Praattopic

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Lekker bezig hahaha.
 

DeletedUser40402

Guest
Hebben jullie dat ook zo dat eens je het spel 2048 uitgespeeld hebt, je jezelf afvraagt hoe het kon dat het zolang duurde voor je het kon uitspelen?
 

DeletedUser67517

Guest
Wat ik me nu al tijden afvraag is het volgende. Waarom heeft het V-F een praattopic?
 
Reactiescore
770
tumblr_o9hmvlY5yK1r868elo1_400.gif
 

DeletedUser72524

Guest
Hebben jullie dat ook zo dat eens je het spel 2048 uitgespeeld hebt, je jezelf afvraagt hoe het kon dat het zolang duurde voor je het kon uitspelen?

Wat noem je uitspelen, als je bij 2048 bent dan ben je er nog lang niet!
 

DeletedUser67517

Guest
Dat hele school gedoe, Super ongezond! Weet je hoeveel druk er ligt op scholieren? Na zo'n lange dag mogen ze ook nog uren op hun achterste zitten huiswerk maken. En dan hebben ze ook nog ouders die vinden dat ze maar een bijbaantje moeten pakken en meer moeten doen want ze zitten de hele dag op hun luie reet. Maar daar is dan geen energie meer voor. De helft van de jongeren zit al met een burn out te kijken voor ze de middelbare school af hebben, of ze gooien er met de pet naar en zakken een niveau of 2.
En maar klagen dat de jeugd niks doet. Wedden dat meer dan 75% liever gaat sporten of iets buitende deur doet dan huiswerk maken/op school zitten.
Maar blijkbaar is het belangrijker om te weten hoe het hart van een varken er vanbinnen uit ziet of hoe je in het Frans kan zeggen dat je je kont niet goed hebt afgeveegd, dan je te ontwikkelen tot een gezonde, fitte, zelfstandige jongvolwassene.
1 uur per dag gym is een goed begin... (waarom alleen op de basisschool??) als dan de schooltijden maar niet langer worden!
 
Reactiescore
770
Lol in België heb je per week verplicht 2 uur Lichamelijke Opvoeding (typsich vlaamse kaktaal voor turnen) en telt ook mee voor je rapport.
 

DeletedUser40402

Guest
Lichamelijke Opvoeding (typsich vlaamse kaktaal voor turnen)

Wat een onzin. LO omvat veel meer dan puur turnen natuurlijk. De term turnen daarvoor gebruiken is gewoon verkeerd. Noem het dan sport oid maar niet turnen.
 
Reactiescore
770
jah weetkik veel turnen was het eerste dat bij mij opkwam

lichamelijke beweging

zo gaan we het noemen iedereen blij hoe hee
 

DeletedUser

Guest
Dat hele school gedoe, Super ongezond! Weet je hoeveel druk er ligt op scholieren? Na zo'n lange dag mogen ze ook nog uren op hun achterste zitten huiswerk maken. En dan hebben ze ook nog ouders die vinden dat ze maar een bijbaantje moeten pakken en meer moeten doen want ze zitten de hele dag op hun luie reet. Maar daar is dan geen energie meer voor. De helft van de jongeren zit al met een burn out te kijken voor ze de middelbare school af hebben, of ze gooien er met de pet naar en zakken een niveau of 2.
En maar klagen dat de jeugd niks doet. Wedden dat meer dan 75% liever gaat sporten of iets buitende deur doet dan huiswerk maken/op school zitten.
Maar blijkbaar is het belangrijker om te weten hoe het hart van een varken er vanbinnen uit ziet of hoe je in het Frans kan zeggen dat je je kont niet goed hebt afgeveegd, dan je te ontwikkelen tot een gezonde, fitte, zelfstandige jongvolwassene.
1 uur per dag gym is een goed begin... (waarom alleen op de basisschool??) als dan de schooltijden maar niet langer worden!

Pfff, geloof me als je eenmaal werkt verlang je terug naar je schooltijd. En het wordt nog erger. Tijdens je werkend bestaan zul je ook nog veel cursussen en studies er naast doen om je te blijven ontwikkelen. Zo volg ik de aankomende 4 jaar elke zaterdag college. Heuhj.
En al je vrienden werken ook, iedereen druk. Momenten die je samen hebt zijn schaars...
 

DeletedUser67517

Guest
Pfff, geloof me als je eenmaal werkt verlang je terug naar je schooltijd. En het wordt nog erger. Tijdens je werkend bestaan zul je ook nog veel cursussen en studies er naast doen om je te blijven ontwikkelen. Zo volg ik de aankomende 4 jaar elke zaterdag college. Heuhj.
En al je vrienden werken ook, iedereen druk. Momenten die je samen hebt zijn schaars...

Aah. Ik werk inmiddels al 8 jaar. En naast mijn werk inderdaad verschillende opleidingen,studies en cursussen gedaan. Van de week mijn Lloyds gehaald. Zegt je waarschijnlijk niks, maar was best pittig. De quote die je aanhaalde was een quote die stond op een Nederlandse Nieuwssite. Vond hem wel simpel en daarom ook mooi. Een stukje literatuur die je op verschillende manieren kan interpreteren en daardoor een veelzijdig stukje blijkt te zijn, ondanks de dikke laag simpelheid die er op ligt. Prik je er door heen, dan ruik je de genialiteit. Is het een scholier die vanuit een calimeroperspectief kijkt naar zijn/haar leven? Of is het een jongvolwassenen die een sarcastisch stukje probeert neer te plempen.
 
Bovenaan