Praattopic

DeletedUser28152

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

Worden mods eigenlijk van bovenaf gecontroleerd ?
 

DeletedUser

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

Worden mods eigenlijk van bovenaf gecontroleerd ?

Uiteraard, waarom denk je dat ik steeds zeg dat je een support ticket moet schrijven OF naar Duckje/Kaneel kan toestappen ;)
 

DeletedUser23133

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

Hallo eitje,welkom terug hoor :D
 

DeletedUser

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

had hij dan gans moeten eten?:D

Ik moet toegeven dat dat wel lekkerder is .... ;) Maar voorkeur heeft nog altijd om alles wat zwemt met veren, vleugels en flippers, met rust te laten.

Uitzondering zijn bepaalde mensen die denken dat ze er op die wijze gekleed beter uitzien .... doe daar mee wat je wilt!
 

DeletedUser45617

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

iemand een idee waar al die nieuwe AF-gangers vandaan komen? :)
 

DeletedUser45617

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

zoooooo
ik kom daar nooit :p
 

DeletedUser

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

ben blij dat er hier wat nieuwe mensen komen. werd nogal eentonig
 

DeletedUser23694

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

Vind je? Een komkommer omdat je vegetarisch bent en een algemene opmerking omtrent een oud NL spreekwoord mbt veren in je kont.
Als er dus al sprake zou zijn van een 'smerige opmerking' ben jij degene die dat er van heeft gemaakt dankzij een 'smerige geest'. ;)

Jij bent dus wel op de hoogte van Hollandse gezegdes en spreekwoorden. Onze nieuwe mod blijkbaar niet en deelt er strafpunten voor uit;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

Jij bent dus wel op de hoogte van Hollandse gezegdes en spreekwoorden. Onze nieuwe mod blijkbaar niet en deelt er strafpunten voor uit;)

Whahahahahahahaha, inderdaad. Ben net bezig onze mod ook meteen maar even een lesje in de Nederlandsche taal te geven :D

Gezien het feit dat ook jouw post is verwijderd ga ik ervan uit dat ik niet de enige ben met zo'n strafpunt?
Ik heb er iig bezwaar tegen aangetekend, vind het echt niet terecht :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23694

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

jij ook al, mhaw ik geloof dat het helemaal goed gaat komen met deze mod:)
 

DeletedUser

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

Ik heb een vraagje aan onze nieuwe vrienden op het AF.
Waarom zou Pi accs hacken als we door meeste targets met gemak heen komen?
Jullie hebben 0 bewijs dat Pi hacked(is ook best logisch aangezien we dat niet doen).

Daarnaast is het best logisch dat er een aantal mensen anti-Pi zijn gezien het feit dat je het degene altijd kwalijk neemt die jou kapot maken hè;)
 

DeletedUser43610

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

beverbeverbeverItc zei:
Klaaz jij zegt bewijzen.
Maar wat heeft Pi tot nu toe bewezen.

Iedereen zegt wel, Pi is groots bla bla bla *geef me een teiltje*
Het enige wat ik merk is dat ze een grote waffel hebben op het AF.
En de actie tussen jullie en C.I.A is nou ook niet te noemen; Spannend.

Dus ik zit echt op het puntje van mijn stoel om het levensverhaal van Pi te horen,
Zo interessant vond ik het toch niet dus heb ik er nooit een lange studie van gemaakt.
Maar nu je het zo, zo, spannend en exotisch brengt, BRING IT ON BABY!!

Actie tussen ons en CIA: tuurlijk is er geen actie want we hebben amper front met hen.
we zijn ook niet achterlijk om hen aantevallen met zo'n front want dan stacken ze voor dood...

Pi bewijst op dit moment denk ik genoeg door Half HUNT te laten vallen (zoals fobia zei) en *RR* te laten vallen. Hierdoor heerst Pi samen met dM. en ExGa over de helft van w9
 

DeletedUser24909

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

Actie tussen ons en CIA: tuurlijk is er geen actie want we hebben amper front met hen.
we zijn ook niet achterlijk om hen aantevallen met zo'n front want dan stacken ze voor dood...

Pi bewijst op dit moment denk ik genoeg door Half HUNT te laten vallen (zoals fobia zei) en *RR* te laten vallen. Hierdoor heerst Pi samen met dM. en ExGa over de helft van w9

Hmm volgens een berekening hebben C.I.A. en -cia- meer dorpen dan exga , dm. en pi samen.
 

DeletedUser

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

Probeer anders de dikke van dale, dan kan je misschien een nuttige en waardevolle opmerking maken op die van Klaaz.

ik vind ook niet dat pi de hele wereld persee beheerst mischien verliezen jullie wel van cia aangezien zij het hele front kunnen vol stacken
 

DeletedUser

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

Totdat Pi fuseert met CIA :eek:
 
Bovenaan