Praattopic

DeletedUser

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

Bananen :confused: Is dit topic niet geopend met een expliciete melding dat het over TW w9 zou gaan ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

Tweede waarschuwing: Ontopic!

Blijkbaar willen jullie spammen, daarvoor moet je toch echt hier zijn. Helaas, het is niet anders. Ik snap dat het 'vervelend' overkomt, maar begrijp goed dat er voor alles ruimte is alleen wel op de daarvoor aangegeven plaatsen. Mocht het hierna weer niet ontopic gaan dan sluit ik deze thread.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser45617

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

Tweede waarschuwing: Ontopic!

Blijkbaar willen jullie spammen, daarvoor moet je toch echt hier zijn. Helaas, het is niet anders. Ik snap dat het 'vervelend' overkomt, maar begrijp goed dat er voor alles ruimte is alleen wel op de daarvoor aangegeven plaatsen. Mocht het hierna weer niet ontopic gaan dan sluit ik deze thread.

geloof me
W9- community heeft hier aan zo'n plekken niks :D
 

DeletedUser

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

Hm uiteindelijk zullen we altijd wel een plaats vinden voor te spammen , dus als jij de 'goede' topics telkens wil opkuisen is het voor mij ook goed

En die plaats is het Vrije forum, niet het P&P forum van w9 ;)
 

DeletedUser41956

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

Waarom mogen we hier niet spammen? Ik snap niet zo goed wat de rede daar van is :S Als alle spelers van W9 dat nu graag willen en niemand daar verder problemen mee heeft (behalve dan een mod). Uiteindelijk staat dit stukje van het AF toch in dienstbaarheid van de spelers van W9? Of zie ik dat nu verkeerd? Spammen is namelijk juist leuk met spelers die je kent en anders niet... Dus dat vrije forum gedeelte is voor ons niets! Maak desnoods een spambox hier aan waar men in alle vrijheid kan spammen (zolang het binnen de regels blijft van het AF en met normaal en beschaafd taalgebruik)...
 

DeletedUser

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

Waarom mogen we hier niet spammen? Ik snap niet zo goed wat de rede daar van is :S Als alle spelers van W9 dat nu graag willen en niemand daar verder problemen mee heeft (behalve dan een mod). Uiteindelijk staat dit stukje van het AF toch in dienstbaarheid van de spelers van W9? Of zie ik dat nu verkeerd? Spammen is namelijk juist leuk met spelers die je kent en anders niet... Dus dat vrije forum gedeelte is voor ons niets! Maak desnoods een spambox hier aan waar men in alle vrijheid kan spammen (zolang het binnen de regels blijft van het AF en met normaal en beschaafd taalgebruik)...

Hulde Tsjarlie,

We hebben op wereld 15 herzelfde probleem.
Daar hadden we een spamtopic, waar iedereen van wereld 15 lekker aan mee deed. En dan komt er een of ander zogenaamd belangrijk forummod langs die het totale topic verwijderd.

Wat denkt zo'n gast nou eigenlijk? Een ban geeft hij niet, want dan moet hij ongeveer alle spelers van W15 een ban geven.

Jullie hebben hier hetzelfde probleem, en zo zullen er waarschijnlijk nog wel meer werelden zijn.
Soms is er gewoon behoefte aan spam!!!!!! Snap dat nou toch gewoon, als het enigzins beschaafd blijft, wat is dan het probleem!!!!!!
Maar als je dat vraagt, dan zijn de mods niet thuis. Want ze hebben er namelijk geen antwoord op.

M.v.g. Kees de afhaalsinees.

PS: Charlie is de mooiste, liefste en slimste TW speler van alle werelden bij elkaar! Dikke kus voor jou schat ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

Waarom mogen we hier niet spammen? Ik snap niet zo goed wat de rede daar van is :S Als alle spelers van W9 dat nu graag willen en niemand daar verder problemen mee heeft (behalve dan een mod). Uiteindelijk staat dit stukje van het AF toch in dienstbaarheid van de spelers van W9? Of zie ik dat nu verkeerd? Spammen is namelijk juist leuk met spelers die je kent en anders niet... Dus dat vrije forum gedeelte is voor ons niets! Maak desnoods een spambox hier aan waar men in alle vrijheid kan spammen (zolang het binnen de regels blijft van het AF en met normaal en beschaafd taalgebruik)...
Ten eerste is het niet zozeer dat ik daar persoonlijk erg veel moeite mee heb, maar ik volg wel graag de regels (het beleid). Daarbij is er invulling voor alles, alleen wel op de daarvoor aangewezen plek. In plaats van het te bestrijden zouden jullie het ook kunnen accepteren en het positief oppakken om er toch zoveel mogelijk je eigen invulling er aan te kunnen blijven geven.

Ten tweede is het zo dat er een praattopic wordt gemaakt met in de titel: TW gerelateerd. Dan lijkt het doel van dit topic mij toch heel duidelijk: het gaat over tw (w9). Dus over speler X die veel dorpen verliest of over de spanningen tussen stam Y en stam Z. Of misschien over de samenzwering van stam Y en Z tegen stam A??? Dit zijn voorbeelden. Dat het hierbij soms offtopic kan gaan, ach dat zal onoverkomelijk zijn. Doel is dan wel om zo snel mogelijk de discussie weer een nieuwe draai te geven en daar dus niet op door te gaan (wat dus niet gebeurt). Als jullie een spamtopic willen, dan overleg je dat (in dit geval met mij) en dan ben ik echt wel bereid om te gaan kijken hoe we daar invulling aan kunnen geven. Maar als dit topic geopend wordt met het doel TW-gerelateerd te zijn en men gaat maar door praten over bananen, dan grijp ik in.

Je bent daarnaast de eerste die suggesties aandraagt, voor de rest zie ik alleen maar gemor als een reactie als '+1' of een andere nutteloze reactie (die gewoon weggelaten kon worden) bestraft wordt met een waarschuwing. Dat is niet de manier waarbij ik persoonlijk wordt gemotiveerd om dit probleem samen met jullie op te lossen. Bij deze zal ik dan ook een topic maken voor de invulling van spam (het TW team is hier sowieso al mee bezig), dat topic is niet bedoeld om in te spammen en dit topic blijft voorlopig TW-gerelateerd .

Wat leren we hier nou van beste mede forum-gangers: toon iniatief, denk mee, ga netjes de conversatie aan probeer zelf een positieve invulling te geven aan jullie P&P forum. En ga vooral niet alleen maar lopen morren en zeiken, want daar bereik je niks mee ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

daar mogen we niet spammen want dan komt Hopsie weer langs ;)

Hopsie is niet eens moderator van het vrije forum, hopsie is een chat mod (waar je overigens ook prima kunt spammen).
 

DeletedUser

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

kak. :(

nja maar als je toen al berispingen kreeg als je daar spamt.
zal het nu niet veel veranderd zijn hea?:)

of zou jij dat willen navragen? :)

Ik zal het spammen in het vrije forum bij de volgende meeting ter sprake stellen, prima?
 

DeletedUser

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

Doe allemaal eens lief tegen onze mod.

Zo slecht doet hij het niet.
 

DeletedUser45617

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

ik geef blimmert gelijk.
Waarom doen we zo moeilijk.. Ik denk dat hij flexibeler is dan Freak, en zo niet gaat w9C hem wel zo maken, anders heeft hij geen mensen meer om op zijn forum te posten..
we doen gewoon wat ons zint, worden gebanned, zijn wat stil en spammen dan weer ^^
 

DeletedUser

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

weer een topic dicht :eek: ondanks ik me niet heb bemoeid met het onderwerp vind ik dat dan weer een beetje jammer :(
 

DeletedUser

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

Gaan we het er nu weer over hebben? :rolleyes: Is het nou nog niet duidelijk dat die discussie hier niet past.

Daarnaast kun je de zaak ook wat positiever bekijken. Vanaf vanmiddag is het praattopic jullie plaats voor het offtopic gebabbel, mooi toch? :)
 
Bovenaan