Praattopic

DeletedUser

Guest
Het is toch godsgeklaagd, vlak voor de update was het bijna weer een beetje draaglijk hier, nu is het absoluut erger dan ooit. En er gaan geen nieuwelingen komen, welke jonge tieners gaan nou nog tribalwars spelen- wanneer je al een tribalwars 2 en nog minstens tien andere vergelijkbare en betere 'browser/fucking lange tijd wachten'-spellen hebt.

vang nog liever tien pidgeys achter elkaar godverdegodver
 
Reactiescore
770
w-we hebben nog altijd jou kunjack, die t-toch wel elke week zijn gal spuwt hihi
 

DeletedUser

Guest
w-we hebben nog altijd jou kunjack, die t-toch wel elke week zijn gal spuwt hihi

Nee dat gaat wel permanent stoppen spoedig.

Ik wil wel nog wat gal spuwen- Dat deze site nu voor je mobiel gewoon permanent onbruikbaar is, heeft ook het aantal gebruikers finaal kapotgemaakt. Ik had in safari altijd nog dit forum als tabje openstaan, af en toe wat onzin schreeuwen toch, en nu is dat gewoon pertinent onmogelijk. Je kan niks meer op je mobiel op dit forum. 0.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben bang dat je geen verschil merkt in vergelijking met de afgelopen dagen. ;)
 
Reactiescore
770
Hij is voor de eerste keer op vakantie in Bosnie maar heeft daar slecht internet omdat de srbs het allemaal overgenomen hebben ; "wifi je srb"
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Jammer zeg...
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Moet nog komen...
 

DeletedUser65921

Guest
Hoe kan ik alles als gelezen markeren op dit nieuwe forum?

Er is deze link, maar je moet handmatig de versleuteling van de tijd aanpassen naar die van dit moment.

En niet verder dan dit moment doen, anders blijven nieuwe posts ook als gelezen gemarkeerd.
 

DeletedUser

Guest
zeg eens he, ik vraag mij af, waarom is hier tegenwoordig niemand meer midden in de nacht online?
 
Bovenaan