die vijanden bewerken op het aanbeeld, totdat ze in stukjes liggen. Wij hakken onze weg door elke berg die op ons pad staat en werken ons langzaam naar de top. Niet als een enkeling die solo bovenaan staat, maar als een groep, een team.

Dat is ook de kracht van het dwergencircus. Wat er in andere werelden ook gebeurd is en wie er ook onder vuur ligt, we zijn een team en gaan vol voor de winst!

Het Dwergencircus
 

DeletedUser74552

Guest
Hmm leuke post, en net als elk circus gaan jullie vast voor wat entertainment zorgen deze wereld. Helaas houd ook een circus show na een aantal uur op en daarmee ook het acteerwerk van deze groep ''goede spelers''. Een ding ga ik je meegeven en dat is dat jullie stamsclown zijn geld al heeft verdiend in de praathoek. #TeamCornelis.

giphy.gif
 
Reactiescore
2.508
Er zijn te weinig deelnemers dus er komt geen uitslag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan