Praktische informatie nieuwe "gasten" W34

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser67893

Guest
Ik vind het idee van gastaccounts goed maar de uitwerking is minder.
 

DeletedUser71125

Guest
Hoe zit het eigenlijk als je een gast-account aanvalt en ineens verdwijnt die? Wat gebeurd er dan met je troepen?
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
Even een stelling:

Stel, je stuurt een aanval naar zo een dorpje, en het dorpje wordt verwijderd op de moment dat je aanval loopt? Wat gebeurt er dan met je aanval? Aangezien deze nu naar nergens aan het gaan is! Ik kan me voorstellen als je aan het edelen bent dat dit vrij tot zeer irritant is!

Dan nog: Als ik net een dorpje gecleart heb om te farmen en het verwijderd zich dan? Dan heb je het voor niks gedaan. Dan zou ik na een tijd gewoon guestsxxx niet meer aanvallen waardoor hun eigenlijk een vrijgeleide krijgen. Dan ga ik ook wel als gast spelen op mijn smarthphone hoor! :)
 

DeletedUser33379

Guest
Even een stelling:

Stel, je stuurt een aanval naar zo een dorpje, en het dorpje wordt verwijderd op de moment dat je aanval loopt? Wat gebeurt er dan met je aanval? Aangezien deze nu naar nergens aan het gaan is! Ik kan me voorstellen als je aan het edelen bent dat dit vrij tot zeer irritant is!

Dan nog: Als ik net een dorpje gecleart heb om te farmen en het verwijderd zich dan? Dan heb je het voor niks gedaan. Dan zou ik na een tijd gewoon guestsxxx niet meer aanvallen waardoor hun eigenlijk een vrijgeleide krijgen. Dan ga ik ook wel als gast spelen op mijn smarthphone hoor! :)

aanvallen komen dan terug, is wss de looptijd van de aanval hoelang het duurde tot aankomst.

ten 2de moet je het zien als leuke oda, verder heb je er idd niet veel aan.
en doe wat je niet laten kunt, ga als gast op smartphone spelen.
 

DeletedUser

Guest
Oké, dat is dan fijn dat de aanvallen terugkomen! Wel zonde van de tijd dat je ergens insteekt.

Maar aangezien de werelden niet meer vol raken is het misschien wel een leuke toevoeging! :)
 

DeletedUser33379

Guest
de werelden raken niet meer vol omdat ze te snel nieuwe werelden starten.
 

DeletedUser62799

Guest
Waar is de tijd gebleven waar je weken nadat een wereld is gestart nog kon beginnen en niet helemaal aan de zijkant van de wereld lag, voor altijd.
 
Reactiescore
1.018
Tja, vol... Wat is vol he;)

Ik zie overal gaten, maar vanaf W14 toch wel een duidelijke leegloop:p

5e353f759e24abb8935f779513894529.png
 

DeletedUser16768

Guest
Iedereen kent het inmiddels.
Als er nog vragen zijn, kunnen die gesteld worden in het vragenforum of aan mij in PM :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan