Praattopic

DeletedUser69459

Guest
Heb je nog altijd niet door dat ik ook het AF bedoel. Dat is openbaar voor buitenstaanders. Waarom zou ik me in godsnaam bezighouden met jullie IG. Ik heb geen account op W22

Jullie AF is laag, lager, laagst. Ik heb gisteren random wat in het rond liggen clicken op jullie forum en echt op elke pagina staat een hoop skype-onzin waar niemand wat aan heeft behalve de 2 die de dialogen opstarten. Het beetje propaganda verzuipt constant in de onzin

Ja omdat jij geen dorpjes verloor hebben anderen dat niet gedaan?

Ijzersterk argument. Alweer

Het is het praattopic. In godsnaam...

Als je eens verderkijkt dan het praattopic kan je wat deftigere topics vinden.
 

DeletedUser

Guest
Het is het praattopic. In godsnaam...

Als je eens verderkijkt dan het praattopic kan je wat deftigere topics vinden.

Hij zegt random in het rond lopen clicken...
Zie jij daar ergens staan dat hij enkel het praattopic heeft gelezen?
En ga alsjeblieft terug jullie hol in, ik wordt gek hier.
 

DeletedUser

Guest
Het is het praattopic. In godsnaam...

Als je eens verderkijkt dan het praattopic kan je wat deftigere topics vinden.

Ik verwacht wel dat je wat verder denkt dan dit. Uiteraard bedoel ik dat jullie in verhouding meer in het praattopic posten dan wij. En dus in verhouding veel meer bullshit verkopen als wij
 

DeletedUser57563

Guest
Ik verwacht wel dat je wat verder denkt dan dit. Uiteraard bedoel ik dat jullie in verhouding meer in het praattopic posten dan wij. En dus in verhouding veel meer bullshit verkopen als wij

En heb jij daar dan last van?
 

DeletedUser57563

Guest
Jullie trachten echt alles kapot te spammen

Oke we spammen wel veel maar dat is in w22. En als het je dan toch echt stoort zijn er nog wel andere manieren om daar iets aan te doen. Zonder dat je zelf bij ons komt spammen.
 

DeletedUser62436

Guest
Goeden avond stelletje w22 spammers.
Gelieve terug te keren naar het vieze hol waar jullie vandaan gekomen zijn. Wij hebben juist een tijdje terug het niveau hier op het w21 AF weten op te krikken en dan zie ik ineen een paar mongooltjes van w22 rond lopen :p
eerste wat ik merk is dat het niveau drastisch gezakt is en het spam gehalte rampzalig gestegen.
Vandaar dat ik het nu vriendelijk vraag:
Opbokken alsjeblieft :D
 

DeletedUser

Guest
Goeden avond stelletje w22 spammers.
Gelieve terug te keren naar het vieze hol waar jullie vandaan gekomen zijn. Wij hebben juist een tijdje terug het niveau hier op het w21 AF weten op te krikken en dan zie ik ineen een paar mongooltjes van w22 rond lopen :p
eerste wat ik merk is dat het niveau drastisch gezakt is en het spam gehalte rampzalig gestegen.
Vandaar dat ik het nu vriendelijk vraag:
Opbokken alsjeblieft :D

Het is mijn schuld dat ze hier zijn. Ik heb de beerput geopend. Waarvoor excuses!
 

DeletedUser62454

Guest
Ik baseer mijn mening over hoog of laag niveau van AF posts niet op een eenmalige post.
Dat doe jij wel steven.
Wat ik doe is dat ik alle posts kwa waarden optel. Zo krijg je een algemeen beeld over hoe mensen posten en welk niveau post dat is.
Jij kraakt mensen af omdat ze noob zijn... (baseer je niet op ingame prestaties want je speelt geen w22) maar op AF posts in het 'Praat topic.' waarvan je er maar 1 (of meer) hebt gelezen en vele haatposts die daarop volgen.
Om even een duidelijke lijn te trekken. Je opmerkingen zijn inhoudsloos, ontrkacht, onozel, vervelend en ik zie je liever niet meer op het w22 AF.

Ook neem ik aan dat je zoals veel dingen die je zegt, niet verder kijkt dan je neus lang is. Dat is wel duidelijk aangetoond.
Aan alle w21 AF gangers. Dankje righting Steven voor het zo onozel zijn en daarom velle discussies openen om zowel het w22 als 21 AF te verkloten. Pluspuntje is dat dit niet langer gaat duren dan een week.

Veel succes in jullie eigen 'Hol' die natuurlijk even fris is als elk ander wereld forum. Zolang er nog goed en net gecommuniceerd kan worden. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
mensen-die-popcorn-eten-21373953.jpg
 

DeletedUser

Guest
Je kunt veel zeggen over Steven, maar zijn argumenten blijven beter + zijn reacties zijn zieklachen :D:D

Joh, de eerste naar wie hij wijst ben jij hoor. Ik snap dat je dom bent, maar jezelf mongool noemen... :confused:
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig hebben wij steven. en niet een van die w22érs zou dramatisch zijn als dat hier ook nog is rond zou lopen :rolleyes:
 

DeletedUser62436

Guest
hebben allemaal plaatjes van vrouwen die w22 spelers. Niks orginelers kunnen bedenken? :D
 
Bovenaan