Praattopic

Reactiescore
1.804
Blond wereldvreemd trouwens wie had dat gedacht?
 
Reactiescore
1.804
Ik ben er niet trots op maar ik eet elke ochtend gewoon havermout :biggrin:
 
Reactiescore
1.804
Ben overigens geen vegan of vegetariër maar eet niet zo heel veel vlees meer moet ik zeggen. Keertje of 2, max 3 in de week.
 
Reactiescore
999
dat is niet zo veel, knap

ik vind het gewoon moeilijk om veel gerechten te vinden zonder vlees. Als je gewoon een "traditionele" maaltijd maakt dan heb je altijd groeten + patatten/rijst/frieten (iets met koolhydraten) en dan nog vlees of vis erbij. En je kunt ook geen 3 keer vis eten in de week dus dan is het meestal vlees.

Bij een pasta ofzo vind ik het wel gemakkelijk om geen vlees te eten maar bij die traditionele dingen een stuk moeilijker
 
Reactiescore
1.804
dat is niet zo veel, knap

ik vind het gewoon moeilijk om veel gerechten te vinden zonder vlees. Als je gewoon een "traditionele" maaltijd maakt dan heb je altijd groeten + patatten/rijst/frieten (iets met koolhydraten) en dan nog vlees of vis erbij. En je kunt ook geen 3 keer vis eten in de week dus dan is het meestal vlees.

Bij een pasta ofzo vind ik het wel gemakkelijk om geen vlees te eten maar bij die traditionele dingen een stuk moeilijker
tsja snap ik, maar je vindt online ontzettend veel gerechten hoor. Met bonen, kikkererwten, feta of halloumi, tofu,... Valt allemaal wel mee en vaak ook heel erg lekker.
 
Reactiescore
2.386
Omdat jullie het zo lief vragen.
lekker gegrilde puntpaprika gevuld met een mengeling van quinoa, feta, gegrilde pijnboompitte, beetje kervel. Zonder dollen tis een heerlijk gerechtje
Sandra Bekkari??! Mijn moeder is daar enorme fan van maar dat is precies nooit genoeg. Eerst koken, grillen en dan in de oven; tegen dat het op je bord ligt zijn alle vitamines eruit en eet je gewoon water ofzo.
 
Bovenaan