Praattopic

DeletedUser62436

Guest
Mark heeft daarentegen in het verleden wel onnoemelijk veel met Aegon gepocht. Vooral tegenover mij. Dus mag ik best wel wat leedvermaak hebben als ik zie wat er met dat accie is gebeurd. :D Aan zijn hoeveelste account zit Mark ondertussen eigenlijk al op deze wereld? Ik tel er al minstens 3. Niet echt iets voor een topspeler om zo vaak van account te veranderen hé?

En ja ik heb nu vele meer vrije tijd voor andere dingen waar ik goed in ben, i.p.v. dit spelletje:eek:. Ik sta dit jaar trouwens ook voor de lastigste keuze in mijn hele leven dus moet ik daar ook veel tijd in steken en dat doe ik liever als in TW.:eek: Dus ja ik ben blij dat ik ben gestopt. :eek:

Ik heb idd wel is wat met Aegon gepocht, maar naar mijn mening wel terecht. We hebben meerdere vijanden klein gekregen, wel is waar ook in samenwerking met buren van ons, maar die heb ik altijd het respect en de eer gegeven die ze verdienen daarvoor.
Verder heb ik veel meer dan 3 accounts gehad. Ik noem mij zelf ook geen top speler, nog nooit gedaan. Ik zette me in Plague altijd in waar ik het best gebruikt kon worden, dat is in fruit nu ook zo gegaan :)

Laserbeak :)D), .FarmAlarm, Twiki, Aegon, tharoy en nog een account in IR dacht ik?

Zal ik alle account is op een rijtje zetten voor je? zal je nog verbazen namelijk :p
Ik heb alleen nooit in IR gezeten :p
 

DeletedUser

Guest
Nu ben ik toch wel benieuwd naar je andere accounts :p
Oja, ook the bushwhackers toch?
 

DeletedUser62436

Guest
Nu ben ik toch wel benieuwd naar je andere accounts :p
Oja, ook the bushwhackers toch?

Nope, ik heb nooit op the bushwackers gespeeld :p

Begon deze wereld op een acc van een vriend van mij. Had toen 300 punten. heette razor1000000
Daarna cook14
Mad minds
Full-Time
.FarmAlarm
Laserbeak
Aegon
Perre1963
Twiki
en nu Tharoy
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62436

Guest
Oja, ook nog 2-3 weken op missdiny tussen full-time en .FarmAlarm in. Dat account lag toen zwaar onder aanval van W~A~R en had dringend een extra speler nodig, alleen toen was ik nog niet zo heel goed in tw, dus daarna terug en plaatst gemaakt voor warre :)
 

DeletedUser

Guest
Mark heeft daarentegen in het verleden wel onnoemelijk veel met Aegon gepocht. Vooral tegenover mij. Dus mag ik best wel wat leedvermaak hebben als ik zie wat er met dat accie is gebeurd. :D Aan zijn hoeveelste account zit Mark ondertussen eigenlijk al op deze wereld? Ik tel er al minstens 3. Niet echt iets voor een topspeler om zo vaak van account te veranderen hé?

En ja ik heb nu vele meer vrije tijd voor andere dingen waar ik goed in ben, i.p.v. dit spelletje:eek:. Ik sta dit jaar trouwens ook voor de lastigste keuze in mijn hele leven dus moet ik daar ook veel tijd in steken en dat doe ik liever als in TW.:eek: Dus ja ik ben blij dat ik ben gestopt. :eek:

Dus omdat je vaak van account switcht ben je geen topspeler? Ik kan je een sprekend voorbeeld geven waarvan eenieder wel kan zeggen dat hij het spel kent, namelijk Warre. Hij is ondertussen ook op zijn 4e/5e account bezig op W21. Is hij dan per definitie GEEN topspeler, in mijn ogen niet. Je bent juist een topspeler als je daar wilt gaan spelen, waar je stam je nodig heeft. Dus vind ik ook dat Mark altijd zijn beste beentje voor gezet heeft voor de stammen Plague en Fruit.. Ik kan blind op Mark vertrouwen op vlak van TW en hij staat zijn mannetje waar nodig is, iets wat ik van jouw niet kan zeggen. Dit getuige ook je account die je hier naar de maan geholpen hebt, en waar je zelf als hoofdspeler volledig voor verantwoordelijk bent geweest.

Verder ook over het pochen, waarom speel je op een account als je niet trots bent op je acties? Lijkt me zelfs stom om niet te gaan pochen. Mijn stammies horen het ook aan dat ik op ODA #1 sta, terwijl ik hier eigenlijk geen verdienste aan heb. De reden dat ik nu op 1 sta, is omdat 13lad3r zichzelf op delete gegooid heeft en niet meer actief speelde. Het was wel een doel van me om hen in te halen, maarja of dat gelukt was zonder hun delete weet ik niet. Echter poch ik dan ook met zaken omtrent mijn account

Ik heb idd wel is wat met Aegon gepocht, maar naar mijn mening wel terecht. We hebben meerdere vijanden klein gekregen, wel is waar ook in samenwerking met buren van ons, maar die heb ik altijd het respect en de eer gegeven die ze verdienen daarvoor.
Verder heb ik veel meer dan 3 accounts gehad. Ik noem mij zelf ook geen top speler, nog nooit gedaan. Ik zette me in Plague altijd in waar ik het best gebruikt kon worden, dat is in fruit nu ook zo gegaan :)

Je zult op de quote van Jasper lezen wat ik van je acties vind.
 

DeletedUser62862

Guest
Ze moeten die bedank knop terug invoeren :)

Daar heb je gelijk in :D
Ik heb die destijds ooit meegenomen :rolleyes:

bedank.gif
 

DeletedUser

Guest
Nederlands kan je ook al niet :eek:

edit : Chippie, Mark en zoeper :D
https://www.youtube.com/watch?v=oOxsNAjeN-A&feature=related

:D

Een nummertje van Jasper :D

Nope, ik heb nooit op the bushwackers gespeeld :p

Begon deze wereld op een acc van een vriend van mij. Had toen 300 punten. heette razor1000000
Daarna cook14
Mad minds
Full-Time
.FarmAlarm
Laserbeak
Aegon
Perre1963
Twiki
en nu Tharoy

Jij bent sowieso de grootste hopper die ik ken :p Werkelijk waar, onovertroffen ben jij!
 

DeletedUser73169

Guest
Hey duckie, voor een gestopt persoontje vind ik je toch nog wel erg actief zeg.
 
Bovenaan