Praattopic

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Het is hier bijna dood....
 
Reactiescore
770
Ik vraag mij af hoe het TW team zich gaat inzetten om de activiteit te verhogen hier, tenzij ze al besloten hebben toe te zien hoe dit eens beruchte actieve forum sterft.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Ik vraag mij af hoe het TW team zich gaat inzetten om de activiteit te verhogen hier, tenzij ze al besloten hebben toe te zien hoe dit eens beruchte actieve forum sterft.

Jammer dat je daarvan uitgaat, wat onnodig is. :) Natuurlijk staan wij achter een actief forum.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Nou binnenkort is iedereen toch weg...
2 grote mannen zijn al zo'n beetje weg:)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Reactiescore
770
Nja negeer het maar, moderators hebben dit toch dood gemodereerd.
 
Reactiescore
770
ik weet ook totaal niet waar conceived op doelt toen hij mijn tenzij quote

wat een gekkigheid

en dag glenn kom je terug?
 
Reactiescore
770
Hebbe wij de tw schoontjes voor onszelf ;)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Rob bedoeld buspotje ;)
 

DeletedUser40402

Guest
ik weet ook totaal niet waar conceived op doelt toen hij mijn tenzij quote

wat een gekkigheid

en dag glenn kom je terug?

Ben je zo kort van geheugen dat je niet meer weet hoe de rest van jullie conversatie ging? Anders kan je prima weten waar hij het over heeft. Zelfs ik weet het en ben geen deel van het gesprek.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Nja negeer het maar, moderators hebben dit toch dood gemodereerd.

Als jij bij die gedachte vrolijk wordt, mag dat mannetje. :D Klagen is makkelijk. Ik heb mijn hulp aangeboden en dat is alles wat kan.

Ik ben het tevens eens met Glenn. Maar goed, het is dus 1 klikje om het forum volledig weg te halen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Heeft iemand anders zich dan beschikbaar gemaakt vanuit de VF community? Zonee, mag je ook niet klagen dat CbC nu mod is.

Verder vind ik CbC een prima mod, beter dan de meeste mods die de afgelopen jaren hier zijn gezet. Niet dat het VF ooit nog echt actief gaat zijn vrees ik, nu de meest interessante personen, miss eigenlijk wel iedereen weg of inactief is. Meeste van ons zijn nu boven de 20, de meeste ver en tw is niet meer zo interessant.

Skype blijft leuk van tijd tot tijd
 
Bovenaan