Presenteer je stam

Ga je meedoen?


  • Totaal aantal stemmers
    37
Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.483
Beste forumgebruikers,

Competities zijn altijd goed voor dit forum geweest. Brengt onze vijandigheid naar boven, de hoster krijgt veel PP voor omkoping en het zorgt op de laatste plaats voor levendigheid op dit forum!

Welke stam is de beste van de wereld? Het doel is dat iedere stam een leuk, interessant, origineel en spannend verhaal schrijft over zijn stam en/of de rol van de stam op de wereld. Verder mag iedereen zijn fantasie de vrije loop laten, om je stam op een zo leuk en goed mogelijke manier aan de wereld te presenteren. Het doel is dus om jou stam te verkopen aan de rest van de wereld en de jury.

Deze contest krijgt maar 1 topic. Je mag dus reageren, maar de discussies verplaats ik vrij snel naar het topic flop/top stammen.

Bij minder dan 5 deelnemers stellen we de contest uit.

Hoe doe je mee?

- Je moet een serieus account (en dus stam) op de wereld hebben om deel te kunnen nemen.
- Eén persoon van de stam post de inzending namens heel de stam.
- Je hebt één inzending per stam, deze inzending wordt in dit topic geplaatst.
- Je stamnaam moet in de inzending vermeld staan.
- Een bash naar de vijand toe is toegestaan, maar er wordt wel van jullie verwacht dat dit op een respectvolle manier gebeurd.
- Het moet een serieuze inzending zijn(ik bepaal dit (en heb altijd gelijk).
- Je inzending mag niet groter zijn dan 2 posten en biedt voor de deadline ingeleverd te worden.
- Je inzending moet voldoen aan de forumregels.

Beoordeling

De maximaal haalbare score van de jury is 100 punten. Bij deze contest is er ook een enquête zal elke stem ook punten opleveren. Welke inzending uiteindelijk de meeste punten krijgt wint.

- Inhoud van het verhaal (70punten)
Hoe origineel is het verhaal? Was het interessant en spannend om te lezen? Bevat het niet overdreven veel onwaarheden of is het uit de duim gezogen? Zit er humor in?

- Schrijfstijl (20punten)
Zijn er mooie verbanden gelegd tussen de teksten in? Was het gemakkelijk te lezen? Moest je dingen vaak overlezen? Zijn er mooie vergelijkingen getrokken? Zijn er niet te veel spelfouten gemaakt waardoor het hinderlijk werd? Is er niet 100x het zelfde verteld? Is het taalgebruik netjes?

- Uiterlijke verzorging (10punten)
Hoe is de alinea opbouw? Heeft het verhaal genoeg inhoud en lengte? Is er creatief gebruik gemaakt van kaartjes of spotprenten?

- Enquête (1p per stem)
Ook bij deze contest zal er gebruikt worden gemaakt van een enquête die drie dagen open zal staan. Elke stem die je krijgt staat gelijk aan 1 punt.

De Jury

De jury zal bestaan uit circa 4 spelers, die niet actief zijn op deze wereld. Lees je dit nu toevallig en speel je niet op deze wereld, maar vind je het wel leuk om iets bij te dragen aan deze contest? Stuur dan even een PM naar mij (The Minion). De jury krijgt van mij het bestand in de bijlage opgestuurd om deze in te kunnen vullen.

Bij deze contest zijn er drie jury leden aanwezig:
1. The Minion
2.
3.
4.

Vrijwilligers mogen zich uiteraard bij mij melden.

Prijzenpot

De prijzenpot bestaat uit 1000pp’s

1ste prijs: 400 premiumpunten
2e prijs: 300 premiumpunten
3e prijs: 200 premiumpunten

Winnaar enquête: 100 premiumpunten​

Sponsors:​
Inno: 500 pp
The Minion: 500 pp

Succes aan alle deelnemers gewenst, houdt het respectvol en veel plezier bij het lezen/maken.

Deelnemen kan tot 28 maart 23:59
 
Reactiescore
2.483
Gereserveerd: deelnemers
 
Reactiescore
2.483
Gereserveerd: Uitslag
 

DeletedUser77159

Guest
Even voor mijn beeldvorming want ik wil wel graag een stuk schrijven, maar is dit al de contest of is dit slechts een enquete of deze er moet komen?
 
Reactiescore
2.483
Aldo je bent een ')' vergeten!

Als dat het enige is. Dan is dit mn beste openingspost ooit:p

Even voor mijn beeldvorming want ik wil wel graag een stuk schrijven, maar is dit al de contest of is dit slechts een enquete of deze er moet komen?

En dit deze contest komt echt. Je kunt iets insturen tot 28 maart

PP word verdeeld over alle stamspelers lijkt mij?

De prijs gaat naar de persoon die de post maakt. De rest regelen jullie maar onderling
 

DeletedUser73681

Guest
Zolang jij mijn posts niet meer aanraakt ga ik daar mee akkoord!
 
Reactiescore
2.483
Is er al een IGM uit?
 

DeletedUser77159

Guest
O fuck ik zou nog een stuk gaan schrijven over het fantastische Queen
 
Reactiescore
2.483
W61 heeft een IGM over deze contest gekregen

@W61 spelers, srry voor de verwarring.
 

DeletedUser77389

Guest
Nou wij zijn Xtreme Brothers (W61)
Wij zijn broeders van andere moeders. Door deze zin komen wij voor elkaar op en zullen wij strijden tegen PP abusers :eek:.
Een gevaarlijk dominant ras dat nu al tijdje in de schaduwen van NLTribalwars leeft. Na jaren geleefd te hebben op PP dat zij gestolen hebben van de rijken 12 jarige kinderen zijn zij uit op wraak. Zij zullen deze kinderen op een meedogenloze manier terugpakken. Namelijk doormiddel van PP abusen. Hiermee geven in het begin veel kindjes geld aan INNO en zullen zij stoppen omdat ze binnen een maand al de halve wereld over willen nemen.

Omdat wij het ras niet volledig willen uitroeien zullen wij later ook voor de lol pp abusen en nieuwe pp abusers droppen op andere werelden.

Bij deze willen wij u bedanken voor u aandacht.:rolleyes:

PS. Als niemand nou zijn stam presenteert zitten we sowieso in de top 3 toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan