Praattopic

Reactiescore
1.804
Sandra Bekkari??! Mijn moeder is daar enorme fan van maar dat is precies nooit genoeg. Eerst koken, grillen en dan in de oven; tegen dat het op je bord ligt zijn alle vitamines eruit en eet je gewoon water ofzo.
Ik geloof dat het een receptje was van Jeroen meus. Maar goed wel eens mbt Bekkari je moet altijd dubbele porties maken nou ja.
 
Reactiescore
5.686
Sandra Bekkari??! Mijn moeder is daar enorme fan van maar dat is precies nooit genoeg. Eerst koken, grillen en dan in de oven; tegen dat het op je bord ligt zijn alle vitamines eruit en eet je gewoon water ofzo.
Zeg eens tegen je ma dat ik mee eet. Mvg
 
Reactiescore
757
Zijn jullie van België? Kwil jullie ook wel eens uitnodigen om lekker te gaan bieren en zo onze kennis wat uit te breiden. Gepaard met een gepast hapje natuurlijk!
 
Reactiescore
2.386
Trotse Belg hiero
 
Reactiescore
2.386
Bruhhe
 
Reactiescore
2.386
Ja ook want daar studeer ik haha xp
Thuis in Brugge en op kot in Gent yuyu
 
Reactiescore
2.386
Ik woon bij Stan z’n vriendin, maar zit erover na te denken in te trekken bij zijn moeder.
Ik weet dat mijn vriendin mooi is maar dit is wat eng. Zoek zelf een vriendin dan, die Spaanse volbloedjes zijn toch nooit slecht??
 
Reactiescore
757
Over het algemeen is heeft Spanje wel echt een mooie bevolking, alleen worden de vrouwen daar snel oud qua uiterlijk door de zon.
 
Reactiescore
2.386
Ja daarom moest hij het voorbije halfjaar in gang geschoten zijn om ze dan mee te nemen naar Nederland wanneer hij terugkomt. Nee, zittie te fappen op mijn vriendin, nice. :smile:
 
Bovenaan