Praattopic

DeletedUser62436

Guest
30K op 1 accie heeft geen zin?
Check het account Aegon op w21 even. Die had een mooie 17 miljoen punten. toen kwam er plots een massa van 25k, en waar is ie nu? Idd kapot, nog maar 5 mil. Dus het heeft zeker wel nut zulke grote massa's op 1 accie.
Verder kom niet noob doen met je 2k-3k paar weken :eek:
Hier krijg je massa's van 10k en blijft de teller een aantal weken op 5k hangen. hoe meer ik van jullie hoor, hoe slechter ik jullie begin te vinden. Echt een stel Ub3rNoobs jullie :D
 

DeletedUser

Guest
Hahahahhaaha dit is geweldig :D

wat een losertjes op w22 daar, ik lach me helemaal kapot in deze discussie :D:D:D:D dit gaat tever hoor :p
 
Reactiescore
24
Verder de reden dat w22 hogere odd heeft. Kijk eens naar de snelheid van de wereld;)

Sorry vriend. Die is door je eigen w21 genoot onkracht in ons praattopic.
Slap argument. Die is namelijk gelijk.

Hahahahhaaha dit is geweldig :D

wat een losertjes op w22 daar, ik lach me helemaal kapot in deze discussie :D:D:D:D dit gaat tever hoor :p

Wat denk je wat wij doen. :rolleyes:

Er zitten hier toch wel enkele toppertjes hoor ;)

Ja Philips, maar er zitten ook een stel idioten. Met dramatische argumentatie. Ik ga niet die hele discussie naar hier verplaatsen. Maar o.a. werd er genoemd dat wij posters als Tove styrke aantrekken, die alles onderspammen. Nou dat kan je toch niet serieus nemen...

Of steven ging voorbeelden voor non P&P gebruiken uit ons praattopic. Well goodmorning. Logisch dat dat geen P&P is... En als je daar je hele argumentatie op neerzet. Tja dat is gewoon triestig.

btw, Alles goed? Tijd niet gezien ;) Was een tijdje weg.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69459

Guest
Ik lees hier verschillende reacties vanuit w22 dat het AF niet het IG niveau bepaalt, hier ben ik het niet mee eens. Goed, waarom niet?

Propaganda, waarvoor dit forum eigenlijk bestaat, dient voor enkele fantastische dingen. Je kan een naam opbouwen op een wereld, handig voor de wereld diplomatie. Je kan bommen gooien in je vijandelijke stammen (voor voorbeelden, lees de openingspost en reacties door) en als kers op de taart kan jij laten zien wat voor niveau je wereld is. Waarom is Phalanx zo bekent geworden? Juist, door hun verdomt goede propaganda. Waarom is Sangu uitgegroeit tot een voorbeeld? Juist, verdomdt goede propaganda. Goede spelers zoeken stammen uit die een naam hebben, waar je veel over kan lezen. Dan lijkt het me beter als je als wereld bekent staat als een goed niveau van posten dan een of andere spam wereld?

W21 staat al sinds het begin van de wereld bekent als een wereld met sterke propaganda en goede posters. W22 daarentegen is een beetje in het gat gevallen van z'n grote broertjes 21 en 23. Geen probleem, kan ook leuk zijn, maar geef mij maar w21 :)

Overigens over dat ODD verhaal, wij bashen niet dom op de fronten. Ik denk dat van alle clears er 20% a 40% doodlopen op de fronten, de rest op het achterland om daar zijn schade aan te richten. En 30 a 40 k deffen in een maand en je dan cool vinden, tja... En dat jij het dom vind om een speler met 30k onder vuur te liggen zegt wat over je niveau, al helemaal als je zegt dat alle deff dan daar naartoe gaat. Ik zou je graag tegenover mij willen hebben op w21, dan had je wss niet bestaan.

Je kan ook gewoon sucken in P&P maar toch goed zijn IG. Goed zijn in propaganda voeren heeft nl. niets te maken skills hebben.

30K op 1 accie heeft geen zin?
Check het account Aegon op w21 even. Die had een mooie 17 miljoen punten. toen kwam er plots een massa van 25k, en waar is ie nu? Idd kapot, nog maar 5 mil. Dus het heeft zeker wel nut zulke grote massa's op 1 accie.
Verder kom niet noob doen met je 2k-3k paar weken :eek:
Hier krijg je massa's van 10k en blijft de teller een aantal weken op 5k hangen. hoe meer ik van jullie hoor, hoe slechter ik jullie begin te vinden. Echt een stel Ub3rNoobs jullie :D

Als er van die 10k aanvallen 7k langer dan een week lopen is het niet moeilijk om de teller zo hoog te houden ;)

En over die Aegon. Hoe goed was hij in deffen? Hoeveel steun kreeg hij van de stam? Werd er vv. over gepakt enzo? Als dit niet wordt gedaan is het logisch dat je iemand wegspeelt met een massa van 25k. Maar worden deze dingen wel gedaan, kan je een massa van 25k echt wel verdedigen ^^
 

DeletedUser60153

Guest
Je kan ook gewoon sucken in P&P maar toch goed zijn IG. Goed zijn in propaganda voeren heeft nl. niets te maken skills hebben.

De meeste toppers zijn ook goed in P&P. Overigens is het een totaal pakket, TW speler zijn. De beste leiders kunnen vaak goed schrijven en zijn hierdoor ook leider omdat ze zich goed kunnen verwoorden en "politiek" correct kunnen zijn. Als een wereld goede propaganda mist mist een wereld gewoon 1 van de belangrijkste aspecten van TW.

Daarnaast moet je je ingame kunnen onderbouwen voordat je hoog van de toren kan blazen als poster. Duidelijk dat jij geen verstand hebt van P&P en het dus simpel afdoet.
 

DeletedUser69459

Guest
De meeste toppers zijn ook goed in P&P. Overigens is het een totaal pakket, TW speler zijn. De beste leiders kunnen vaak goed schrijven en zijn hierdoor ook leider omdat ze zich goed kunnen verwoorden en "politiek" correct kunnen zijn. Als een wereld goede propaganda mist mist een wereld gewoon 1 van de belangrijkste aspecten van TW.

Daarnaast moet je je ingame kunnen onderbouwen voordat je hoog van de toren kan blazen als poster. Duidelijk dat jij geen verstand hebt van P&P en het dus simpel afdoet.

Nope, ik heb duidelijk geen verstand van P&P. Maar ik heb wel verstand van het spel ig. Ik ben dan ook geen leider van de stam maar ik doe toch wel heel veel voor mijn stam. Een stam bestaat uit leiders en andere spelers. Of vind jij de spelers in je stam die geen leider zijn slecht omdat ze geen P&P kunnen voeren?
 

DeletedUser

Guest
Je kunt veel zeggen over w21 ^^

Massa's van 30k plannen op 1 speler en toch is de ODD is w22 hoger waar de massa's nog niet hoger komen dan 10k per keer. Mss dat jullie eens een voorbeeldje mogen nemen aan Fear! die sturen een hele maand lang constant2-3k aanvallen. En ja dan krijg je een ODD van 1mil+ :eek::eek:

Ook tactisch inzicht missen jullie precies wel. 30k aanvallen sturen op 1 speler is nogal nutteloos. Degene die niet aangevallen worden sturen gwn massaal os :eek: :eek: :eek:

Maarja, wij van w22 zijn de noobs. Alhoewel ik wil wedden dat moest Fear! jullie tegenstander zijn met evenveel punten, dan lagen jullie na een maand of 2 al op jullie gat ;)

Je praat poep :eek:

Beste Peeta, lees alsjeblieft dit bericht van Unforgotten eens door.
Als zijn co-speler ben ik er natuurlijk voor de onderbouwing. :D
Een massa van 30k aanvallen op een speler is nutteloos? Zeker niet, ten eerste gaat de motivatie van de onder aanval liggende speler enorm omlaag, elk minuut van de dag weer klaar staan om incommings te taggen en al het vele def werk af te ronden, dat tot de verveling aan toe. Beeld je daarnaast eens in hoeveel je kunt slopen met 30k aanvallen op 1 speler, want je stuurt natuurlijk bij lange na niet alles op het front, van de 30k gaat er hoogstens een tiende deel op het front.
Massa's van 30k plannen op 1 speler en toch is de ODD is w22 hoger waar de massa's nog niet hoger komen dan 10k per keer.
Dit slaat dus totaal op niets, het aantal lopende aanvallen op 1 speler zegt compleet niets over het mogelijk te behalen odd. Zoals ik zei, bij een massa van 30k aanvallen gaat het overgrote deel op het achterland van spelers en als "pro deffer" zul je weten dat daar geen odd mee wordt behaald. Gezien odd afhankelijk is van het aantal aanvallen dat op het front loopt en absoluut niet van het totaal aantal lopende aanvallen, ben je hier appels met peren aan het vergelijken.
Om nog even terug te vallen op de hoeveelheid dat gesloopt kan worden, met 30k dorpen heb je de mogelijkheid een compleet vijandelijk account plat te leggen, het front buiten beschouwing gelaten. Vanuit al die dorpen kunnen geen troepen gerekruteerd worden, geen goudmundten geslagen worden, geen aanvallen verstuurd worden, geen ondersteuningen verstuurd worden en dat tot de dorpen weer opgebouwd zijn, wat weken kan duren.

Mss dat jullie eens een voorbeeldje mogen nemen aan Fear! die sturen een hele maand lang constant2-3k aanvallen. En ja dan krijg je een ODD van 1mil+ :eek::eek:
Laat me niet lachen, als er op W21 actief oorlog gevoerd gaat worden, zal er per dag wel 1k aanvallen verstuurd worden vanuit enkele accounts. Laat staan wat alle accounts bij elkaar opgeteld per dag dan gaan produceren aan aanvallen...

Maarja, wij van w22 zijn de noobs. Alhoewel ik wil wedden dat moest Fear! jullie tegenstander zijn met evenveel punten, dan lagen jullie na een maand of 2 al op jullie gat ;)
Dit slaat werkelijk alles, je hebt totaal geen kennis van W21, er lopen in Fruit en Resist tal van uitstekende spelers, die zeer veel ervaring hebben. Ga hier alsjeblieft geen nonsens lopen verkondigen zonder dat je ook maar enig iets van de wereld afweet, hetzelfde geldt voor warrant officer.
Kortom Peeta, jouw post zegt meer over je eigen tactisch inzicht, dan over die van de W21 spelers.
 

DeletedUser69459

Guest
Beste Peeta, lees alsjeblieft dit bericht van Unforgotten eens door.
Als zijn co-speler ben ik er natuurlijk voor de onderbouwing. :D
Een massa van 30k aanvallen op een speler is nutteloos? Zeker niet, ten eerste gaat de motivatie van de onder aanval liggende speler enorm omlaag, elk minuut van de dag weer klaar staan om incommings te taggen en al het vele def werk af te ronden, dat tot de verveling aan toe. Beeld je daarnaast eens in hoeveel je kunt slopen met 30k aanvallen op 1 speler, want je stuurt natuurlijk bij lange na niet alles op het front, van de 30k gaat er hoogstens een tiende deel op het front.

Dit slaat dus totaal op niets, het aantal lopende aanvallen op 1 speler zegt compleet niets over het mogelijk te behalen odd. Zoals ik zei, bij een massa van 30k aanvallen gaat het overgrote deel op het achterland van spelers en als "pro deffer" zul je weten dat daar geen odd mee wordt behaald. Gezien odd afhankelijk is van het aantal aanvallen dat op het front loopt en absoluut niet van het totaal aantal lopende aanvallen, ben je hier appels met peren aan het vergelijken.
Om nog even terug te vallen op de hoeveelheid dat gesloopt kan worden, met 30k dorpen heb je de mogelijkheid een compleet vijandelijk account plat te leggen, het front buiten beschouwing gelaten. Vanuit al die dorpen kunnen geen troepen gerekruteerd worden, geen goudmundten geslagen worden, geen aanvallen verstuurd worden, geen ondersteuningen verstuurd worden en dat tot de dorpen weer opgebouwd zijn, wat weken kan duren.


Laat me niet lachen, als er op W21 actief oorlog gevoerd gaat worden, zal er per dag wel 1k aanvallen verstuurd worden vanuit enkele accounts. Laat staan wat alle accounts bij elkaar opgeteld per dag dan gaan produceren aan aanvallen...


Dit slaat werkelijk alles, je hebt totaal geen kennis van W21, er lopen in Fruit en Resist tal van uitstekende spelers, die zeer veel ervaring hebben. Ga hier alsjeblieft geen nonsens lopen verkondigen zonder dat je ook maar enig iets van de wereld afweet, hetzelfde geldt voor warrant officer.
Kortom Peeta, jouw post zegt meer over je eigen tactisch inzicht, dan over die van de W21 spelers.

Als jullie enige kennis van w22 zouden hebben kunnen wij hetzelfde zeggen. Er lopen tal van spelers rond die het nu uitstekend doen en het in vele werelden ook successen hebben behaald.

Om nog even terug te komen op die die massa's. Mij is er verteld dat jullie ofwel massa's van 10k verdelen over meerdere personen ofwel 30k aanvallen op 1persoon. Ik geef toe dat 30k aanvallen nogal deprimerend kunnen zijn, maar met een stam van 30leden(in jullie geval) is er toch wel zo goed als altijd iemand online om de vv. over te nemen? Als jullie elks 1k aanvallen taggen zijn jullie al klaar.

Bij een massa van 30k aanvallen is er een heel groot verschil in tijd tussen de eerste 1000aanvallen en de laatste 1000aanvallen. Hierdoor kan je ook gemakkelijk schuiven met je def.

Je geeft ook aan dat er maar bvb. 3k clears op het front komen. Met 90k dorpen en ongeveer de helft toch aan def troepen, is er genoeg def aanwezig in de stam om te kunnen sturen. Bij maar 3k clears moet je ook niet al je def sturen.

En die overige 27k aanvallen die op je achterland komen moet je gewoon dodgen. Over een paar weken staat je account er weer.

Als je deze stappen volgt is een massa van 30k op 1 enkele persoon geen enkel probleem.
 

DeletedUser59349

Guest
Gioc4tor3, ik kan me nog goed herinneren van W18 dat je werd weggeedelt door een stamgenoot van mij, om het af te maken kwam er een moraalbreker langs. Bravo! Wat een prestatie.

p.s. ik ben er voor de onderbouwing van Peeta wat betreft Fear! vs Fruit in-game, niet dat ik Peeta ten alle tijden steun hoor, maar wat betreft dit kan ik jou in ieder geval afschrijven. En owee als je met excuses komt!!!:mad: Laat ik het niet merken!
 

DeletedUser65039

Guest
Gioc4tor3, ik kan me nog goed herinneren van W18 dat je werd weggeedelt door een stamgenoot van mij, om het af te maken kwam er een moraalbreker langs. Bravo! Wat een prestatie.

p.s. ik ben er voor de onderbouwing van Peeta wat betreft Fear! vs Fruit in-game, niet dat ik Peeta ten alle tijden steun hoor, maar wat betreft dit kan ik jou in ieder geval afschrijven. En owee als je met excuses komt!!!:mad: Laat ik het niet merken!

Ja 2 jaar geleden zeker. Dat is nu ook echt nog relevant. Ga weg en bespaar ons dit gezwam bvd.
 

DeletedUser59349

Guest
Ja 2 jaar geleden zeker. Dat is nu ook echt nog relevant. Ga weg en bespaar ons dit gezwam bvd.

En zijn gezwam over slopen met 30k aanvallen dan xD Zoveel dorpen hebben jullie niet eens om mee te slopen. En hij zou de eerste zijn die mij demotiveert met 30k aanvallen. Ik vind deffen juist leuk :)

Goeie argumentatie dus... ;)
 

DeletedUser57071

Guest
Ja want jij bent iedereen eh. Dat jij het nu leuk vindt om te deffen. Niet iedereen vindt dat even leuk. Er zijn genoeg mensen die je met 30k inc's demotiveerd hoort.
 

DeletedUser

Guest
En zijn gezwam over slopen met 30k aanvallen dan xD Zoveel dorpen hebben jullie niet eens om mee te slopen. En hij zou de eerste zijn die mij demotiveert met 30k aanvallen. Ik vind deffen juist leuk :)

Goeie argumentatie dus... ;)

Nee jullie gezwam is nuttig. Het gegeven dat Gioc schrijft klopt gewoon hoor.. Er wordt meer gesloopt met een massa van 30k dan met een massa van 10k. Iets wat ik wel grappig vind is dat we in een totale periode wellicht 30k aanvallen op 1 speler sturen. Maar de enige teller die op W21 ooit in de buurt is geweest van 30k op de teller is het account Aegon.

Verder is dat dan ook de reden dat ons ODD lager is. Een aantal stammies van mij liggen al een dikke 2 maanden onder aanval waarvan de teller niet lager is gegaan dan 4k voor 1 maand. De afgelopen maand zakt de teller wat maar dit komt ook doordat wij de druk verhogen, maar anders is het niet.

Deffen is inderdaad leuk, maar wordt op een gegeven moment vanzelf saai als je dag in dag uit hetzelfde riedeltje moet herhalen.
 

DeletedUser69459

Guest
En zijn gezwam over slopen met 30k aanvallen dan xD Zoveel dorpen hebben jullie niet eens om mee te slopen. En hij zou de eerste zijn die mij demotiveert met 30k aanvallen. Ik vind deffen juist leuk :)

Goeie argumentatie dus... ;)

Ze denken wel dat wel direct op bb gaan bij 30k he :eek:


Gisteren, 16:53 #19806
de speeders II

Standaard Re: Praattopic

Wauw veel man Applaus Op w21 hebben wij massa's van 30k. 30k aanvallen die allemaal naar 1 account worden gestuurd, of 10k aanvallen.. En dan meerdere accounts 10k aanvallen..

botiti

Das stoer van jullie

de speeders II

Das stoer van jullie
Tja, wij kunnen dat tenminste deffen. Enigste wat jullie dan doen is op bb gaan denk ik

En dan gaat hij nog eens met jullie prestaties lopen :eek:

Gisteren, 17:29 #19817
de speeders II

Waar zeg ik dan dat die massa's op mij gestuurd worden? Naar mijn ODD kijk helpt echt niks hoor.. Kijk maar naar de odd van .JaTu.Dread. en die van Team Cameltoe, .The.Sky.Is.My.Limit. op jatu dread verdediger van 14 mill bv..

W22 kan niet aan P&P doen volgens hem maar zelf bakt hij er ook niet veel van xD

Ja want jij bent iedereen eh. Dat jij het nu leuk vindt om te deffen. Niet iedereen vindt dat even leuk. Er zijn genoeg mensen die je met 30k inc's demotiveerd hoort.

Die moeten dan geen tw spelen ;)
Toch niet op een frontaccount...
 

DeletedUser

Guest
Gioc4tor3, ik kan me nog goed herinneren van W18 dat je werd weggeedelt door een stamgenoot van mij, om het af te maken kwam er een moraalbreker langs. Bravo! Wat een prestatie.

p.s. ik ben er voor de onderbouwing van Peeta wat betreft Fear! vs Fruit in-game, niet dat ik Peeta ten alle tijden steun hoor, maar wat betreft dit kan ik jou in ieder geval afschrijven. En owee als je met excuses komt!!!:mad: Laat ik het niet merken!

Prachtig, want die 3 jaar geleden dat ik op W18 op gioc4tor3 zat, was ik ook nog zeer noob.
Iedereen is eens begonnen met tribalwars. Zo begon ik met tribalwars op W18, op het account gioc4tor3.
Verder ga ik er niet al te veel woorden aan vuil maken, enkel dat men in 3 jaar behoorlijk wat kan leren...
 

DeletedUser59349

Guest
Ja want jij bent iedereen eh. Dat jij het nu leuk vindt om te deffen. Niet iedereen vindt dat even leuk. Er zijn genoeg mensen die je met 30k inc's demotiveerd hoort.

W22 heeft het niveau van W21 niet, komaan zeg...:eek::eek::eek: Ik kan dit in ieder geval wel veralgemeniseren voor Fear!/Team! van W22, wat toch al een groot deel van de wereld is. En ik weet zeker dat bij de vijand dit niet anders is.

Nee jullie gezwam is nuttig. Het gegeven dat Gioc schrijft klopt gewoon hoor.. Er wordt meer gesloopt met een massa van 30k dan met een massa van 10k. Iets wat ik wel grappig vind is dat we in een totale periode wellicht 30k aanvallen op 1 speler sturen. Maar de enige teller die op W21 ooit in de buurt is geweest van 30k op de teller is het account Aegon.

Verder is dat dan ook de reden dat ons ODD lager is. Een aantal stammies van mij liggen al een dikke 2 maanden onder aanval waarvan de teller niet lager is gegaan dan 4k voor 1 maand. De afgelopen maand zakt de teller wat maar dit komt ook doordat wij de druk verhogen, maar anders is het niet.

Deffen is inderdaad leuk, maar wordt op een gegeven moment vanzelf saai als je dag in dag uit hetzelfde riedeltje moet herhalen.

Hoe wil je meer gaan slopen zonder kata's? Och, je kan kata-fakes sturen, maar een normale deffer is daar op voorbereid, dus dat bedoel ik niet ;)

Verder wordt er dan wel flink opgeschept door Steefje (Steven) dan :eek::eek::eek: De jokkebrok!!!

Prachtig, want die 3 jaar geleden dat ik op W18 op gioc4tor3 zat, was ik ook nog zeer noob.
Iedereen is eens begonnen met tribalwars. Zo begon ik met tribalwars op W18, op het account gioc4tor3.
Verder ga ik er niet al te veel woorden aan vuil maken, enkel dat men in 3 jaar behoorlijk wat kan leren...

Dat kan. Had er dan bij gezet dat je nog niet alles weet, scheelt weer een hoop gedoe.
 

DeletedUser

Guest
W22 heeft het niveau van W21 niet, komaan zeg...:eek::eek::eek: Ik kan dit in ieder geval wel veralgemeniseren voor Fear!/Team! van W22, wat toch al een groot deel van de wereld is. En ik weet zeker dat bij de vijand dit niet anders is.

Veralgemenen is ook goed hoor. Interessante woorden gebruik jij. Ontzettende gay klinkt het alvast wel. Je n00bacount "cruiseman56" evenmin. Wie verzint het

Verder wordt er dan wel flink opgeschept door Steefje (Steven) dan :eek::eek::eek: De jokkebrok!!!

Ik heb duidelijk aangebracht dat ik de werelden hoe die ingame verlopen niet ging vergelijken. Dus je pogingen tot stigmatiseren stinken. Net zoals de flair die je posts meedragen


Ook leuk om zien hoe je hier een speler probeert af te rekenen op zijn prestaties van W18.

Terwijl dit jouw "statistieken" zijn:
http://nl.twstats.com/nl18/index.php?page=player&mode=conquers&id=86316&type=&pn=-1

Mooi hoor. Barbs nobelen van 500 punten en veel ander gefail. Zeg wat je tegen hem zei dan ook maar tegen jezelf. Faalhaas
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69459

Guest
Veralgemenen is ook goed hoor. Interessante woorden gebruik jij. Ontzettende gay klinkt het alvast wel. Je n00bacount "cruiseman56" evenmin. Wie verzint het



Ik heb duidelijk aangebracht dat ik de werelden hoe die ingame verlopen niet ging vergelijken. Dus je pogingen tot stigmatiseren stinken. Net zoals de flair die je posts meedragen

Je verwijt ons dat de huidige spelers in het praattopic spammen en dat we slecht zijn in P&P. Dit heb ik duidelijk weerlegd dat er nu gepost word aan een gemiddelde van 7post per dag de afgelope 2k post terwijl er van pagina 1-500(Deze posts dateren van 1-2jaar geleden en deze posters spelen niet meer in w22) gepost werd aan een gemiddelde van 27post per dag.

De ene keer zeg je dat je wilt discussiëren & P&P voeren met ons en andere keer zeg je dat je er ons alleen op wou wijzen dat we slecht zijn in P&P en dat adhv het praattopic. Wat is het nu? En hoe ga je met ons P&P voeren als je niets weet over de gang van zaken in w22?

Ook gebruik je zelf wat latijnse woorden en wat moeilijkere woorden om je posts flair mee te geven.

Ik stel me dan toch vragen over w21 want jullie zeggen dat jullie zijn posts toch appreciëren...
 

DeletedUser59349

Guest
Veralgemenen is ook goed hoor. Interessante woorden gebruik jij. Ontzettende gay klinkt het alvast wel. Je n00bacount "cruiseman56" evenmin. Wie verzint het



Ik heb duidelijk aangebracht dat ik de werelden hoe die ingame verlopen niet ging vergelijken. Dus je pogingen tot stigmatiseren stinken. Net zoals de flair die je posts meedragen


Ook leuk om zien hoe je hier een speler probeert af te rekenen op zijn prestaties van W18.

Terwijl dit jouw "statistieken" zijn:
http://nl.twstats.com/nl18/index.php?page=player&mode=conquers&id=86316&type=&pn=-1

Mooi hoor. Barbs nobelen van 500 punten en veel ander gefail. Zeg wat je tegen hem zei dan ook maar tegen jezelf. Faalhaas
Whahaha, wordt het je al te lastig? ;) Verders zal ik maar niet happen op je ultieme poging om op de man te spelen, moet ik soms even een quote erbij halen waarin jij zegt dat op de man spelen een teken van zwakte is?

Tactiek is ver te zoeken. Heb je echt geen idee waar een noob-naam allemaal voor kan dienen?

Noobaccount? Wil je een potje vechten dan? :) Jou instellingen(zonder handicap), 1v1? (rent a round). Ik maak je in ;) Jij bent toch alleen maar hier op het AF xD

Wat je niet ziet is dat rito444 mijn maatje was ;) Iets waar je alweer de mist mee in gaat. Ik doe mijn research wel juist. Jij roept maar wat. Daarna was alleen om oude contacten op te zoeken. Heb met me 200k toch nog Lisa Revenger (kweeniet precies meer hoeveel Mio) even flink lopen ergeren ^^ Maarja, skype-namen waren al verworven dus het had zoiezo geen doel meer daar door te gaan. Op een gegeven moment toen ik thuis kwam van school was ik 100% gecleared. Ik lig er niet wakker van hoor ;)

Wat je verder ook niet weet is wat er na rito444 gebeurt is, dus wederom beter je zaakjes regelen Steefje, misschien kom je er wel ;)
 
Bovenaan