Praattopic

Reactiescore
3.584
Leuk dat die kansloze knul een ban heeft.

Ik ben ni kansloos :(


Je hebt het hoogtepunt niet gezien heb op 40 Forums de laatste post gehad :cool:
En ja ik ben er trots op :mad:

Kansloos gespam in onze chat idd, had em gelijk aangegeven nadat ik het zag ;)

Gemenerik :(

Ja hij wil graag opvallen. Bij jullie zou hij dat niet doen. :D

Klopt :0
 

DeletedUser

Guest
Jammer :mad: Als die n00b nou weer ff 2-3 antwoorden achter elkaar gooit kan ik em weer laten bannen..
 

DeletedUser60153

Guest
Welkom Dao, eindelijk weer een mod op deze mooie wereld. We kennen elkaar ondertussen al erg goed, je zou niet veel rotzooi er tussen uit hoeven te filteren en anders trek ik wel aan de bel. :) Je kan beginnen met alle w22 posters hun posts te verwijderen, zijn in alle topics vrij off topic.
 

DeletedUser

Guest
dao ... volgens mij heb ik ff met jou in stam op w35 gezeten :p
kort maar krachtig :D .... nou niet te streng zijn :d ... want heb al 2 warnings en 1 infraction op springgames ... en heb nog niet eens 40 posts :p
 

DeletedUser68583

Guest
dao ... volgens mij heb ik ff met jou in stam op w35 gezeten :p
kort maar krachtig :D .... nou niet te streng zijn :d ... want heb al 2 warnings en 1 infraction op springgames ... en heb nog niet eens 40 posts :p

Die man hier probeert als eerste een ban te krijgen daar :ram::ram:.
 

DeletedUser

Guest
Succes Dao,

Ik hoop dat je je woorden waar kunt maken, de rest van de mods die zeiden dat ze rechtvaardig etc waren hebben we na een paar weken niet meer gezien..
 
Reactiescore
31
Welkom Dao, eindelijk weer een mod op deze mooie wereld. We kennen elkaar ondertussen al erg goed, je zou niet veel rotzooi er tussen uit hoeven te filteren en anders trek ik wel aan de bel. :) Je kan beginnen met alle w22 posters hun posts te verwijderen, zijn in alle topics vrij off topic.

Doe dat maar. Meld de berichten die er niet horen, ikzelf heb wereld 21 volgens mij op het prille begin even gespeeld. Dus ik zal me even moeten inlezen wie hier nou eigenlijk horen; en wie niet.. :p

Dao'tje. Jij ook al hier. Ik draag mijn 1000ste post op aan Dao. Ten ere van hem ^^
Hartelijk dank, wordt gewaardeerd! :D

Laten we hopen dat het onze Hoogheid Dao Mechong niet teveel word :rolleyes2::biggrin:
Geloof me, de meesten kennen me en weten wel dat ik een volhouder ben. ;) Ik ben veel gewend, en het maakt me echt niet uit :p.

dao ... volgens mij heb ik ff met jou in stam op w35 gezeten :p
kort maar krachtig :D .... nou niet te streng zijn :d ... want heb al 2 warnings en 1 infraction op springgames ... en heb nog niet eens 40 posts :p

Dat zou heel goed kunnen! :) Geen idee welk account je bespeelde? Ach, ik ben mild zolang er geen spam is, ofja, hevige spam. :) Moet wel leuk blijven natuurlijk!

Succes Dao,

Ik hoop dat je je woorden waar kunt maken, de rest van de mods die zeiden dat ze rechtvaardig etc waren hebben we na een paar weken niet meer gezien..
Ik ben een diehard, en ik blijf. :)
 

DeletedUser71860

Guest
Voor mijn part mag je het meteen weer afbollen. Voor mij sta je vooral bekend als de moderator die propagandatopics sluit en onzin met de mantel der liefde bedekt. Krijgen we eens een actieve moderator , is het Dao, de meest levenloze mens die TW ooit zal mogen aanschouwen :eek:

Ik mis infinitum :eek::D
 

DeletedUser62248

Guest
Voor mijn part mag je het meteen weer afbollen. Voor mij sta je vooral bekend als de moderator die propagandatopics sluit en onzin met de mantel der liefde bedekt. Krijgen we eens een actieve moderator , is het Dao, de meest levenloze mens die TW ooit zal mogen aanschouwen :eek:

Ik mis infinitum :eek::D

Lol... Je kunt ook enigszins respectvol met andere mensen omgaan? :confused:
 
Bovenaan