Praktische informatie nieuwe "gasten" W34

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16768

Guest
Hoe zit het dan met de gratis PA die je krijgt bij bepaalde milestones ( 500 en 2500 punten dacht ik )

In ieder geval kunnen ze ze niet gebruiken totdat ze geregistreerd zijn, dus ook al zouden ze het krijgen zouden ze er nog niks mee kunnen.
 

DeletedUser

Guest
Mensen zijn tegenwoordig dus al te lui om een accountje te maken/registreren, daar komt het allemaal op neer
 

DeletedUser16768

Guest
Mensen zijn tegenwoordig dus al te lui om een accountje te maken/registreren, daar komt het allemaal op neer

Dan snap je het niet nee.
Het is om de mensen te laten uitproberen en het werpt zijn vruchten af.
 

DeletedUser

Guest
Dus het is eigenlijk zo,

Als de gast accounts jou clearen en edelen dan verdwijnen ze bij twee dorpen en ben jij je dorp kwijt.

Als jij een gast account cleard dan verlies je je troepen en dan stopt hij en ben jij je farmdorp kwijt/het dorp dat je misschien wilt edelen.

Dit zou toch een heel vervelende actie zijn.
Dit verpest alleen je spel, want moet je je troepen aan een dorpje verspillen dat als je hem hebt gecleard verwijderd wordt of moet je het niet doen met het risico dat ze je edelen en dan op bb-gaan en jij ook een Rim-accountje wordt.

Dit is weer een leuk plan dat tribalwars heeft bedacht zeg sjonge jonge.
 

DeletedUser16768

Guest
Dus het is eigenlijk zo,

Als de gast accounts jou clearen en edelen dan verdwijnen ze bij twee dorpen en ben jij je dorp kwijt.

Als jij een gast account cleard dan verlies je je troepen en dan stopt hij en ben jij je farmdorp kwijt/het dorp dat je misschien wilt edelen.

Dit zou toch een heel vervelende actie zijn.
Dit verpest alleen je spel, want moet je je troepen aan een dorpje verspillen dat als je hem hebt gecleard verwijderd wordt of moet je het niet doen met het risico dat ze je edelen en dan op bb-gaan en jij ook een Rim-accountje wordt.

Dit is weer een leuk plan dat tribalwars heeft bedacht zeg sjonge jonge.

Waarom zouden die gasten weg gaan als ze 2 dorpen hebben?
 

DeletedUser

Guest
Waarom zouden die gasten weg gaan als ze 2 dorpen hebben?

sorry, verkeerd gelezen. Ik dacht dat ze als ze twee dorpen hadden automatisch op bb gingen.
Dit is dan mijn misverstand, maar voor de rest blijft mijn mening hetzelfde ;)
 

DeletedUser16768

Guest
sorry, verkeerd gelezen. Ik dacht dat ze als ze twee dorpen hadden automatisch op bb gingen.
Dit is dan mijn misverstand, maar voor de rest blijft mijn mening hetzelfde ;)

Pas na +/- 14 dagen verdwijnt iemand, het is misschien niet ideaal nee dat geef ik toe, maar het is een vorm wat genomen wordt en je hebt nog wel wat tijd om je voordeel eruit te trekken.
 

DeletedUser

Guest
Ik bekijk net eventjes http://nl34.tribalwarsmap.com/nl/ aangezien ik eens wou kijken hoe ver de rimspelers zitten omdat ik misschien ook eens een poging wou wagen.

Alle gastspelers worden aangeduid als 1 speler dus je hebt een goed beeld van de hoeveelheid gastaccounts... Ik kan zeggen dat dit de hele wereld gewoon gaat verpesten. Zowat 90 procent van de rim zijn gastaccounts. Reken er maar op dat de meerderheid gaat stoppen voor ze 100 punten hebben (anders registreer je je namelijk gewoon). Dan verdwijnen ze en als ik nu zou starten helemaal aan de rand, en plots verdwijnen er super veel, heb ik niet alleen bijna niets om te farmen, er zouden ook reusachtige gaten in de wereld geslagen worden...

Of wordt dit automatisch opgevuld ofzo?
 

DeletedUser16768

Guest
Ik bekijk net eventjes http://nl34.tribalwarsmap.com/nl/ aangezien ik eens wou kijken hoe ver de rimspelers zitten omdat ik misschien ook eens een poging wou wagen.

Alle gastspelers worden aangeduid als 1 speler dus je hebt een goed beeld van de hoeveelheid gastaccounts... Ik kan zeggen dat dit de hele wereld gewoon gaat verpesten. Zowat 90 procent van de rim zijn gastaccounts. Reken er maar op dat de meerderheid gaat stoppen voor ze 100 punten hebben (anders registreer je je namelijk gewoon). Dan verdwijnen ze en als ik nu zou starten helemaal aan de rand, en plots verdwijnen er super veel, heb ik niet alleen bijna niets om te farmen, er zouden ook reusachtige gaten in de wereld geslagen worden...

Of wordt dit automatisch opgevuld ofzo?

Voorlopig is er 30% geregistreerd van de gasten, tenminste dacht zoiets opgevangen te hebben :p. Dus valt nog wel mee!
 

DeletedUser

Guest
Niet overtuigd, 30 procent is nog steeds heel weinig als je de rim ziet. Maar goed, hopelijk komt het goed of mislukt het faliekant, in het eerste geval is er geen probleem en in het 2de zullen ze het volgende keer hopelijk wel laten.
 

DeletedUser16768

Guest
Niet overtuigd, 30 procent is nog steeds heel weinig als je de rim ziet. Maar goed, hopelijk komt het goed of mislukt het faliekant, in het eerste geval is er geen probleem en in het 2de zullen ze het volgende keer hopelijk wel laten.

Zijn nogal wat mensen die alsnog met zo'n app inloggen snel op de telefoon. Dus denk niet dat er ook echt 70% verdwijnt ;).

Maargoed de toekomst laat dat zien!
 

DeletedUser

Guest
Zou het geen idee zijn om als die spelers langer dan 2 weken bestaan en ze toch stoppen het gewoon een bb te laten worden dan?
 

DeletedUser16768

Guest
Zou het geen idee zijn om als die spelers langer dan 2 weken bestaan en ze toch stoppen het gewoon een bb te laten worden dan?

Ik gok niet dat dat technisch mogelijk is.
Maar het is al +/- 14 dagen voordat account verwijderd is, dus dat zal dan iedereen zijn :D
 

DeletedUser

Guest
Ik bekijk net eventjes http://nl34.tribalwarsmap.com/nl/ aangezien ik eens wou kijken hoe ver de rimspelers zitten omdat ik misschien ook eens een poging wou wagen.

Alle gastspelers worden aangeduid als 1 speler dus je hebt een goed beeld van de hoeveelheid gastaccounts... Ik kan zeggen dat dit de hele wereld gewoon gaat verpesten. Zowat 90 procent van de rim zijn gastaccounts. Reken er maar op dat de meerderheid gaat stoppen voor ze 100 punten hebben (anders registreer je je namelijk gewoon). Dan verdwijnen ze en als ik nu zou starten helemaal aan de rand, en plots verdwijnen er super veel, heb ik niet alleen bijna niets om te farmen, er zouden ook reusachtige gaten in de wereld geslagen worden...

Of wordt dit automatisch opgevuld ofzo?

Het is meer zowat 7% per continent, dus verwaarloosbaar voor de rim.
+ de gaten waren zonder die gastaccounts ook niet gevuld, dus als we de logica zelve volgen kan je er in het begin enkel een voordeel mee halen, aangezien er 14dagen overheen gaat tot verwijdering van een inactief account.
 

DeletedUser

Guest
Als ik het goed begrijp:

-gastacc. kan dorpen overnemen, dat is dus ook je eigen dorp.
-als jij een gastacc. cleared (ie.omdat ie 'n bedreiging begint te vormen voor je) en de eigenaar krijgt er de pest in, dan verdwijnt het dorp na een tijd, maar je troepen zijn ondertussen ook wel dood tijdens het clearen, maakt je dus zwakker ten opzichte van je niet-gastacc. buren.

-dus, als je slim bent, ga je gewoon enkel nog op ios app spelen, klooi je maar wat rond, tot je eens goed gesettled bent, ...
 

DeletedUser37136

Guest
Als ik het goed begrijp zou je dus zelfs met twee accounts tegelijk op deze wereld kunnen spelen? Met je normaal geregistreerde account op je pc/laptop en een gastaccount om al het vuile werk te doen op de app?
 

DeletedUser16768

Guest
Als ik het goed begrijp zou je dus zelfs met twee accounts tegelijk op deze wereld kunnen spelen? Met je normaal geregistreerde account op je pc/laptop en een gastaccount om al het vuile werk te doen op de app?

Nee dat kan niet. Normale regels gelden nog steeds ( 1 account per verbinding etc.)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan