Praattopic

DeletedUser71860

Guest
Jij heet Nick Huisman 12. Jij faalt dus al bij voorbaat.

Onderbouwing: intuïtie
 

DeletedUser68583

Guest
En dat zegt ene nulanivelo..
Spreek dat maar eens uit ja.

En dat zegt iemand met het afaccount Metaladx200, dat klopt.
Niet door mij gekozen.
 

DeletedUser71860

Guest
En dat zegt ene nulanivelo..
Spreek dat maar eens uit ja.

En dat zegt iemand met het afaccount Metaladx200, dat klopt.
Niet door mij gekozen.

Waarom neem je het dan? & Je hele rl-naam als afaccount klopt gewoon niet. Da's niet bepaald snugger

Net als nummers. Waarom gebruiken jullie in godsnaam nummers. Wat hebben ze te betekenen :eek:
 

DeletedUser68583

Guest
Waarom ik het neem?
Als ik er met meedere Mio op kom kan ik toch niet kiezen, ofwel dan..
 

DeletedUser53787

Guest
Ik denk dat iedereen Lord Of The Rings wel kent? Want bovenstaande draak van een post doet me aan iets terugdenken. Tolkien beschrijft in zijn boeken dat de afzichtelijke orks afstammen van de gracieuze elfen. Er was eens een God (Tolkien zelf noemde ze Ainur)) Morgoth. Hij stond symbool voor het steeds opflakkerende kwaad in de harten van mensen. Nu had Morgoth tijdens een oorlog in de oudste tijden van Midden-Aarde, vele elfen gevangengenomen en zo hard gemarteld dat ze niet meer te herkennen waren. De nakomelingen van deze gemartelde elfen zijn de ons allerbekende orks.

Ik vertel dit verhaal omdat bovenstaande me daaraan doet terugdenken. Flesh beticht in dit voorbeeld mij van iets wat hij uiteindelijk zelf doet. Maar uiteraard op een manier zonder stijl & herkenbare logica. Tweederangs eigenlijk. Of nog: Ik ben de elf. En hij is de ork

In het 2e deel is een beetje te zien hoe het leger van Mordor werd gecreërd voor de slag om Minas Thirith.
Echter zijn de elfen en mensen die zijn gestorven in het gevecht tegen Sauron gebruikt om te voorkomen dat het land Mordor moeilijk werd vernietigd (dit gevecht is terug te zien in het begin van de 1e deel The fellowship of the Ring).

Wat je dus zegt klopt niet volledig, al weet ik niet hoe Sauron aan z'n leger kwam in het begin van alles.

Ik ga op onderzoek of het klopt wat je zegt gezien het mijn interesse is:)
 

DeletedUser69459

Guest
Welk groot ego is hier aan het spelen? :eek:

NippleGate vandaag om 13:29 uur
Jow Peeta ,

Ik ben de nieuwe speler hier.
Een ervaren boy en de topper van w21 , ik zal je wel effe bezig houden hier op deze wereld ;)
Succes!

Met Vriendelijke Groet,
.... | NippleGate <3
 

DeletedUser60153

Guest
Ik niet in iedergeval. En nulanivelo ook niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser45033

Guest
Welk groot ego is hier aan het spelen? :eek:

NippleGate vandaag om 13:29 uur
Jow Peeta ,

Ik ben de nieuwe speler hier.
Een ervaren boy en de topper van w21 , ik zal je wel effe bezig houden hier op deze wereld ;)
Succes!

Met Vriendelijke Groet,
.... | NippleGate <3

mmm.... ik ben het niet en ik ben nochtans de topper van W21 :eek:;)
 
Reactiescore
219
Max ik vind jou ook een topper als je nou eens een house setje voor me maakt :D
 
Bovenaan