Praattopic

Deleted User - 487973071

Guest
Ja zie je, prima als je een naam aanneemt van een karakter maar je dan ook voordoen als dat karakter, terwijl je zelf een volwassen vent ben, is uitermate zielig. Stop met dat kinderachtige gedoe en wellicht zul je eerder serieus genomen worden.
Wait whut ontken je het bestaan van mijn soort?
Laatste kans: waar verdedig ik dat bericht? niet zo’n moeilijke vraag toch?


:redface: :redface: :redface:
De helft van de berichten is verwijderd en ik ga niet nog alles zoeken. Maar laten we zeggen dat je niet expliciet dat hebt verdedigd. Je was er anders wel als de kippe bij om je vriendjes die dat standpunten aan het verdedigen waar te verdedigen. Je onderkent die uitspraak dan impliciet want je hebt je er niet van gedistantieerd, dus guilty by association.
 

Deleted User - 487973071

Guest
En
Krombopulos Michael is dood
Krombopulos Michael is dood in een van de vele multiverses maar je weet toch wel dat er oneindig veel multiverses zijn waar hij nog wel leeft? Je stelt me teleur :(

Maar wel +1 voor je spoiler! :engel:
 
Reactiescore
1.733
Goedenavond, jij behoorde ook tot de elite clique die zich uitspraak tegen mijn verontwaardiging omtrent het gebruik van het woord dat ik niet nog eens ga herhalen dus doe nu niet alsof je neus bloed.

Maar waar wil je het vandaag over hebben?
Jij bent zwaar autistisch of niet ,?
 

Deleted User - 487973071

Guest
Jij bent zwaar autistisch of niet ,?
Nee, bedankt voor je bezorgdheid.

Maar is er wat mis met mensen met autisme dan?

Btw, ik krijg van jou ook de indruk dat je een zware psychopaat bent maar ik ga je daar ook niet op diagnosticeren? Dus ff normaal doen aub
 
Reactiescore
1.804
Wait whut ontken je het bestaan van mijn soort?

De helft van de berichten is verwijderd en ik ga niet nog alles zoeken. Maar laten we zeggen dat je niet expliciet dat hebt verdedigd. Je was er anders wel als de kippe bij om je vriendjes die dat standpunten aan het verdedigen waar te verdedigen. Je onderkent die uitspraak dan impliciet want je hebt je er niet van gedistantieerd, dus guilty by association.
Met andere woorden: je hebt geen bewijs van je oorspronkelijke bewering dus je gaat nu iets totaal anders beweren.

goede poging maar niet goed genoeg.
Slaap zacht poopy.
 
Reactiescore
1.733
Nee, bedankt voor je bezorgdheid.

Maar is er wat mis met mensen met autisme dan?

Btw, ik krijg van jou ook de indruk dat je een zware psychopaat bent maar ik ga je daar ook niet op diagnosticeren? Dus ff normaal doen aub

Ik ben dat ook. En zoals joker al zei hij kan dat bevestigen.
 
Reactiescore
1.733
Nee, bedankt voor je bezorgdheid.

Maar is er wat mis met mensen met autisme dan?

Btw, ik krijg van jou ook de indruk dat je een zware psychopaat bent maar ik ga je daar ook niet op diagnosticeren? Dus ff normaal doen aub

Niets. Alleen zo kom jij over maar ik had het dus fout.
 
Reactiescore
1.286
Je onderkent die uitspraak dan impliciet want je hebt je er niet van gedistantieerd, dus guilty by association.
Dat is echt de grootste giftigste ellende die er is. Guilty by association. Van die engnekken als die blm gekkies en sjw nazies opereren ook op die wijze. Als je hem er van wil beschuldigen ga je lekker naar een moterador toe en ga je daar uithuilen. Misschien krijg je dan nog een koekje en een pakje wickie.
 

Deleted User - 487973071

Guest
Dat is echt de grootste giftigste ellende die er is. Guilty by association. Van die engnekken als die blm gekkies en sjw nazies opereren ook op die wijze. Als je hem er van wil beschuldigen ga je lekker naar een moterador toe en ga je daar uithuilen. Misschien krijg je dan nog een koekje en een pakje wickie.
Naziverheerlijking is niet toegestaan. En ik zie dat ik een gevoelige snaar heb geraakt. Jij bent vanaf nu ook guilty by association. :)

Tot slot ik ben niet van het mods taggen dat laat ik over aan jou en je vriendjes.
 
Reactiescore
757
Wat heb jij een grote mond zeg. Ben je gehackt op RuneScape en kom je nu hier de grote Jan uithangen? Of moet ik ‘slijmbal’ zeggen? Dat was het woord dat één of ander modje je gaf in mijn niet gevraagde aangepaste post.
 

Deleted User - 487973071

Guest
Wat heb jij een grote mond zeg. Ben je gehackt op RuneScape en kom je nu hier de grote Jan uithangen? Of moet ik ‘slijmbal’ zeggen? Dat was het woord dat één of ander modje je gaf in mijn niet gevraagde aangepaste post.
Ff toontje lager hè.
 

Deleted User - 487973071

Guest
niet weten wat knoefkoe is. voor zo ver mijn communicatie met jou doei
Graag een linkje naar de Van Dale, want het woord knoef komt niet voor in het woordenboek. Dus licht toe, anders is zwijg inderdaad wel het beste wat je kunt doen.
 
Bovenaan