Praattopic

DeletedUser

Guest
Gebruikers op dit Forum

Er browsen momenteel 21 gebruikers op dit forum. (2 gebruikers & 19 gasten.)
frozenduck2*,
Peeta

Spitsuur op W21.
 

DeletedUser

Guest
Spijtig genoeg geeft niemand hier iets om jou mening. Dus ga maar lekker terug wat lopen pochen met aegon... :D

Jij mag dan al helemaal je lippen tegen elkaar houden, jouw mening hoor ik al helemaal niet graag. Daarbij geef ik wel wat om Mark zijn mening, jij zou nog eens wat kunnen leren van die jongen. Spreek verder al helemaal niet over pochen, ten tijden van de val van Aegon zat Mark niet meer op dat account. Sterker nog een maand daarvoor was hij al gestopt. Dus het gebeuren op dat account kan helemaal niet op zijn conto geschreven worden.

Verder wellicht ook goed dat je gestopt bent met TW, daar heeft TW namelijk niks aan verloren.
 

DeletedUser

Guest
Jij mag dan al helemaal je lippen tegen elkaar houden, jouw mening hoor ik al helemaal niet graag. Daarbij geef ik wel wat om Mark zijn mening, jij zou nog eens wat kunnen leren van die jongen. Spreek verder al helemaal niet over pochen, ten tijden van de val van Aegon zat Mark niet meer op dat account. Sterker nog een maand daarvoor was hij al gestopt. Dus het gebeuren op dat account kan helemaal niet op zijn conto geschreven worden.

Verder wellicht ook goed dat je gestopt bent met TW, daar heeft TW namelijk niks aan verloren.

Mark heeft daarentegen in het verleden wel onnoemelijk veel met Aegon gepocht. Vooral tegenover mij. Dus mag ik best wel wat leedvermaak hebben als ik zie wat er met dat accie is gebeurd. :D Aan zijn hoeveelste account zit Mark ondertussen eigenlijk al op deze wereld? Ik tel er al minstens 3. Niet echt iets voor een topspeler om zo vaak van account te veranderen hé?

En ja ik heb nu vele meer vrije tijd voor andere dingen waar ik goed in ben, i.p.v. dit spelletje:eek:. Ik sta dit jaar trouwens ook voor de lastigste keuze in mijn hele leven dus moet ik daar ook veel tijd in steken en dat doe ik liever als in TW.:eek: Dus ja ik ben blij dat ik ben gestopt. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Laserbeak :)D), .FarmAlarm, Twiki, Aegon, tharoy en nog een account in IR dacht ik?
 
Bovenaan