Praattopic

Reactiescore
1.279
Jongens die jongen is autistisch en kan hier niks aan doen. Laat hem nou maar.
 
Reactiescore
1.707
dan is er binnen de korste keren geen actief forumlid meer. ze denken dat kk kanker betekend wat uiteraard voor knoefkoe staat. even extra benadrukken voordat @Sule Silmad weer toeslaat
 

DeletedUser40402

Guest
Hier maak je wel een goede opmerking.. Daar had niemand al over nagedacht denk ik! @glenn485 had dat toch moeten zien??
Ook al is het als grap bedoelt, ik ga er toch serieus op ingaan!

Onzin! Op een forum kan je zo goed als nooit zien of iemand een autist is. Op een forum zal je een hoogfunctionerend autist moeten zijn, wat wil zeggen dat je kan functioneren in de maatschappij zonder veel hulp, weinig te maken met slim zijn. Als je dat bent kan je op een forum prima doen alsof je normaal (of toch tenminste niet autistisch bent). Doen autisten ook in het dagelijkse leven, ze acteren eigenlijk en spelen na wat ze van andere gezien hebben en wat van hen verwacht wordt. Op een forum gaat dat nog veel makkelijker: geen lichaamstaal, geen mimiek, geen intonatie en je kan kiezen waar en wanneer je op iemand reageert. De beperkingen qua communicatie op een forum zijn voor ons net voordelen en kunnen we zo perfect uitspelen dat tenzij we het zelf zeggen niemand het gaat weten. Ik heb het zelf ook niet geweten de eerste 20 jaar van mijn leven dus ik betwijfel dat iemand op het forum het had kunnen zien als ik het zelf niet had gezegd. Dus nee, kan je niet zien.
 
Reactiescore
1.804
Goed een grap herkend hlenn, zeker dat je een autist bent?
 
Reactiescore
1.804
Je kan je ook als downie voordoen. Die krijgen volgens mij meer?
 
Bovenaan